reclame voor bnp paribas fortis op site keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
reclame voor bnp paribas fortis op site keytrade
Wat hebben keytrade en bnp paribas fortis met elkaar te maken?
Het valt me al geruime tijd op dat wanneer ik wil inloggen op de site van keytrade het eerste wat in het oog sprint is... een reclame voor bnp paribas fortis.
Ik vind dit nogal raar, zo reclame voor een andere bank op de frontpage van een andere bank...
Het valt me al geruime tijd op dat wanneer ik wil inloggen op de site van keytrade het eerste wat in het oog sprint is... een reclame voor bnp paribas fortis.
Ik vind dit nogal raar, zo reclame voor een andere bank op de frontpage van een andere bank...
Re: reclame voor bnp paribas fortis op site keytrade
dit is een banner.. er komt ook " trends en global analyzer " op.
Heeft dus niks met elkaar te maken. Is reklame.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vind je het dan niet raar dat een bank op zijn site een banner zet met reclame voor een andere bank?ludo schreef:dit is een banner.. er komt ook " trends en global analyzer " op.
Dat snap ik niet goed. Waarom doen ze dat? Aan de ingang van de Colruyt gaan ze toch ook geen reclamebord voor de Aldi zetten?

zal vermoedelijk een klein deel van hun site zijn, dat ze voorbehouden hebben om te " advertisen " en waardoor ze extra inkomsten genereren.
Dit vind ik in de rubriek nieuws bij site keytrade:
'Van 23 mei tot 30 juni 2011 betaalt u geen makelaarskosten (onbeperkt en behoudens voortijdige afsluiting) op de Turbo Certificaten van BNP Paribas.'
Toch iets met elkaar te maken ?
'Van 23 mei tot 30 juni 2011 betaalt u geen makelaarskosten (onbeperkt en behoudens voortijdige afsluiting) op de Turbo Certificaten van BNP Paribas.'
Toch iets met elkaar te maken ?
Ik denk dat er toch een zekere mate van samenwerking is. Worden bvb. de obligatiehandel niet via BNP afgehandeld ?
Idem trouwens voor Rabobank, die regelmatig gestructureerde producten van BNP aanbieden.
Idem trouwens voor Rabobank, die regelmatig gestructureerde producten van BNP aanbieden.
iedere bank kan bepaalde produkten verkopen van een andere bank, dit is niets nieuws. Als Fortis aandelen/obligaties en of andere uitschrijft, kan je die kopen bij argenta,als argenta erop ingeschreven heeft als zijnde voortverkoper. Wel is het zo dat het soms niet direkt duidelijk/aangegeven is wie de uitgever van dat fonds/obligatie enz. ervan is.
Klopt. Een bank met 'beperkte service' als keytrade zal nu eenmaal bepaalde producten niet kunnen aanbieden en moet dan putten uit het aanbod van andere financiële spelers. In dit geval BNP Paribas-Fortis, maar hebben in het verleden ook al gestructureerde beleggingen van Société Générale aangeboden.
-
- VIP member
- Contacteer:
Krijg zopas een email van KEYTRADE met als tekst :
Geachte cliënt,
Ontdek de BNP Paribas beursproducten via een kennismakingsactie:
Om kennis te maken met het gamma BNP Paribas beursproducten uit dit aanbod verwijzen we u naar de volgende website: http://www.bnpparibasmarkets.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Geeft toch een onsmakelijk gevoel.
Geachte cliënt,
Ontdek de BNP Paribas beursproducten via een kennismakingsactie:
Om kennis te maken met het gamma BNP Paribas beursproducten uit dit aanbod verwijzen we u naar de volgende website: http://www.bnpparibasmarkets.be" onclick="window.open(this.href);return false;.
Geeft toch een onsmakelijk gevoel.
Misschien is BNPPF wel echt geïnteresseerd in Keytrade?
-
- VIP member
- Contacteer:
Is Crelan (eigenaar van Keytrade) niet in handen van de Belgische overheid ? Ben bij 4 internet makelaars maar vind Keytrade veruit de gebruikersvriendelijkste.
Waarom wil men opnieuw een kaskoe van een (semi-)overheidsbedrijf verkwanselen, aan de Fransen dan nog ? Hallo Van Overtveldt ? Geld nodig voor de Waalse geeuwhonger ? Zeer jammer.
Waarom wil men opnieuw een kaskoe van een (semi-)overheidsbedrijf verkwanselen, aan de Fransen dan nog ? Hallo Van Overtveldt ? Geld nodig voor de Waalse geeuwhonger ? Zeer jammer.
Neen. Coöperatieve bank. Zie De aandeelhouders van CrelanLeemans-broertje schreef:Is Crelan (eigenaar van Keytrade) niet in handen van de Belgische overheid ?....
-
- VIP member
- Contacteer:
Maar worden Lanbokas en zijn Waalse tegenhanger niet de facto gecontroleerd door de overheid (kredietparastatalen ?)
PS: Lees in de webstek waarnaar je verwijst volgende pijnlijke zinnen:
"Crelan vaart dus een stuk tegen de stroom in. Terwijl Belgische ondernemingen vaak in buitenlandse handen terechtkomen en een aantal banken enkele jaren geleden financiële steun van de overheid nodig hadden, heeft Crelan de financiële crisis op eigen benen doorstaan. Meer nog, we zijn verder gegroeid en we zijn vandaag een bank met een 100% Belgisch beslissingscentrum. Dat is een goede zaak voor een coöperatieve bank die dicht bij haar klanten wil staan.”
PS: Lees in de webstek waarnaar je verwijst volgende pijnlijke zinnen:
"Crelan vaart dus een stuk tegen de stroom in. Terwijl Belgische ondernemingen vaak in buitenlandse handen terechtkomen en een aantal banken enkele jaren geleden financiële steun van de overheid nodig hadden, heeft Crelan de financiële crisis op eigen benen doorstaan. Meer nog, we zijn verder gegroeid en we zijn vandaag een bank met een 100% Belgisch beslissingscentrum. Dat is een goede zaak voor een coöperatieve bank die dicht bij haar klanten wil staan.”
Wat is hier nu pijnlijk aan?Leemans-broertje schreef:...heeft Crelan de financiële crisis op eigen benen doorstaan....
En waarom zou het beslissingscentrum hier moeten blijven? Pas dan zou de (Belgische) overheid een vinger in de pap te brokken hebben.
@Leemans-broertje: Het gaat om een samenspel van CVBA's. De overheid heeft daar geenszins iets mee te zien. Ik lees ook helemaal niets pijnlijks in jouw citaat. De Crelans, Triodossen, VDK's, Van Lanschotten, Van Breda's en andere 'kleine' spelers springen doorgaans verstandiger om met het aan hen toevertrouwde kapitaal dan de grote jongens, en zullen dan ook nog niet zo gauw bij de overheid moeten aankloppen voor riante steun op rekening van de belastingbetaler.