Rekening openen in kantoor
-
Niok
Rekening openen in kantoor
Bestaat er de mogelijkheid om de Spaarrekening (Pluc) te openen in jullie kantoren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Rekening openen in kantoor
Internet is inderdaad zeer gemakkelijk. Maar al onze rekeningen kunnen ook in een kantoor van Ethias geopend worden en genieten van dezelfde voorwaarden.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank - Sales Support
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank - Sales Support
Beste Ethias Bank,
Ik heb een toegang via "my ethias". Maar daar zie ik geen optie om een sparrekening te openen. Probeer ik web banking met mijn login dan krijg ik "Verboden. U bent ingelogd, maar u hebt geen toegang tot My Ethias Bank (Web Banking)."
Als ik via de site aanvraag moet ik blijkbaar het document afprinten en opsturen met kopie van mijn identiteitskaart, terwijl deze reeds in bezit zijn door Ethis (verzekeringen. Kan dit niet doorgegeven worden aan Ethias Bank en dan samen gekoppeld worden in "my ethias" ?
2de vraag: Als ik een sparrekening en spaarrekening plus wil openen, moe tik dan 2 formulieren volledig invullen op de website, afdrukken en opsturen? Of kan ik als de plussspaarrekening aangevraagd is via web banking dan eenvoudig een gewone spaarrekening aanvragen via de online module zonder opsturen van documenten?
Ik heb een toegang via "my ethias". Maar daar zie ik geen optie om een sparrekening te openen. Probeer ik web banking met mijn login dan krijg ik "Verboden. U bent ingelogd, maar u hebt geen toegang tot My Ethias Bank (Web Banking)."
Als ik via de site aanvraag moet ik blijkbaar het document afprinten en opsturen met kopie van mijn identiteitskaart, terwijl deze reeds in bezit zijn door Ethis (verzekeringen. Kan dit niet doorgegeven worden aan Ethias Bank en dan samen gekoppeld worden in "my ethias" ?
2de vraag: Als ik een sparrekening en spaarrekening plus wil openen, moe tik dan 2 formulieren volledig invullen op de website, afdrukken en opsturen? Of kan ik als de plussspaarrekening aangevraagd is via web banking dan eenvoudig een gewone spaarrekening aanvragen via de online module zonder opsturen van documenten?
Laatst gewijzigd door Anonymous op 5 december 2009, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste,
bedankt voor uw interesse in onze spaarrekeningen. Voor de eerste spaarrekening die u opent hebben wij inderdaad een volledig dossier nodig, met print van het openingsdocument en kopie van uw identiteitskaart + een adresbewijs. Het openen van een tweede spaarrekening is inderdaad mogelijk via webbanking eens dat u toegang tot deze applicatie functioneel is.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Sales Support
bedankt voor uw interesse in onze spaarrekeningen. Voor de eerste spaarrekening die u opent hebben wij inderdaad een volledig dossier nodig, met print van het openingsdocument en kopie van uw identiteitskaart + een adresbewijs. Het openen van een tweede spaarrekening is inderdaad mogelijk via webbanking eens dat u toegang tot deze applicatie functioneel is.
Met vriendelijke groeten
Ethias Bank
Sales Support
Hoe lang duurt het openen? Want ik heb nog geen rekeningnr ontvangen en wou mijn geld transfereren van andere spaarrekening op 30/12 om dan vanaf 01/01 de getrouwheidspremie te laten lopen bij Ethias.
Edit: Laat maar, heb gisterenavond een brief in mijn bus gevonden van Ethias. 'k was iets vergeten, idioot van mij natuurlijk want nu zal het niet meer lukken voor eind van het jaar. Maar het ging dus toch vrij snel. Brief wel 3 dagen onderweg maar zal door de sneeuw en toeloop aan kerstkaartjes bij de post te wijten zijn vermoed ik.
Edit: Laat maar, heb gisterenavond een brief in mijn bus gevonden van Ethias. 'k was iets vergeten, idioot van mij natuurlijk want nu zal het niet meer lukken voor eind van het jaar. Maar het ging dus toch vrij snel. Brief wel 3 dagen onderweg maar zal door de sneeuw en toeloop aan kerstkaartjes bij de post te wijten zijn vermoed ik.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 25 december 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi mijn documenten zijn bijna drie weken verstuurt heb nog niks van hen gehoord is dat normaal

-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste, wij kunnen hier moeilijk reageren op een individuele vraag ivm beheer van documenten voor openen van een rekening. Misschien best een mail sturen naar info.bank@ethias.be.
