Rente laten bevriezen bij de bank -> Enige verplichting?
TIP
Rente laten bevriezen bij de bank -> Enige verplichting?
Hallo iedereen,
Ik en mijn partner hebben beslist om een appartementje te zoeken. We hebben lang onderhandeld met de banken. Uiteindelijk zijn we bij 2 voorstellen beland: Een bij onze huisbank, en één bij een andere bank.
De andere bank bood ons het eerst een goed voorstel met vaste interest per email. We zijn hierop ingegaan per mail, en we hebben vervolgens een kopie van onze identiteitskaart moeten doorsturen om de rente te bevriezen. We hebben echter nog niets getekend of dergelijke.
Vervolgens is onze huisbank nog onder het voorstel gegaan. We zijn dus nu uiteindelijk ingegaan op het voorstel van onze huisbank.
Nu is onze vraag: Hebben wij enige verplichting bij de andere bank? We hadden er nog niets getekend, enkel per mail bevestigd dat we op hun voorstel ingingen. En we hebben een kopie van onze identiteitskaart doorgestuurd.
Iemand hier antwoord op?
Bedankt!
Ik en mijn partner hebben beslist om een appartementje te zoeken. We hebben lang onderhandeld met de banken. Uiteindelijk zijn we bij 2 voorstellen beland: Een bij onze huisbank, en één bij een andere bank.
De andere bank bood ons het eerst een goed voorstel met vaste interest per email. We zijn hierop ingegaan per mail, en we hebben vervolgens een kopie van onze identiteitskaart moeten doorsturen om de rente te bevriezen. We hebben echter nog niets getekend of dergelijke.
Vervolgens is onze huisbank nog onder het voorstel gegaan. We zijn dus nu uiteindelijk ingegaan op het voorstel van onze huisbank.
Nu is onze vraag: Hebben wij enige verplichting bij de andere bank? We hadden er nog niets getekend, enkel per mail bevestigd dat we op hun voorstel ingingen. En we hebben een kopie van onze identiteitskaart doorgestuurd.
Iemand hier antwoord op?
Bedankt!
Re: Rente laten bevriezen bij de bank -> Enige verplichting?
Dat vraag ik me nu ook eens af si,iemand een antwoord?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Bij kopen of overeenkomsten gesloten op afstand (telefoon, brief, email, ...) heb je altijd 14 dagen tijd om het contract (of de koop te annuleren) Dit is Europees vastgelegd.
Verkoop op afstand
Verkoop op afstand
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
bij "herroepingsrecht" staat daar
"
U hebt ook geen wettelijk herroepingsrecht indien u een hypothecair krediet op afstand aangaat.
Bij hypothecair krediet is er immers al een specifieke wettelijke regeling."
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ha ... jddhqxCQy8" onclick="window.open(this.href);return false;
"
U hebt ook geen wettelijk herroepingsrecht indien u een hypothecair krediet op afstand aangaat.
Bij hypothecair krediet is er immers al een specifieke wettelijke regeling."
http://economie.fgov.be/nl/consument/Ha ... jddhqxCQy8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad Paul, hypothecair krediet is blijkbaar 'n buitenbeentje. Ik was wel op de hoogte van het feit dat maatwerk daar niet onder viel.
@ Maradonna: Sorry voor m'n verkeerde info.
@ Maradonna: Sorry voor m'n verkeerde info.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.