recordbank webspaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
recordbank webspaarrekening
Ik heb al een tijdje een record max spaarrekening.
Toen ik mijn interest bezag was ik zeer ontgoocheld.
Ben dan naar recordbank gegaan en gevraagd of ik deze max rekening niet kon omzetten in een webspaarrekening.
Dit was geen enkel probleem, direct een zichtrekening en webspaarrekening geopend en geld overgezet naar de webspaarrekening.
Nu ik terug thuiskwam op de site van recordbank alles eens goed overlopen en zie ik dat deze webspaarrekening enkel is voor nieuwe spaartegoeden.
Reglement: http://www.recordbank.be/sites/default/ ... ent_nl.pdf
Ga ik deze hogere interest nu weer mislopen omdat dit geen nieuwe spaartegoeden zijn?
De kantoorhouder heeft echter niets gezegd dat dit enkel voor nieuw spaargeld was en heeft mijn spaargeld zelf overgezet.
Alvast bedankt!
Toen ik mijn interest bezag was ik zeer ontgoocheld.
Ben dan naar recordbank gegaan en gevraagd of ik deze max rekening niet kon omzetten in een webspaarrekening.
Dit was geen enkel probleem, direct een zichtrekening en webspaarrekening geopend en geld overgezet naar de webspaarrekening.
Nu ik terug thuiskwam op de site van recordbank alles eens goed overlopen en zie ik dat deze webspaarrekening enkel is voor nieuwe spaartegoeden.
Reglement: http://www.recordbank.be/sites/default/ ... ent_nl.pdf
Ga ik deze hogere interest nu weer mislopen omdat dit geen nieuwe spaartegoeden zijn?
De kantoorhouder heeft echter niets gezegd dat dit enkel voor nieuw spaargeld was en heeft mijn spaargeld zelf overgezet.
Alvast bedankt!
Re: recordbank webspaarrekening
In principe wel, maar zoals in het andere topic reeds aangehaald, kunnen de kantoorhouders zelf hier wel mee "foefelen". Ik denk dat je deze vraag beter rechtstreeks aan je kantoorhouder zelf stelt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.