Rentedaling Santander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rentedaling Santander
Vanaf 1 november 2019 gelden nieuwe rentevoorwaarden op uw spaarrekening Vision+
Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,15% 0,65%
Nieuwe voorwaarden 0,05% 0,55%
Basisinterest Getrouwheidspremie
Oude voorwaarden 0,15% 0,65%
Nieuwe voorwaarden 0,05% 0,55%
Re: Rentedaling Santander
LOL. Enkele dagen geleden was er hier op Spaargids nog een rush naar Santander voor de hoge interest.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Inderdaad. Gauw nog wat extra parkeren. Ik heb nog even de tijd.
Het zal nog altijd mijn hoogst rentende rekening zijn na de aanpassing.
Yaris : jij moet in je leven het rendement op je beleggingen toch al meer dan eens zien zakken hebben..
Het zal nog altijd mijn hoogst rentende rekening zijn na de aanpassing.
Yaris : jij moet in je leven het rendement op je beleggingen toch al meer dan eens zien zakken hebben..
-
anonymous8
LOL
Wat had je dan gedacht met zo'n ECB? Wie doet nog beter?
Als je de directe concurrenten bekijkt, daar is ook recent een en ander verschoven.... ik had een daling al verwacht.
-
anonymous8
Klopt, ik ook... Waar daalt het nu niet met die onnozele ECB?
Ik denk dat ze boekjes als hieronder niet meer moeten drukken.

-
anonymous
Ik heb er vorige week 7k op gezet. Vlug nog een beetje bijstorten dan.
Wachten op de eerste bank waar je als klant nog interest moet betalen zoals in Denemarken en Duitsland.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
anonymous8
Nog tot 1 november genieten van 0,8.
Vanaf 1 november van 0,7 **
en na oktober 2020 van 0,6, als het ondertussen niet verder zakt natuurlijk.
Ook bij de meer populaire beleggingen kan dat gebeuren en zelfs een eindje onder 0 zakken tegen oktober 2020.
**Nu 0,15 + 0,65
Vanaf 1 november 0,05 + 0,55..
De getrouwheidspremie 0,65 blijven we behouden tot oktober 2020 (= een jaar na de storting). De basisrente zakt ineens al vanaf 1 november, vandaar al 0,10 procent verschil vanaf die datum.
Ik heb trouwens ook al vlotjes bijgestort. Ik ben op die manier aan de weet gekomen dat er op overschrijvingen met ITSME een andere limiet staat (lager) dan voor overschrijvingen van mijn zichtrekening.
Vanaf 1 november van 0,7 **
en na oktober 2020 van 0,6, als het ondertussen niet verder zakt natuurlijk.
Ook bij de meer populaire beleggingen kan dat gebeuren en zelfs een eindje onder 0 zakken tegen oktober 2020.
**Nu 0,15 + 0,65
Vanaf 1 november 0,05 + 0,55..
De getrouwheidspremie 0,65 blijven we behouden tot oktober 2020 (= een jaar na de storting). De basisrente zakt ineens al vanaf 1 november, vandaar al 0,10 procent verschil vanaf die datum.
Ik heb trouwens ook al vlotjes bijgestort. Ik ben op die manier aan de weet gekomen dat er op overschrijvingen met ITSME een andere limiet staat (lager) dan voor overschrijvingen van mijn zichtrekening.
Ze zullen nog wel 0.11 pct blijven geven, maar dan wel kosten gaan aanrekenen.
Bv. 10 euro per maand per spaarrekening, waar dan maximaal 100.000 euro op mag staan.
Resultaat op jaarbasis bij 100.000 vast op rekening:
+11 euro
-120 euro
=-109 euro ofwel -1,09pct.