rekening staat ineens op nul!
rekening staat ineens op nul!
Hallo
Ik had enkele weken geleden een rekening geopend bij moneyou.
Ik had er met enkele stortingen al redlijk wat geld op gezet.
Ik had ook direct bij de opening van de rekening mij identiteitskaart doorgemaild.
Vandaag kreeg ik een mail dat mijn identiteitskaart geregistreerd was.
Toen ben ik direct gaan inloggen en gaan kijken op moneyou alles was in orde en er stond een bedrag op mijn rekening.
Na even scrollen in het menu stond mijn rekening ineens op 0€.
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Bij de klantendienst (telefonisch) ben ik afgewimpeld.
Groetjes
Peter
Ik had enkele weken geleden een rekening geopend bij moneyou.
Ik had er met enkele stortingen al redlijk wat geld op gezet.
Ik had ook direct bij de opening van de rekening mij identiteitskaart doorgemaild.
Vandaag kreeg ik een mail dat mijn identiteitskaart geregistreerd was.
Toen ben ik direct gaan inloggen en gaan kijken op moneyou alles was in orde en er stond een bedrag op mijn rekening.
Na even scrollen in het menu stond mijn rekening ineens op 0€.
Heeft iemand dit al meegemaakt?
Bij de klantendienst (telefonisch) ben ik afgewimpeld.
Groetjes
Peter
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: rekening staat ineens op nul!
pzo (en nog 'n paar anderen) hebben ook 'n tijdje met 'n rekeningstand op 0 gestaan, het heeft toen 'n tijdje geduurd eer het in orde was geloof ik (draad?). Ik dacht dat het toen ging over de stortingen van 20 oktober 2012 ??
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn stortingen dateren van 01 januari tot vandaag.
Zal precies nog maar wat wachten voor ik mijn spaarbedrag overmaak 

Ik ben ook al klant bij nibc en vind het gebruiksgemak daar veel beter.
Overigens vind ik de klantendienst van moneyou niet goed genoeg, de wachttijd is lang en ze kunnen me niet helpen laat staan mij geruststellen met dit probleem!
Overigens vind ik de klantendienst van moneyou niet goed genoeg, de wachttijd is lang en ze kunnen me niet helpen laat staan mij geruststellen met dit probleem!

Alle off topic berichten werden verwijderd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
ben vandaag hetzelfde tegen gekomen ... na de full activation tot de vaststelling gekomen dat de stand op 0 euro stond.
juist weder eens ingelogd en blijkbaar is het probleem opgelost ... het juiste bedrag werd weer aangegeven.
heeft me alleszins de ogen geopend na herhaaldelijke klachten ivm "kinderziektes" en nu dit voorvalletje na een langere verwerkingstijd ten opzichte van andere spelers .... bye bye.
zal volgend jaar eens weder de proef op de som nemen .... laten we hopen dat tegen dan deze kinderziektes verdwenen zijn.
juist weder eens ingelogd en blijkbaar is het probleem opgelost ... het juiste bedrag werd weer aangegeven.
heeft me alleszins de ogen geopend na herhaaldelijke klachten ivm "kinderziektes" en nu dit voorvalletje na een langere verwerkingstijd ten opzichte van andere spelers .... bye bye.
zal volgend jaar eens weder de proef op de som nemen .... laten we hopen dat tegen dan deze kinderziektes verdwenen zijn.
bij mij is het net in orde, het heeft dus maar en paar uur geduurd.
Maar het systeem is duidelijk te gevoelig, ik vind het ook beneden alle peil dat als je een vraag stelt per mail men terug een mail zend dat ze je binnen de 5 werkende dagen een antwoord gaan bezorgen.
Ik kan begrijpen dat het druk is maar 5 werkende dagen voor een domme vraag!
Maar het systeem is duidelijk te gevoelig, ik vind het ook beneden alle peil dat als je een vraag stelt per mail men terug een mail zend dat ze je binnen de 5 werkende dagen een antwoord gaan bezorgen.
Ik kan begrijpen dat het druk is maar 5 werkende dagen voor een domme vraag!
Hier ook hetzelfde probleem, die website trekt op niks.
En mailen of bellen naar de klantendienst is geen oplossing. Na 5 dagen wachten via mail krijg je een flut antwoord terug. Dan toch maar bellen en 25 minuten aan de lijn hangen.....
En mailen of bellen naar de klantendienst is geen oplossing. Na 5 dagen wachten via mail krijg je een flut antwoord terug. Dan toch maar bellen en 25 minuten aan de lijn hangen.....
Ben ik blij niet met hen in zee gegaan te zijn 

Ik vraag mij af of die problemen met telenet (SMS code) opgelost zijn. Ik hoor er niets meer over. Nochtans ze gingen mij mailen maar ik krijg niets van mail hierover. Gelukkig heb ik maar een klein bedrag gestort. De rest van mijn spaargeld zal ik overschrijven via Keytrade. Met die bank heb ik geen problemen.
Ik heb telenet en ik krijg de sms'n toch dus denk ik dat dat opgelost is zeker?!
Op 5 jan. rekening aangevraagd, kopies ID doorgemaild en 100Eur gestort. Kreeg nadien 2 berichten dat het 5 werkdagen zou duren voor mijn rekening actief werd. Vandaag 7 werkdagen verder is het nog steeds niet in orde. Ofwel zijn ze daar serieus onderbemand ofwel willen ze ons geld niet meer, maar dat ze daar dan openlijk over communiceren aub.
Wees eens wat geduldiger mensen, er staat op hun website dat ze zelfs telefonisch niet altijd bereikbaar zijn door de grote toevloed.
Ik heb ook een rekening geopend en dat heeft ook bijna 2 weken geduurd voor alles in orde was, en dat zonder constant te bellen of te mailen, want dan geef je ze nog meer werk.
Ze zullen zich wat miskeken hebben op de grote aanvraag van rekeningen + te weinig volk.
Alles komt goed!
Ik heb ook een rekening geopend en dat heeft ook bijna 2 weken geduurd voor alles in orde was, en dat zonder constant te bellen of te mailen, want dan geef je ze nog meer werk.
Ze zullen zich wat miskeken hebben op de grote aanvraag van rekeningen + te weinig volk.
Alles komt goed!