Met vriendelijke groeten,
Ethias Bank
sales support
Ethias Bank
sales support
-
Niok
Gezien hun flutkantoor niet open is op zaterdag had ik dan maar via internet gewerkt.
Nog steeds niets van gehoord...
Moesten ze mijn papieren toch ooit willen behandelen is het eigenlijk niet meer nodig.
Ik ga voor BMPB. Daar krijg ik voor in januari gestorte centen nog een getrouwheidspremie voor 2010.
Adieu Ethias,
Uw service is ondermaats!
Moesten ze mijn papieren toch ooit willen behandelen is het eigenlijk niet meer nodig.
Ik ga voor BMPB. Daar krijg ik voor in januari gestorte centen nog een getrouwheidspremie voor 2010.
Adieu Ethias,
-
Tux
ACK. Bij het openen van mijn Ethias rekening, was er een kleine vertraging opgetreden met het versturen van de digicard.Ethias Bank schreef: Misschien best een mail sturen naar info.bank@ethias.be.
Ik heb toen op woensdag 2 september 2009 17:15 een mail gepost naar info.bank@ethias.be en op 3 september 2009 14:05 een duidelijke reply ontvangen.
Als het positief is, mag het toch ook gezegd worden?
Gelieve dan ook wel te willen antwoorden wanneer een mail gestuurd wordt. Ik heb op 30/12 12u49 een mail gestuurd met de vraag of ik via mail mijn rekeningnummers kon krijgen zodat ik op 31/12 nog een overschrijving van rabobank kon doen zodat dit op 31/12 in de namiddag op de rekening bij Ethias zou staan waardoor mijn getrouwheidspremie zou kunnen beginnen lopen. De 2de papieren werden op de post gedaan op vrijdag 25/12 en zouden dus op dinsdag 29/12 bij jullie moeten zijn.Ethias Bank schreef: Beste, wij kunnen hier moeilijk reageren op een individuele vraag ivm beheer van documenten voor openen van een rekening. Misschien best een mail sturen naar info.bank@ethias.be.
Ethias Bank
sales support
Wanneer ik op 31/12 probeerde in te loggen met mijn login van ethias verzekeringen dan kon dit wel (in tegenstelling tot begin december) maar werd gevraagd naar cijfers van een digicard. Wat dus bewijst dat de rekening effectief reeds geopend waren op dat moment.
Ik heb net de post uitgehaald en nog steeds geen brief van ethias met rekeningnummers of een digicard en ook nog steeds geen antwoord in mijn mailbox..
Ik denk dat je met deze dagen best een beetje geduld aan de dag legt.
De feesten, de post & de sneeuw spelen hier allemaal hun rol.
Verder eens het operationeel is, werkt het goed, dus no worries
De feesten, de post & de sneeuw spelen hier allemaal hun rol.
Verder eens het operationeel is, werkt het goed, dus no worries
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ik ben ook klant geweest bij Ethias en heb eigenlijk nooit klachten gehad omtrent deze bank. Alles is trouwens ook altijd correct verlopen.Niok schreef: Gezien hun flutkantoor niet open is op zaterdag had ik dan maar via internet gewerkt.
Adieu Ethias,
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Beste, bedankt voor deze positieve reacties.Kritiek is voor ons belangrijk omdat wij hierdoor steeds de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen verbeteren, maar positieve reacties zijn altijd welkom ook....
Ethias Bank
Sales support
Ethias Bank
Sales support
Ken me aansluiten bij relativity.
Ben al jaren klant voor autoverzekering, verzekeringen en meer recentelijk van de bank. De service is altijd correct en goed geweest.
Zie je, er zijn bank/of/verzekeraars waar je het volste vertrouwen in kunt hebben en die je nooit teleurstellen, waar je zeker van bent na een telefoontje dat het zo is wat gezegd werd, enz .... en andere banken...
Ethias behoort voor mij duidelijk tot de eerste groep.
Ben al jaren klant voor autoverzekering, verzekeringen en meer recentelijk van de bank. De service is altijd correct en goed geweest.
Zie je, er zijn bank/of/verzekeraars waar je het volste vertrouwen in kunt hebben en die je nooit teleurstellen, waar je zeker van bent na een telefoontje dat het zo is wat gezegd werd, enz .... en andere banken...
Ethias behoort voor mij duidelijk tot de eerste groep.