rente-evolutie op korte termijn (bis)
-
mr intrest
- Full Member

rente-evolutie op korte termijn (bis)
Beste,
Eerder vroeg ik u hoe de rente-evolutie zou zijn op korte termijn bij Ethias, en kreeg ik tot mijn tevredenheid een heel concreet antwoord.
Per 1/10/2009 komt bij mij geld vrij die ik graag zou willen versassen naar een andere bank (en had opnieuw aan Ethias gedacht).
Zou u er reeds zicht op hebben of er bij Ethias een rente-aanpassing zou doorgevoerd worden in de eerste week van oktober?
Met dank en vriendelijke groeten.
Eerder vroeg ik u hoe de rente-evolutie zou zijn op korte termijn bij Ethias, en kreeg ik tot mijn tevredenheid een heel concreet antwoord.
Per 1/10/2009 komt bij mij geld vrij die ik graag zou willen versassen naar een andere bank (en had opnieuw aan Ethias gedacht).
Zou u er reeds zicht op hebben of er bij Ethias een rente-aanpassing zou doorgevoerd worden in de eerste week van oktober?
Met dank en vriendelijke groeten.
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: rente-evolutie op korte termijn (bis)
Beste,
wij volgen dagelijks de situatie op. Op dit moment hebben we nog geen beslissing genomen omtrent de rentevoeten vanaf 1 oktober. Deze beslissing zal begin volgende week genomen worden.
Sales Support
Ethias Bank
wij volgen dagelijks de situatie op. Op dit moment hebben we nog geen beslissing genomen omtrent de rentevoeten vanaf 1 oktober. Deze beslissing zal begin volgende week genomen worden.
Sales Support
Ethias Bank
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit is kras...de moderator van de Ethias bank zegt dat er nog geen beslissing is genomen wat betreft de intrestvoet vanaf 1 october !....wel ik kan u zeggen dat de intrestvoet voor de Ethias e spaarrekening 2.05 zal zijn ipv 2.30 % !
Bron?guid schreef: Dit is kras...de moderator van de Ethias bank zegt dat er nog geen beslissing is genomen wat betreft de intrestvoet vanaf 1 october !....wel ik kan u zeggen dat de intrestvoet voor de Ethias e spaarrekening 2.05 zal zijn ipv 2.30 % !
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
wel...de bron zelve
Heel raar !
Waarschijnlijk willen zij neerwaartse bijstelling eerst volgende week meedelen, dus korter bij de startdatum.
Vandaar....
Vandaar....
-
Optima Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
We bevestigen dat de beslissing over de rentevoeten op 1 oktober begin volgende week genomen wordt. Het bericht van guid is dus iets te voorbarig.
Sales Support
Ethias Bank
Sales Support
Ethias Bank
Moest blijken dat het bericht van -guid- klopt, is de houding van ethias bank enkel te betreuren.
Moest het niet kloppen zou er vanuit de beheerders van spaargids misschien eens moeten gekeken worden om zulke uitspraken zonder enige deftige bronvermelding te verwijderen.
Moest het niet kloppen zou er vanuit de beheerders van spaargids misschien eens moeten gekeken worden om zulke uitspraken zonder enige deftige bronvermelding te verwijderen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Op de webbanking van Ethis is volgend bericht te lezen :
Wijziging rentes op 1 oktober :
Spaarrekening :
Basis : 1.25 ipv 1.50
Getrouwheid : 1.50 ipv 1.50
Spaarrekening Plus
Basis : 2.10 ipv 2.30
Getrouwheid : 0.60 ipv 0.60
Wijziging rentes op 1 oktober :
Spaarrekening :
Basis : 1.25 ipv 1.50
Getrouwheid : 1.50 ipv 1.50
Spaarrekening Plus
Basis : 2.10 ipv 2.30
Getrouwheid : 0.60 ipv 0.60
was mijn bericht dan zo voorbarig ?...de voet werd een ietsje omgeborgen van 2.05 naar 2.10 maar zo zie je maar ....
Zo kan je altijd je gelijk halen, fout is fout en je goede bron blijkt dus duidelijk niet betrouwbaar te zijn.guid schreef: was mijn bericht dan zo voorbarig ?...de voet werd een ietsje omgeborgen van 2.05 naar 2.10 maar zo zie je maar ....
Want een rentedaling had zelf een blinde kunnen zien aankomen.
Geld verdienen doe je door te werken.