Rentewijziging Fortuneo?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Rentewijziging Fortuneo?
En hoe weet je dat? wat is je bron?
Alleen jammer da ik het niet kan bekijken,limiet van 7 gratis nieuwsupdates bereikt
Die abonnementen van netto en de tijd kosten véél geld vind ik
Daarmee da ik er ook mee gestopt ben. Alleen om wa financieel nieuws te lezen vind ik da duur.
Nu de daling ingezet is bij de rentes zullen er nog véél volgen vrees ik.
Rabo dus ook yaris.

Die abonnementen van netto en de tijd kosten véél geld vind ik

Daarmee da ik er ook mee gestopt ben. Alleen om wa financieel nieuws te lezen vind ik da duur.
Nu de daling ingezet is bij de rentes zullen er nog véél volgen vrees ik.
Rabo dus ook yaris.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dan heb je het waarschijnlijk op de gewone spaarrekeningen ,de partner rekeningen zijn gegarandeerd tot eind maart. Al zijn er in het verleden al rentegaranties verbroken geweest...
Ja das waar, maar alles wat je nu hebt heb je hé,en da trekt de gemiddelde jaarrente toch omhoog!
pssst: beleggers-en-fiscaliteit-t12471.html#p111453" onclick="window.open(this.href);return false;dries944 schreef:Alleen jammer da ik het niet kan bekijken,limiet van 7 gratis nieuwsupdates bereikt![]()
Die abonnementen van netto en de tijd kosten véél geld vind ik![]()

De banken zijn weer aan het opbieden om het allerslechtste product te mogen verkopen.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Elk nadeel hebben z'n voordeel. Rente daling ook:
Op den duur zal er niemand ooit meer boven de fiscale drempel komen bij een spaarboekje.
Op den duur zal er niemand ooit meer boven de fiscale drempel komen bij een spaarboekje.

Ja inderdaad,dus minder centen voor de overheid 
Maar we kunnen nu weer sparen aangezien de inflatie ook véél is gezakt,1,46% in januari 2013

Maar we kunnen nu weer sparen aangezien de inflatie ook véél is gezakt,1,46% in januari 2013
Wie is nog mee??
Hoe kunnen we nu nog weten waar we het over hadden als de topicstarter z'n bericht verwijderd.
Als yaris al z'n berichten gaat wissen zullen er véél gaten ontstaan in véle topics en kunnen de mensen niet meer volgen!
Kunnen jullie het nie bijleggen?
Als yaris al z'n berichten gaat wissen zullen er véél gaten ontstaan in véle topics en kunnen de mensen niet meer volgen!
Kunnen jullie het nie bijleggen?
Dit topic wordt gesloten. Hier kan niet meer nuttig in gereageerd worden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!