Record bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Record bank
De stilte rond Record bank is akelig, welke kantoren sluiten, welke fusioneren , de stilte in stilte .
Re: Record bank
Vroeger was recordbank mijn hoofdbank. Met de komst van Keytrade ben ik daar weggegaan. Een geldafhaling bij record kostte telkens 0,7€ Ik ben er echter nog steets klant, de login werkt nog steets. Maar, zo zijn er nog wel banken en spaarrekeningen die ongebruikt in leven blijven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij ons in het dorp is het recordbank kantoor sinds twee weken weg.
Dit is volgens mij bij alle banken als je bij een geldautomaat van een andere bank een afhaling doet. Als je bij je eigen bank een afhaling doet (voor record bij een recordbank of een ING bank) betaal je niks.Een geldafhaling bij record kostte telkens 0,7€
Nee, de meeste andere banken rekenen daar (gelukkig) niets voor aan...
Idem voor ing, precies (?)Lenten schreef:De stilte rond Record bank is akelig, welke kantoren sluiten, welke fusioneren, de stilte in stilte .
Of is er al ergens een lijst van de kantoren die sluiten en/of zeker openblijven?
-
argov
- Full Member

- Contacteer:
Neen, er is nog geen lijst. Ook de kantoorhouders (althans voor Record Bank) weten van niets (familielid is een zelfstandig kantoorhouder van Record Bank).
Ik denk wel dat Hanske gelijk heeft, maar men moet wel onderscheid maken tussen neutrale automaten die bij om het even welke bank buiten staan of als men gebruik wil maken van de automaten die binnen in de bank staan.(selfbank)
Geld afhalen bij de neutrale automaten is gratis maar als men met een kaart geld afhaalt bij de selfbank van ing, kbc,enz. en men is er geen klant dan betaalt men kosten.
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Daar is niets van waar. Ik ga met mijn Argenta kaart geld afhalen in eender welk selfbank kantoor en heb er nooit voor moeten betalen. Ook Ing als Belfius rekenen geen kosten aan. Kbc is een ander paar mouwen en afhankelijk van welke zichtrekening je hebt. De gratis is enkel gratis bij geldafhaling Kbc selfbank. Bij een betalende zichtrekening, ook gratis bij andere banken.