Recordbank: problemen met permanente opdrachten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Recordbank: problemen met permanente opdrachten
Sedert een hele tijd heb ik problemen bij Recordbank : permanente opdrachten die niet uitgevoerd worden zijn de ergste. Telkens een boete bij verschillende leveranciers wegens laattijdige betaling. (Electrabel,Telenet) Een hoop telefoontjes en mails lost het dan wel op, maar het is wel héél ergerlijk, en tijdrovend.
Ze verplichten je bijna om domicilieringen te gebruiken, maar daar ben ik grondig tegen!
Nog mensen met problemen bij Recordbank, internetbankieren?
Ze verplichten je bijna om domicilieringen te gebruiken, maar daar ben ik grondig tegen!
Nog mensen met problemen bij Recordbank, internetbankieren?
Re: Recordbank: problemen met permanente opdrachten
Electrabel en Telenet betaal je toch niet met een bestendige opdracht???
Je kan toch iedere maand een veranderlijke factuur krijgen, plus de gestructureerde mededeling is toch steeds anders...
Je kan toch iedere maand een veranderlijke factuur krijgen, plus de gestructureerde mededeling is toch steeds anders...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Fakturen van Telenet en Electrabel zijn elke maand hetzelfde bij mij. Ik gebruik geen prime of zo bij Telenet. Electrabel is voor een andere woning in leegstand, staat TE KOOP. De bedragen zijn altijd hetzelfde. Gestructureerde mededelingen gebruik ik niet, ik zet een vrije mededeling met enkel mijn klantnummer.
Het probleem is inmiddels opgelost, Recordbank erkent zijn fout, en zal mij de aanmaningskosten terugbetalen.
Het probleem is inmiddels opgelost, Recordbank erkent zijn fout, en zal mij de aanmaningskosten terugbetalen.
Even terzijde : ik heb een digicorder van Telenet, en HD-televisie. Ik maak nooit gebruik van alle opties : 'net gemist', films bestellen, prime enz...Om de interactiviteit tussen telenet en mijn digicorder onmogelijk te maken, heb ik de tussenliggende switch van hen gewoon afgekoppeld, en rechtstreeks doorverbonden. Daardoor verandert het IP adres, maar TV-kijken blijft perfekt werken. Die switch en de adaptor ervan gebruiken dag en nacht stroom ook nog.