Rekening afsluiten Credit Europe
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Full Member
- Contacteer:
Rekening afsluiten Credit Europe
Iemand een idee hoe ik eraan begin om bij Credit Eurpe mijn Top-interest rekening af te sluiten 

Re: Rekening afsluiten Credit Europe
Ik spreek niet uit ervaring, maar vermits ze op het eerste zicht blijkbaar geen specifieke documenten hebben voor dat soort dingen, denk ik dat je best op papier (fax/post) instructies kan doorsturen om je rekening te laten afsluiten. Eerst zelf alles overschrijven, daarna instructies doorsturen. Vermeld ook het rekeningnummer waar je intresten moeten worden doorgestort, dateer en onderteken het document en voeg best een kopie van je identiteitskaart bij.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit moet per post of fax of ingeschande email want ze hebben je handtekening nodig. Je klantnummer vermelden en ondertekenen en een rekeningnummer op de brief zetten waar ze het resterende saldo + intrest moeten storten.nestor1970 schreef: Iemand een idee hoe ik eraan begin om bij Credit Eurpe mijn Top-interest rekening af te sluiten![]()
-
- Full Member
- Contacteer:
Alvast bedankt voor de info.
BartVW schreef:Dit moet per post of fax of ingeschande email want ze hebben je handtekening nodig. Je klantnummer vermelden en ondertekenen en een rekeningnummer op de brief zetten waar ze het resterende saldo + intrest moeten storten.nestor1970 schreef: Iemand een idee hoe ik eraan begin om bij Credit Eurpe mijn Top-interest rekening af te sluiten![]()
Ik heb het ook op de post gedaan.
Credit Europe heeft alles netjes afgesloten. Binnen de week had ik al mijn intresten ontvangen.
Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom het zowiezo nodig is om die rekening af te sluiten. 
Men kan toch gewoon alles overschrijven naar de "tegenrekening" en de Top-interest rekening laten op 0 staan.
Als vroeg of laat de interesten gaan stijgen, kan men ze terug in gebruik nemen, zonder eerst weer een nieuwe te moeten openen.

Men kan toch gewoon alles overschrijven naar de "tegenrekening" en de Top-interest rekening laten op 0 staan.
Als vroeg of laat de interesten gaan stijgen, kan men ze terug in gebruik nemen, zonder eerst weer een nieuwe te moeten openen.

pol schreef:Heb ik gedaan bij Argenta en Rabo....alles op 0. En indien ze beiden betere voorwaarden geven...terug er op storten.louise schreef: Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom het zowiezo nodig is om die rekening af te sluiten.
Als vroeg of laat de interesten gaan stijgen, kan men ze terug in gebruik nemen, zonder eerst weer een nieuwe te moeten openen.![]()
Wel oppassen bij Argenta, want voor niet-actieve rekeningen, gedurende een jaar, worden kosten aangerekend. Ik heb hierover enkele maanden geleden eens een topic geopend om te horen welke banken kosten aanrekenen voor niet-actieve rekeningen.