Recordbank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Recordbank
Naar het schijnt zou Recordbank begin december de web en platinum spaarrekeningen laten dalen.
Re: Recordbank
heb dit ook al horen waaien, maar, al de andere banken hebben de rente al verlaagd, Recordbank heeft het zo lang mogelijk uitgehouden, ja, ik vrees als de ECB de rente nog eens verlaagd, de spaarrekeningen zullen volgen,
maar, het kan nog steeds lager, tussen haakjes, de inflatie is 2.90 % dit jaar, resultaat, je bent armer geworden tegenover een jaar geleden.
maar, het kan nog steeds lager, tussen haakjes, de inflatie is 2.90 % dit jaar, resultaat, je bent armer geworden tegenover een jaar geleden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou denken dat ze wachten met verlagen tot na Nieuwjaar. Dan hebben veel mensen hun (schamele) intrest ontvangen en zijn ze meer geneigd om ergens anders (bv. bij Recordbank) een nieuwe spaarrekening te openen met de gedachte dat het daar beter is 

- pinowthebird
- Newbie
- Contacteer:
Wat is jullie bron?
Ik verwacht eigenlijk een kleine heropflakkering van de rentes rondom einde december. Immers, de banken mikken ieder jaar toch op de 13de maand van de werknemer en hiervoor doen ze steeds iets speciaals.
Niet dat ik er veel van verwacht, doch er zal toch wel wat beweging en concurrentiedruk zijn... hoop ik.
Niet dat ik er veel van verwacht, doch er zal toch wel wat beweging en concurrentiedruk zijn... hoop ik.
Aan de heropflakkering van de basisrente hebben we niet veel aan.
Voor mij mogen ze de getrouwheid heropflakkeren,die ben je teminste 1 jaar zekers .
Voor mij mogen ze de getrouwheid heropflakkeren,die ben je teminste 1 jaar zekers .
vanaf 4 december voor de webspaarrekening
De basisrente blijft ongewijzigd op 1,50%
De getrouwheidspremie wordt 0,60% (voorheen 1,00%)
veranderd er iets aan de platinum?
Klassieke spaarrekening
De basisrente wordt 0,60% (voorheen 0,75%)
De getrouwheidspremie blijft ongewijzigd op 0,25%
Max spaarrekening
Gold spaarrekening
De basisrente wordt 0,75% (voorheen 1,00%)
De getrouwheidspremie blijft ongewijzigd op 0,50%
Beleggers spaarrekening
Platinum spaarrekening
De basisrente wordt 0,75% (voorheen 0,90%)
De getrouwheidspremie wordt 1,10% (voorheen 1,30%)
Webspaarrekening
Max spaarrekening
Gold spaarrekening
De basisrente wordt 0,75% (voorheen 1,00%)
De getrouwheidspremie blijft ongewijzigd op 0,50%
Beleggers spaarrekening
Platinum spaarrekening
De basisrente wordt 0,75% (voorheen 0,90%)
De getrouwheidspremie wordt 1,10% (voorheen 1,30%)
Webspaarrekening
In plaats van een eindejaarsoffensief om meer spaargeld aan te trekken, een duidelijke verlaging van de intresten bij Recordbank...
Ben benieuwd of er nog veel gaan volgen voor nieuwjaar of dat sommigen toch hier of daar toch een verhoging gaan doorvoeren...

Blijft wel een goeie basisrente op de webspaarrekening. Jammer inderdaad dat de getrouwheidspremie net voor januari zo fors zakt.
Ik zie het komende jaar toch liever een getrouwheidspremie van 1,5% voor het geld dat ik minstens een jaar kan missen, dan een basisrente van 1,5%. De getrouwheidspremie klik je immers vast voor een jaar, daar waar de basisrente waarschijnlijk nog wel zakken in 2013...
De klant wikt maar de bank beschikt! 

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Waar lees je dit allemaal?
EDIT: Ok, ik zie het net op de mainpage. Zucht, ben ik dit jaar net verhuisd naar Record. Gelukkig blijft de basisrente onaangetast.
EDIT: Ok, ik zie het net op de mainpage. Zucht, ben ik dit jaar net verhuisd naar Record. Gelukkig blijft de basisrente onaangetast.
- pinowthebird
- Newbie
- Contacteer:
Jammer, ik vond hun Webspaarrekening tot op heden een interessante optie.
Ik ga ervan uit dat er geen garanties zijn, maar kunnen we bij Record Bank nog een wijziging verwachten in de eindejaarsperiode?
Of hoe vaak veranderen banken de rentes bij spaarrekeningen?
Ik ga ervan uit dat er geen garanties zijn, maar kunnen we bij Record Bank nog een wijziging verwachten in de eindejaarsperiode?
Of hoe vaak veranderen banken de rentes bij spaarrekeningen?