Rentevoeten termijnrekeningen niet op furtuneo.be
Rentevoeten termijnrekeningen niet op furtuneo.be
Wat is de motivering van Fortuneo om de rentevoeten van de termijnrekeningen niet op fortuneo.be te plaatsen en wel op spaargids.be?
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: Rentevoeten termijnrekeningen niet op furtuneo.be
Goedendag,
De rentevoeten worden wekelijks aangepast en deze zullen in de toekomst ook beschikbaar zijn op een nieuwe versie van onze website.
In afwachting van deze aanpassing zijn de rentevoeten beschikbaar via verschillende websites, waaronder ook spaargids.be, die deze wekelijks aanpassen.
U kan deze ook telefonisch opvragen via onze klantendienst op het nummer 02 225 18 18 (van maandag tot vrijdag vanaf 9u tot 19u).
Met vriendelijke groeten,
De rentevoeten worden wekelijks aangepast en deze zullen in de toekomst ook beschikbaar zijn op een nieuwe versie van onze website.
In afwachting van deze aanpassing zijn de rentevoeten beschikbaar via verschillende websites, waaronder ook spaargids.be, die deze wekelijks aanpassen.
U kan deze ook telefonisch opvragen via onze klantendienst op het nummer 02 225 18 18 (van maandag tot vrijdag vanaf 9u tot 19u).
Met vriendelijke groeten,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En klopt het dat de tarieven enkel voor "nieuw geld" zijn?
Indien dit het geval is, wat is de definitie van "nieuw geld".
Zoiets begrijp ik niet...
Als je topper wilt zijn in termijnrekeningen pas je eerst je eigen website aan... nadien ga je bij spaargids en andere financiële websites...
Als je topper wilt zijn in termijnrekeningen pas je eerst je eigen website aan... nadien ga je bij spaargids en andere financiële websites...
duidelijk personeels- en organisatieproblemen
+1ronnie schreef:En klopt het dat de tarieven enkel voor "nieuw geld" zijn?
plus 2...ronnie schreef:+1ronnie schreef:En klopt het dat de tarieven enkel voor "nieuw geld" zijn?
Gewoon een bende ( agressieve ) amateurs.
Als ze dan vers geld eisen, kunnen ze helemaal de boom in.
+1ronnie schreef:En klopt het dat de tarieven enkel voor "nieuw geld" zijn?
Sorry voor het uppen van deze vraag, maar met alle respect voor de posters vraag ik mij af wat hun vraag eigenlijk is, deze 'vragen' aan Fortuneo horen misschien eerder thuis in de kroeg.
Bovendien moest het enkel om 'vers' geld gaan (wat nog niet zeker is), mij niet gelaten, ik vraag enkel transparantie i.v.m. het vergelijken met andere instellingen.
inderdaadronnie schreef:+1ronnie schreef:En klopt het dat de tarieven enkel voor "nieuw geld" zijn?
Sorry voor het uppen van deze vraag, maar met alle respect voor de posters vraag ik mij af wat hun vraag eigenlijk is, deze 'vragen' aan Fortuneo horen misschien eerder thuis in de kroeg.
Bovendien moest het enkel om 'vers' geld gaan (wat nog niet zeker is), mij niet gelaten, ik vraag enkel transparantie i.v.m. het vergelijken met andere instellingen.
Laten we toch wat vriendelijk blijvenpaul schreef:Gewoon een bende ( agressieve ) amateurs.
Tarieven gelden voor bestaand geld, voor vers geld komt er 0,1% bij (vernomen van Fortuneo adviseur).
Bedankt cardoman.cardoman schreef:Tarieven gelden voor bestaand geld, voor vers geld komt er 0,1% bij (vernomen van Fortuneo adviseur).
Zonet hebben ze aan een collega van mij die Fortuneo gebeld heeft gezegd dat 4.51% / 10 jaar een voordeeltarief voor NIEUW geld is!
Aangezien Fortuneo hier aanwezig is kunnen ze misschien duidelijkheid scheppen, alsook dat "vers geld" vergeleken wordt met de dag ervoor of niet, m.a.w. is 1 dag over en weer voldoende?
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Goedendag,
Betreffende de termijnrekeningen, de rentevoeten die vermeld staan op Spaargids.be zijn van toepassing voor "vers geld", dus voor geld dat nog niet op een Fortuneo rekening staat. Voor geld dat reeds op een een Fortuneo rekening staat gaat er 10 BPS af.
Voorbeeld termijnrekening 8 jaar :
rentevoet "vers geld" : 3.94%
rentevoet voor geld dat reeds op een Fortuneo rekening staat : 3.84 %
Vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank.
Betreffende de termijnrekeningen, de rentevoeten die vermeld staan op Spaargids.be zijn van toepassing voor "vers geld", dus voor geld dat nog niet op een Fortuneo rekening staat. Voor geld dat reeds op een een Fortuneo rekening staat gaat er 10 BPS af.
Voorbeeld termijnrekening 8 jaar :
Vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank.
Laatst gewijzigd door Fortuneo Bank op 1 april 2011, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom dat onderscheid voor termijnrekeningen? Voor spaarrekeningen zou ik daar nog kunnen inkomen (hoewel...) maar op termijn zitten prutsen met een verschil van 0,10% daar begrijp ik geen fluit van...Fortuneo Bank schreef:Goedendag,
Voorbeeld termijnrekeing 8 jaar :
Vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank.
Ik begrijp niet dat een bank zich aan 0,1 % laat kennen en vind dat men het onderscheid tussen "vers" en "oud" geld zou mogen verbieden.