Record Bank Gold spaarrekening - basisrente pas na 1 jaar???
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Record Bank Gold spaarrekening - basisrente pas na 1 jaar???
Beste
Sinds september-oktober heb ik als nieuwe klant bij Record Bank een Gold spaarrekening geopend. De laatste dagen keek ik online of mijn basisintrest al gestort zou zijn, maar ik had nog niks ontvangen.
Ik stuurde toch even een mail naar de bankdirecteur met de vraag waar mijn basisintrest bleef, ik meen dat de basisintrest die reeds verworven is toch steeds op 1 junuari van het jaar uitbetaald wordt?
Zijn antwoord:
Deze basisintresten worden gestort tesamen met de getrouwheidspremie de eerste dag van de maand volgende op de opening van uw spaarrekening
Dus ik zou pas mijn basisintrest ontvangen in oktober 2011. Kan dat???
Sinds september-oktober heb ik als nieuwe klant bij Record Bank een Gold spaarrekening geopend. De laatste dagen keek ik online of mijn basisintrest al gestort zou zijn, maar ik had nog niks ontvangen.
Ik stuurde toch even een mail naar de bankdirecteur met de vraag waar mijn basisintrest bleef, ik meen dat de basisintrest die reeds verworven is toch steeds op 1 junuari van het jaar uitbetaald wordt?
Zijn antwoord:
Deze basisintresten worden gestort tesamen met de getrouwheidspremie de eerste dag van de maand volgende op de opening van uw spaarrekening
Dus ik zou pas mijn basisintrest ontvangen in oktober 2011. Kan dat???
Re: Record Bank Gold spaarrekening - basisrente pas na 1 jaa
Klopt denk ik, de maand voor de uitbetaling van de intresten is vrij te kiezen - bij mijn weten is het bij Record niet standaard januari, maar de maand na de opening. Als ik het me goed herinner, staat dat op de openingsdocumenten die we als klant ondertekenen ..
No worries, toch?
No worries, toch?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Record Bank Gold spaarrekening - basisrente pas na 1 jaa
bekijk misschien even online bij Record Bank het informatiedocument "sparen bij Record Bank", zie art. 2.
Normaal kiest de klant (of de kantoorhouder) de betaaldatum interesten.
Voordeel is dan dat je niet hoeft te wachten tot einde van het jaar op de getrouwheid
Normaal kiest de klant (of de kantoorhouder) de betaaldatum interesten.
Voordeel is dan dat je niet hoeft te wachten tot einde van het jaar op de getrouwheid