Re: Welke Bank ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Welke bank raden jullie me aan voor een gratis zichtrekening (homebanking). Ben nu bij Argenta maar die bieden zoomit niet aan..
Merci
Merci
zoomit is nu ni echt nen aanrader, is goed voor bedrijf die alle dagen met fakturen te maken heeft, als particulier is't maar niks.
Je moet nog telkens aanvaarden om te betalen, met dommiciliering loopt alles vanzelf. Wat als je in het hospitaal terecht komt voor lange periode, er wordt dan niets meer betaald..Of op je verlof ga je alle dagen naar je betalingen gaan zien, misschien is er wel eentje, dat op vervallen staat..
Je moet nog telkens aanvaarden om te betalen, met dommiciliering loopt alles vanzelf. Wat als je in het hospitaal terecht komt voor lange periode, er wordt dan niets meer betaald..Of op je verlof ga je alle dagen naar je betalingen gaan zien, misschien is er wel eentje, dat op vervallen staat..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Keytrade: gratis met BC, 5 cent/verrichting en zoomit. 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ing lion account of keytrade
Ik zal dan toch nooit meedoen aan domiciliëring..ludo schreef:zoomit is nu ni echt nen aanrader, is goed voor bedrijf die alle dagen met fakturen te maken heeft, als particulier is't maar niks.
Deutsche Bank en Recordbank: allebei gratis (ook voor kredietkaarten)
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
En vlug nog even gecheckt:
Deutsche bank en Recordbank bieden beiden ook zoomit aan.
Ik heb ervaring met zowel DB, Argenta als recordbank.
Voordelen van Recordbank zijn hun nabijheid (ook in kleine dorpen) en hun "betere" rentevoet op websparen.
Ik sta ervan te kijken dat Argenta geen zoomit aanbiedt.
Was zinnens om de uitbetaling van mijn pensioen naar ofwel Argenta, DB of Recordbank te transfereren.
Als Zoomit niet aangeboden wordt bij Argenta, valt deze bank dus af. Spijtig, want ik hou wel van de persoonlijke benadering die Argenta, ook via Email mij aanbiedt. Anderzijds vind ik dezelfde behulpzame en persoonlijke benadering terug bij Recordbank. Bovendien hoef ik voor deze laatste slechts de straat over te steken. Bij DB verloopt alles wel correct maar hun spaarrekeningen hebben flink van hun pluimen verloren.
Voordelen van Recordbank zijn hun nabijheid (ook in kleine dorpen) en hun "betere" rentevoet op websparen.
Was zinnens om de uitbetaling van mijn pensioen naar ofwel Argenta, DB of Recordbank te transfereren.
Als Zoomit niet aangeboden wordt bij Argenta, valt deze bank dus af. Spijtig, want ik hou wel van de persoonlijke benadering die Argenta, ook via Email mij aanbiedt. Anderzijds vind ik dezelfde behulpzame en persoonlijke benadering terug bij Recordbank. Bovendien hoef ik voor deze laatste slechts de straat over te steken. Bij DB verloopt alles wel correct maar hun spaarrekeningen hebben flink van hun pluimen verloren.
Ludo,ludo schreef:zoomit is nu ni echt nen aanrader, is goed voor bedrijf die alle dagen met fakturen te maken heeft, als particulier is't maar niks.
Ik heb een hekel aan alles wat nog maar enigszins op domiciliering lijkt. Je geeft je vrijheid om te betalen wanneer jij dat wilt, echt volledig prijs. En begin maar eens je geld te recupereren als de aanbieder een fout gemaakt heeft.
Je hospitaal-argument maakt weinig indruk. Je kan toch ook (eventueel met hulp van...) vanuit je ziekbed je financiele situatie opvolgen/beheren. En als je in de coma valt of erger nog, zal jij daar toch geen problemen mee hebben?
Hoewel ik aanvankelijk bij het verschijnen van Zoomit, daar ook weigerachtig tegenover stond, begin ik stilletjesaan de voordelen ervan in te zien. Toegegeven, eigenlijk ben ik noodgedwongen tot Zoomit toegetreden omdat de Watermij mij niet langer hun fakturen via Certipost doorstuurde. Intussen echter, zie ik de voordelen ervan in.
Heb ook een hekel aan domicilieringen en heb die stelselmatig zoveel als mogelijk geannuleerd, betaal nu enkel nog de ziekenkas en het verplichte voorschot van mijn creditcard met domiciering. Vind Zoomit best een handig hulpmiddel maar pas wel stelselmatig de betaaldatum aan tot 2 werkdagen voor de vervaldatum.
oja OT gebruik ook Keytrade met gratis bankkaart, zoomit en 5 cent bonus bij elke betaling alvast tot einde 2013
oja OT gebruik ook Keytrade met gratis bankkaart, zoomit en 5 cent bonus bij elke betaling alvast tot einde 2013
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Dank voor alle reacties. Ik zou eindelijk een bijkomende zichtrek openen om te kunnen betalen met zoomit. Maar ik zie hier dat Ludo daar niet zo positief tegenover staat. Wat denken jullie van zoomit?
