Record-bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Record-bank
Ik overweeg een spaarrekening te openen bij Record-bank. Iemand ervaring met record? Ik zie dat hun web-spaarrekening nog redelijk goed staat van intrestvoet.
Re: Record-bank
na alle perikelen bij Moneyou weggelopen, en inderdaad voor Recordbank gekozen. een mooie rentevoet. er is toch enige tussenkomst van een recordbank kantoor, maar dat verliep allemaal bijzonder vlotjes. heel vriendelijk en behulpzaam, en voor mij een gerust gevoel dat je toch een persoonlijk aanspreekpunt hebt, indien er iets mocht misgaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zit ook bij RecordBank, aanvraag verliep heel vlot. Heel vriendelijk kantoor bij ons in het dorp. Altijd leuker als je een fysiek aanspreekpunt hebt, ze zijn zelfs open op zaterdagvoormiddag hier.
Alles is er ook gratis (zicht, spaar, visa).
Alles is er ook gratis (zicht, spaar, visa).
Onlangs ook een record web spaarrekening geopend omwille van hun "hoge" basisrente. Geld dat maandelijks gespaard wordt binnen het jaar terug nodig, vandaar.
Openen ging zonder probleem.
Vriendelijk personeel, wat meer dan normaal is als je er nieuw klant wordt. Hopelijk blijft het zo!
Ik denk dat ik BNP ga opzeggen want bij record bank zijn de rekeningen gratis en bij BNP niet.
Als je nog geen klant bent bij NIBC kan ik deze ook aanraden. Zelf heb ik hier wel maar een klein deeltje staan omwille van de slechte rating.
MoneYou valt ook zeker te overwegen.
Openen ging zonder probleem.
Vriendelijk personeel, wat meer dan normaal is als je er nieuw klant wordt. Hopelijk blijft het zo!
Ik denk dat ik BNP ga opzeggen want bij record bank zijn de rekeningen gratis en bij BNP niet.
Als je nog geen klant bent bij NIBC kan ik deze ook aanraden. Zelf heb ik hier wel maar een klein deeltje staan omwille van de slechte rating.
MoneYou valt ook zeker te overwegen.
geloof jij nog in ratings ?
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 6_00337681" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 6_00337681" onclick="window.open(this.href);return false;
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
De zichtrekening is inderdaad gratis; zolang je met je debetkaart enkel geld gaat afhalen bij Record- of Ing-kantoren. Een geldafhaling bij een andere kantoorhouder kost u 0,70€
Hou daar zeker rekening mee, of het wordt een dure zichtrekening.
Net een spaarrekening afgesloten bij Record. Zal geen dure zichtrekening worden aangezien ik de bank alleen zal gebruiken voor de spaarrekening.
Ben al twee jaar klant bij Recordbank, omwille van 1. nabijheid kantoor (overkant van de straat) 2. gratis zichtrekening 3. gratis VISA-kaart 4. keuzemogelijkheid voor maand van rentevergoeding. Had tot voor kort gold en platinum rekeningen. Intussen gold al een tijdje leeggehaald wegens niet-concurrentiele rentevoet. Ik vrees dat hun webspaarrekening ook binnenkort de weg van Gold zal inslaan.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Wie haalt nu nog veelvuldig geld af? Ik alvast zelden.. En er zijn genoeg ING&Record ATM's. Hier in dit boerendorp zijn er zelfs 2.relativity schreef:De zichtrekening is inderdaad gratis; zolang je met je debetkaart enkel geld gaat afhalen bij Record- of Ing-kantoren. Een geldafhaling bij een andere kantoorhouder kost u 0,70€
Tip voor de webmaster: Bij het openen van de rubriek <Vergelijk spaarrekeningen> en na het aanklikken van <+> misschien een link leggen naar dit artikel of anderzijds er op wijzen dat de 3 officiele kredietbeoordelaars ook niet geheel kosher zijn.davido72 schreef:geloof jij nog in ratings ?
Ooit was "Europa" een mooi project!