Rendement tak 21 voor 2013
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Rendement tak 21 voor 2013
Zijn er al rendementen bekend?
Gaan deze beter zijn dan vorig jaar?
Laat de winsdeelnames maar komen of gaat het terug beperkt zijn tot de gewaarborgde intrest.
BCKP Expansion heeft al gestort.
Gaan deze beter zijn dan vorig jaar?
Laat de winsdeelnames maar komen of gaat het terug beperkt zijn tot de gewaarborgde intrest.
BCKP Expansion heeft al gestort.
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Crest (axa) en invest for life (Allianz) traditiegetrouw einbd februari.
Verwacht rendementen zoals vorig jaar. Gelukkig laatste stortingen nog aan minimum 2,75
Verwacht rendementen zoals vorig jaar. Gelukkig laatste stortingen nog aan minimum 2,75
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
webmaster
Re: Rendement tak 21 voor 2013
rendementen allianz
https://www.spaargids.be/sparen/allianz ... lianz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/allianz ... lianz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rendement tak 21 voor 2013
De resultaten voor de BKCP horizon en expansion zijn inderdaad al bekend. De horizon heeft in 2013 een netto rendement van 2,85% en de expansion 2,70%.
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Eigenaardig dat de rendementen zo laag zijn nà een zeer goed beursjaar. Ik beleg niet veel meer in tak21. Je kunt dan nog beter in carmignac patrimoine beleggen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Idd. Ik beleg ook niks meer in tak 21.
Die instapkosten en die 2% Di Rupo taks is van het goede teveel!
Ben wel tevreden dat ik indertijd ingestapt ben bij integrale en nu levenslang een nettorente van 3,25% ontvang!
Voor de defensieve tak21 beleggers denk ik dat je nu beter instapt in aandelen van holdings met een gelijkwaardig dividendrendement.
(zie topic holdings bij rubriek fondsen en aandelen)
Die instapkosten en die 2% Di Rupo taks is van het goede teveel!
Ben wel tevreden dat ik indertijd ingestapt ben bij integrale en nu levenslang een nettorente van 3,25% ontvang!
Voor de defensieve tak21 beleggers denk ik dat je nu beter instapt in aandelen van holdings met een gelijkwaardig dividendrendement.
(zie topic holdings bij rubriek fondsen en aandelen)
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Voegen jullie ook een 2013 sorteer kolom toe in het totale overzicht?webmaster schreef:rendementen allianz
https://www.spaargids.be/sparen/allianz ... lianz.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Weet iemand wanneer de rendementen voor Certiflex Pensioensparen bekend gemaakt worden ? Ze worden verdeeld door Ethias.
Re: Rendement tak 21 voor 2013
ethias first kortrijk
Mijn vriendin en ik hebben beiden first rekening .De mijne loopt voor 99 jaar en mijn vriendin de hare liep af na acht jaar en moest dus verplaatst worden.
Mijn vriendin moet een formulier ondertekenen voor de opdracht bij een onvriendelijke oudere dame..Ik vraag of wij iets krijgen van bevestiging en krijg als antwoord:U zal thuis een brief ontvangen waarop ik een kopie vraag van het ondertekende formulier .
De onvriendelijke oudere dame zegt ;nee ,dit is een intern document.Ik dring aan en krijg uiteindelijk een kopie.
Daarna vraag ik of het mogelijk is om eens na te zien hoeveel mijn first opbracht (wist het ongeveer) en krijg opnieuw het antwoord dat ik een brief zal ontvangen thuis.Daar heb ik het maar bij gelaten en ben vertrokken.
Het voelde beetje aan als in little britain computer says no
voor degene die het niet kennen eens opzoeken op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=RHv5JTcX ... I&index=24" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn vriendin en ik hebben beiden first rekening .De mijne loopt voor 99 jaar en mijn vriendin de hare liep af na acht jaar en moest dus verplaatst worden.
Mijn vriendin moet een formulier ondertekenen voor de opdracht bij een onvriendelijke oudere dame..Ik vraag of wij iets krijgen van bevestiging en krijg als antwoord:U zal thuis een brief ontvangen waarop ik een kopie vraag van het ondertekende formulier .
De onvriendelijke oudere dame zegt ;nee ,dit is een intern document.Ik dring aan en krijg uiteindelijk een kopie.
Daarna vraag ik of het mogelijk is om eens na te zien hoeveel mijn first opbracht (wist het ongeveer) en krijg opnieuw het antwoord dat ik een brief zal ontvangen thuis.Daar heb ik het maar bij gelaten en ben vertrokken.
Het voelde beetje aan als in little britain computer says no
voor degene die het niet kennen eens opzoeken op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=RHv5JTcX ... I&index=24" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Rendement Afer Europese voor 2013 3,36% netto
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Proficiat AFER EUROPE met de 3,36% voor ons DE WINNENDE SPAARDER!!!!
Re: Rendement tak 21 voor 2013
Via een professionele website :
Crest 20 en neo : 2%
crest 30 : 1,5%
crest 30 duo : 2,25%
crest 40 : 1,65%
Ik ga in ieder geval weg bij AXA in 2014.
Crest 20 en neo : 2%
crest 30 : 1,5%
crest 30 duo : 2,25%
crest 40 : 1,65%
Ik ga in ieder geval weg bij AXA in 2014.
Re: Rendement tak 21 voor 2013
En rendement van OxyLife tak 21 en Crest Classic?