rekeninguitreksels afprinten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
rekeninguitreksels afprinten
Hallo,
ik ben sinds enkele weken klant bij rabobank, voorheen heb ik nog nooit aan internetbankieren gedaan.
Nu vraag ik mij af of het nuttig is om de rekeninguitreksels af te printen en bij te houden (soort bewijs zwart op wit).
Ik zou ze ook digital kunnen opslaan op schijf ofzo denk ik, wat doen jullie en wat is het beste?
ik ben sinds enkele weken klant bij rabobank, voorheen heb ik nog nooit aan internetbankieren gedaan.
Nu vraag ik mij af of het nuttig is om de rekeninguitreksels af te printen en bij te houden (soort bewijs zwart op wit).
Ik zou ze ook digital kunnen opslaan op schijf ofzo denk ik, wat doen jullie en wat is het beste?
Re: rekeninguitreksels afprinten
gewoon als pdf opslaan en reserve met werkmap kopij op bvb stick.roefke schreef:Hallo,
in principe dient ge ze 5 jaar bij te houden.
op regelmatige tijdstippen pdf opslaan en alle jaren nieuwe pdf van gans het jaar.
de andere van het afgelopen jaar kunnen dan weg.
doe het al jaren zo voor de diverse banken.
succes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Van wie moet dat en waarom?burcht1 schreef:In principe dient ge ze 5 jaar bij te houden.
Belastingen, als ik me niet vergis (voor het buitenland 10+1 jaar als ik me niet vergis - of doen verdwijnen al naar gelang...).Yaris schreef:Van wie moet dat en waarom?burcht1 schreef:In principe dient ge ze 5 jaar bij te houden.
Ook: kinderbijslag, bewijs betaling onderhoudsgeld, vakantiegeld, huurcontract(en), facturen, kosten notarissen, verkeersbelasting kopie belastingsaangifte...
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Ik print mijn uitreksels maandelijks af als onderhoud van mijn printer.
dan ga ik ze digitaal opslaan en af en toe back-up doen op stick.
thnx voor info
thnx voor info