Reisverzekering met dekking avontuurlijke sporten
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Reisverzekering met dekking avontuurlijke sporten
Beste medereizigers,
Ik ben op zoek naar een verzekering voor een rugzakreis van ongeveer een jaar doorheen Nepal, India, Sri Lanka, Bangladesh,..
Ik doe graag avontuurlijke activiteiten zoals trekking hooggebergte, jungle trekking, mountain biking, raften, etc. en ben dus op zoek naar een verzekering die deze activiteiten dekt.
Ook opsporings- en reddingskosten per helikopter zouden ruimschoots gedekt moeten zijn ingeval van redding via helicopter vereist is in de Himalaya.
Iemand enige ervaring of advies over een geschikte verzekering?
Vriendelijke dank en groeten,
Jozef
Ik ben op zoek naar een verzekering voor een rugzakreis van ongeveer een jaar doorheen Nepal, India, Sri Lanka, Bangladesh,..
Ik doe graag avontuurlijke activiteiten zoals trekking hooggebergte, jungle trekking, mountain biking, raften, etc. en ben dus op zoek naar een verzekering die deze activiteiten dekt.
Ook opsporings- en reddingskosten per helikopter zouden ruimschoots gedekt moeten zijn ingeval van redding via helicopter vereist is in de Himalaya.
Iemand enige ervaring of advies over een geschikte verzekering?
Vriendelijke dank en groeten,
Jozef
Re: Reisverzekering met dekking avontuurlijke sporten
Ik dacht niet dat de activiteiten die u opsomt uitgesloten zijn. Het enige waar je moet opletten zijn gemotoriseerde sporten zoals quad en jetski.
Zal mij daarover eens informeren.
Zal mij daarover eens informeren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Reisverzekering met dekking avontuurlijke sporten
ik lees nu pas dat je een jaar onderweg zal zijn. De meeste bijstandsverzekeringen hebben een beperking tot 3 maanden opeenvolgend in het buitenland. Dat is al één punt waar je moet op letten.
Daarnaast bij Allianz Global Assistance is er maar een uitsluiting voor een aantal gevaarlijke sporten in de waarborg 'reisongevallen' (vergoeding van een kapitaal bij overlijden door een ongeval). In de waarborg Assistance is dit niet uitgesloten (wel gemotoriseerde sporten zoals quad en jetski, zoals eerder al gezegd)
Daarnaast bij Allianz Global Assistance is er maar een uitsluiting voor een aantal gevaarlijke sporten in de waarborg 'reisongevallen' (vergoeding van een kapitaal bij overlijden door een ongeval). In de waarborg Assistance is dit niet uitgesloten (wel gemotoriseerde sporten zoals quad en jetski, zoals eerder al gezegd)