rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
Deze morgen kon ik de intresten al zien op mijn spaarrekeningen van deutsche bank (transactiedatum 18/12). Is dat niet wat vroeg? Wat als ik nog verrichtingen doe voor 31/12?
De valutadatum klopt wel en staat vermeld als 01/01/2010...
De valutadatum klopt wel en staat vermeld als 01/01/2010...
Re: rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
Ik heb daarnet bij mij nagekeken. De interesten staan er bij mij ook al op met valuta 01.01.2010.
Voor mijn zichtrekening zijn de interesten nog niet afgerekend.
Dit is wel een vooruitgang voor DB. 2 jaar geleden lag hun systeem zodanig overhoop dat men slechts half januari deftig kon inloggen.
Ook andere banken zoals bv. Fortis hadden vroeger reeds interestafrekeningen tussen Kerst en Nieuw. Als je toch transacties doet wordt het rechtgezet.
Voor mijn zichtrekening zijn de interesten nog niet afgerekend.
Dit is wel een vooruitgang voor DB. 2 jaar geleden lag hun systeem zodanig overhoop dat men slechts half januari deftig kon inloggen.
Ook andere banken zoals bv. Fortis hadden vroeger reeds interestafrekeningen tussen Kerst en Nieuw. Als je toch transacties doet wordt het rechtgezet.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: rente deutsche bank al gecrediteerd op spaarrekeningen (valutadatum 01/01/10)
Aangename reclamestunt.
Hopelijk komt de kater niet achteraf, wegens mogelijke foutieve berekeningen
Hopelijk komt de kater niet achteraf, wegens mogelijke foutieve berekeningen
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
't is ook altijd wat met DB; 13 (!) dagen op voorhand reeds de intresten vermelden en daarna doodleuk vermelden dat wanneer er nog bewegingen zijn, de intrest zal aangepast worden...
Dit vind ik toch ook er een beetje over. Is men mss bang dat er veel mensen nog overboekingen zouden overwegen ?
Ik heb in ieder geval gisteren nog overboekingen gedaan... 't was al zo moeilijk om er aan uit tegeraken voor de intrestberekening...met zo'n systeem helemaal niet meer duidelijk...Raar...
Dit vind ik toch ook er een beetje over. Is men mss bang dat er veel mensen nog overboekingen zouden overwegen ?
Ik heb in ieder geval gisteren nog overboekingen gedaan... 't was al zo moeilijk om er aan uit tegeraken voor de intrestberekening...met zo'n systeem helemaal niet meer duidelijk...Raar...
Ik zie wel niet goed in hoe je aangename reclame zou kunnen maken met rentes die deels het resultaat zijn van het verbreken van een verbintenis.paul schreef: Aangename reclamestunt.
Maar ja, negatief nieuws is in de huidige mediamaatschappij ook reclame zeker.
hoe kunnen zij nu al de interest storten? Ze weten toch niet welke activiteit er nog de komende dagen gaat plaatsvinden op de spaarrekening, dus dat bedrag kan toch nog wijzigen?Tux schreef:ACK, interesten DB staan ook al op mijn rekeningZorba schreef: Deutsche Bank mag dan wel traag zijn, met hun interesten zijn ze wel snel: vandaag stond deze al bij mijn saldo met valutadatum 01/01/2010.![]()
Volledig mee eens, moest je de intresten bij wijze van spreken 2 weken op voorhand krijgen, ( weet dat dat niet mag ) dat zou een leuke reclamestunt zijn.kiwi schreef:Ik zie wel niet goed in hoe je aangename reclame zou kunnen maken met rentes die deels het resultaat zijn van het verbreken van een verbintenis.paul schreef: Aangename reclamestunt.
Maar ja, negatief nieuws is in de huidige mediamaatschappij ook reclame zeker.
Rabobank doet dit trouwens het ganse jaar door.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Denk het niet, je ziet al wat je gaat krijgen, maar je hebt het nog niet, klein verschil.Tux schreef:ACK, interesten DB staan ook al op mijn rekeningZorba schreef: Deutsche Bank mag dan wel traag zijn, met hun interesten zijn ze wel snel: vandaag stond deze al bij mijn saldo met valutadatum 01/01/2010.
Kan trouwens serieuze problemen opleveren als mensen geld gaan opdoen wat ze dus eigenlijk nog niet hebben.
Geld verdienen doe je door te werken.
Dat vind ik een mooi gebaar van Deutsche Bank om nu al aan te geven hoeveel intrest we gaan krijgen. Ik had zelf ruwweg een berekening gemaakt en blijkt dat ik er 38 EUR onder zat. Leuk.
Over het niet nakomen van hun beloftes. Ik ben ook 1 van die 4,25+1-"slachtoffers", maar ben helemaal niet boos op DB. Ze zijn er wettelijk toe verplicht geweest door de nieuwe spaarregeling en NIEMAND had de bankencrisis in augustus 2008 kunnen voorzien. Het stond zelfs in hun voorwaarden dat de voorwaarden gegarandeerd waren behoudens wettelijke wijzigingen van overheidswege. Maar die discussie (voor- en tegenstanders) is hier op dit forum al meermaals gevoerd. Ik ben ronduit tevreden van Deutsche Bank en zijn nog steeds het beste aanbod op de markt met hun gratis kaarten, gratis zichtrekening en hun 2+0,50%. Echte internetbanken als Rabobank en zeker ABN AMro duiken al lang onder de rentes van DB.
Over het niet nakomen van hun beloftes. Ik ben ook 1 van die 4,25+1-"slachtoffers", maar ben helemaal niet boos op DB. Ze zijn er wettelijk toe verplicht geweest door de nieuwe spaarregeling en NIEMAND had de bankencrisis in augustus 2008 kunnen voorzien. Het stond zelfs in hun voorwaarden dat de voorwaarden gegarandeerd waren behoudens wettelijke wijzigingen van overheidswege. Maar die discussie (voor- en tegenstanders) is hier op dit forum al meermaals gevoerd. Ik ben ronduit tevreden van Deutsche Bank en zijn nog steeds het beste aanbod op de markt met hun gratis kaarten, gratis zichtrekening en hun 2+0,50%. Echte internetbanken als Rabobank en zeker ABN AMro duiken al lang onder de rentes van DB.
wrpint schreef:
Ze waren helemaal niet wettelijk verplicht om de rente zo sterk te laten dalen, en hun gratis Titanium kaart werkt niet overal als een volwaardige Mastercard. Gratis is tof, betrouwbaar beter. Maar ik wil zeker niet ontkennen dat hun voorwaarden nog altijd bij de beste behoren. Is ook de reden waarom ik onder andere nog bij DB zit.
Op zich niets nieuw onder de zon. 
Verleden jaar hadden ze een brief gestuurd met de renteprognose.
In de Kopenhagen tijdperk bespaart men op papier en op zegels.
(Als men De Boeren noemt moet men milieu bewust zijn zeker)
Je weet in ieder geval hoeveel je mag uitgeven met je titanium card voor de kerstsgeschekken