- WebsterMC
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik vind Zoomit handig en gebruik het dan ook zoveel ik kan.
- geen facturen met de post of per e-mail. het komt zo in uw bankapp en het is heel snel betaald
- facturen kun je openen in pdf en gemakkelijk opslaan
- je kan voor facturen die je al betaald hebt (bijv omdat je ze ook per e-mail krijgt (Octa+), dan
Maar wel moet nog enkele minpunten
- Als er geen openstaande zoomit facturen openstaan, is er geen knop om naar zoomit te gaan en kun je dus uw (oude) facturen niet bekijken. Je moet wachten tot er een nieuwe factuur komt (da's toch zo bij Axa)
- Het is ook een beetje verwarrend: sommige facturen komen nu met de post, anderen via e-mail en anderen via Zoomit. Jet moet het goed bijhouden.
- ik kan niet altijd aan mijn factuur van Telenet (zoals deze van deze maand)
- als een factuur binnenkomt in zoomit, kan je wel betalen, maar deze vaak nog niet openen in pdf. daarvoor moet je (een paar uurtjes) wachten. Wel ambetant als je een mail krijgt dat er een nieuwe factuur is en je ze nog niet kan bekijken...
- geen facturen met de post of per e-mail. het komt zo in uw bankapp en het is heel snel betaald
- facturen kun je openen in pdf en gemakkelijk opslaan
- je kan voor facturen die je al betaald hebt (bijv omdat je ze ook per e-mail krijgt (Octa+), dan
Maar wel moet nog enkele minpunten
- Als er geen openstaande zoomit facturen openstaan, is er geen knop om naar zoomit te gaan en kun je dus uw (oude) facturen niet bekijken. Je moet wachten tot er een nieuwe factuur komt (da's toch zo bij Axa)
- Het is ook een beetje verwarrend: sommige facturen komen nu met de post, anderen via e-mail en anderen via Zoomit. Jet moet het goed bijhouden.
- ik kan niet altijd aan mijn factuur van Telenet (zoals deze van deze maand)
- als een factuur binnenkomt in zoomit, kan je wel betalen, maar deze vaak nog niet openen in pdf. daarvoor moet je (een paar uurtjes) wachten. Wel ambetant als je een mail krijgt dat er een nieuwe factuur is en je ze nog niet kan bekijken...
Bij BNP (waar ik geleidelijk aan alles aan het weghalen ben) is er wel permanent een link aanwezig naar je zoomit omgeving.
Ik ben wel niet zeker of je het icoontje van zoomit in je overzicht krijgt als er geen nieuwe factuur is. Maar in de menu tree staat altijd een link naar zoomit.
Vind zoomit super handig. Ben tegen domiciliëringen. Al aan de hand gehad dat er ten onrechte (omdat ze iemand anders hun bestelling aan ons klantennummer hadden gekoppeld, toevallig zelfde naam, maar duidelijk ander andres) gedomicilieerd werd. Ben toen een half jaar bezig geweest om dat geld terug te krijgen.
Kunt niet per ongeluk de mededeling vergeten of foutief invullen. Of zelfs het bedrag foutief invullen.
Gewoon klikken, eventueel betaaldatum invullen, en klaar is kees.
Ik ben wel niet zeker of je het icoontje van zoomit in je overzicht krijgt als er geen nieuwe factuur is. Maar in de menu tree staat altijd een link naar zoomit.
Vind zoomit super handig. Ben tegen domiciliëringen. Al aan de hand gehad dat er ten onrechte (omdat ze iemand anders hun bestelling aan ons klantennummer hadden gekoppeld, toevallig zelfde naam, maar duidelijk ander andres) gedomicilieerd werd. Ben toen een half jaar bezig geweest om dat geld terug te krijgen.
Kunt niet per ongeluk de mededeling vergeten of foutief invullen. Of zelfs het bedrag foutief invullen.
Gewoon klikken, eventueel betaaldatum invullen, en klaar is kees.
Merci allemaal. Nee Ludo geen domiciliering voor mij!!!
Ik ga een zichtrekening openen bij Recordbank denk ik. Dank u Vlo!vlo schreef:En vlug nog even gecheckt:
Graag gedaan en tot je dienst, miekatoen.
En ... krijg ik er nu een sterretje bij van jou, please
?
En ... krijg ik er nu een sterretje bij van jou, please