rekening (blijft) geblokkeerd - ook helpdesk geen raad
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: rekening (blijft) geblokkeerd - ook helpdesk geen raad
Mij zouden ze al lang geen uitleg meer moeten geven hebben.
Het is alsof je iets uitleent aan je buur en hij het telkens weer kan presteren van het stuk te maken maar als hij nadien er kan voor zorgen dat alles hersteld is dan heb je d'er geen probleem mee. Je hebt er het volle vertrouwen is dat het in de toekomst ook goed zal lopen. Ook al hebben de ander buren hetzelfde idee over de man. Velen beleggen eigenlijk op dezelfde manier als bank-CEO's, risico's nemen en knoeien maar als je nadien dan een bovengemiddeld resultaat hebt is het OK.
Het is alsof je iets uitleent aan je buur en hij het telkens weer kan presteren van het stuk te maken maar als hij nadien er kan voor zorgen dat alles hersteld is dan heb je d'er geen probleem mee. Je hebt er het volle vertrouwen is dat het in de toekomst ook goed zal lopen. Ook al hebben de ander buren hetzelfde idee over de man. Velen beleggen eigenlijk op dezelfde manier als bank-CEO's, risico's nemen en knoeien maar als je nadien dan een bovengemiddeld resultaat hebt is het OK.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Re: rekening (blijft) geblokkeerd - ook helpdesk geen raad
Hier ook ineens "Uw rekening is geblokkeerd". Zomaar, was al weken geleden dat ik aangelogd heb.
Dat ziet er dus niet goed uit voor MoneyYou.
UPDATE: maandag half negen gebeld en 2 minuten later was, na wat veiligheidsvragen, de zaak gedeblokkeerd.
De reden van deze blokkering kan zijn een een poging tot hacking zo vertelde me de vriendelijke dame aan de telefoon.
In dat geval is het zeer goeie service.
Dat ziet er dus niet goed uit voor MoneyYou.
UPDATE: maandag half negen gebeld en 2 minuten later was, na wat veiligheidsvragen, de zaak gedeblokkeerd.
De reden van deze blokkering kan zijn een een poging tot hacking zo vertelde me de vriendelijke dame aan de telefoon.
In dat geval is het zeer goeie service.