Verleden jaar hadden ze een brief gestuurd met de renteprognose.

In de Kopenhagen tijdperk bespaart men op papier en op zegels.
(Als men De Boeren noemt moet men milieu bewust zijn zeker)

Je weet in ieder geval hoeveel je mag uitgeven met je titanium card voor de kerstsgeschekken

Inderdaad...reclamestunt van DB.
Als dit maar weer geen negatieve reclame wordt.
Beter is zoals bij Rabobank een berekening geven van hetgeen we zullen ontvangen, dan weten we ook wat we kunnen uitgeven met de feestdagen
Al bij al blijft DB wel aan de top met hun spaarrekening .
Beter is zoals bij Rabobank een berekening geven van hetgeen we zullen ontvangen, dan weten we ook wat we kunnen uitgeven met de feestdagen

Vond ik ook een enorm pluspunt aan Rabobank! Zou prachtig zijn moest DB dit ook integreren *hint* als er iemand meeleest van DB!jafra schreef: Inderdaad...reclamestunt van DB.
Mijn DB Intensiv plus stond op 0€. De interesten zijn daar nu op gestort.cp1234 schreef:Denk het niet, je ziet al wat je gaat krijgen, maar je hebt het nog niet, klein verschil.Tux schreef: ACK, interesten DB staan ook al op mijn rekening
Dat bedrag heb ik gisteren overgeschreven naar mijn DB zichtrekening met de
bedoeling het op een andere (niet DB) spaarrekening te storten.
Het is nu weekend, maar als dit overschrijven in de loop van volgende week
succesvol is, dan zijn de interesten door DB dus ook fysiek gestort.
I'll keep you informed

Of... een truck om te zorgen dat hun servers rond nieuwjaar niet overbelast wordenjafra schreef: Inderdaad...reclamestunt van DB.