Rentewijziging NIBC Direct (vanaf 20/02)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Rentewijziging NIBC Direct (vanaf 20/02)
Juist in de mailbox:
De NIBC Direct spaarrekening:
Oude rente: 1,90% basisrente + 0,40% getrouwheidspremie
Nieuwe rente: 1,70% basisrente + 0,40% getrouwheidspremie
De NIBC Direct getrouwheidsrekening:
Oude rente: 1,15% basisrente + 1,50% getrouwheidspremie
Nieuwe rente: 0,95% basisrente + 1,50% getrouwheidspremie
EDIT: Bewijs voor Vaganzza: http://dl.dropbox.com/u/4205503/Screen% ... .58.59.png" onclick="window.open(this.href);return false;
De NIBC Direct spaarrekening:
Oude rente: 1,90% basisrente + 0,40% getrouwheidspremie
Nieuwe rente: 1,70% basisrente + 0,40% getrouwheidspremie
De NIBC Direct getrouwheidsrekening:
Oude rente: 1,15% basisrente + 1,50% getrouwheidspremie
Nieuwe rente: 0,95% basisrente + 1,50% getrouwheidspremie
EDIT: Bewijs voor Vaganzza: http://dl.dropbox.com/u/4205503/Screen% ... .58.59.png" onclick="window.open(this.href);return false;

Laatst gewijzigd door Zorba op 13 februari 2013, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rentewijziging NIBC Direct (vanaf 20/02)
Ik postte het deze morgen nog maar in het MY topic et voila: zij verlagen zelfs nog een kleine week vroeger.
PS: ik heb zelf nog niets gezien van mailtje of dergelijke, dus ik ga ervan uit dat je info klopt
PS: ik heb zelf nog niets gezien van mailtje of dergelijke, dus ik ga ervan uit dat je info klopt

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hoe komt het eigenlijk dat al die rentedalingen bijna altijd op hetzelfde tijdstip gebeuren. Alsof ze het onderling afspreken.
BedanktZorba schreef:EDIT: Bewijs voor Vaganzza: http://dl.dropbox.com/u/4205503/Screen% ... .58.59.png" onclick="window.open(this.href);return false;

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Lap! Godverdomme. 

Ja da vind ik ook heel verdacht,lijkt me dat ze onder één hoedje spelen.Lukske schreef:Hoe komt het eigenlijk dat al die rentedalingen bijna altijd op hetzelfde tijdstip gebeuren. Alsof ze het onderling afspreken.
Gisteren moneyou en vandaag nibc

Fortuneo was eigenlijk de eerste dit jaar die de rente liet zakken ,wel maar met 0,1%.
Dit zat er natuurlijk aan te komen.
Ik zat al te denken om toekomstig spaargeld naar Fortuneo te versluizen (2.8%) ipv de 2.45% die NIBC binnenkort aanbiedt (verschil 0.35)
Op 100.000€ scheelt dit toch een 350 euro per jaar
Tenzij Fortuneo ook gaat zakken ???want heb geen zin om steeds mijn centen te verplaatsen.
Ik zat al te denken om toekomstig spaargeld naar Fortuneo te versluizen (2.8%) ipv de 2.45% die NIBC binnenkort aanbiedt (verschil 0.35)
Op 100.000€ scheelt dit toch een 350 euro per jaar
Tenzij Fortuneo ook gaat zakken ???want heb geen zin om steeds mijn centen te verplaatsen.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Hoogst waarschijnlijk zullen de partner rekeningen bij fortuneo ook zakken maar dan nog zullen ze bij de top behoren,waarschijnlijk op nr 1 van de spaarmarkt aangezien in de voorwaarden staat dat ze meer moeten geven dan de gewone spaarrekeningen plus en fidelity!
Dat hebben ze op 2 januari al gedaan,volgens mij zullen ze zeker bij de top 3 blijven. Een beetje optimisme is niet misplaatst yaris
En voor 0,1 procent verschil moet ge ook nie al u geld versluizen é,das de moeite niet!

En voor 0,1 procent verschil moet ge ook nie al u geld versluizen é,das de moeite niet!
Begrijp ik het goed dat ik geen Fortuneo Plus Fidelity Partner spaarrekening kan openen omdat ik geen Testaankoop klant ben en zo niet kan genieten van de 2.8%?
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Da klopt morse ,als je lid bent bij de gezinsbond of TA dan kan dat wel. Das is de voorwaarde voor de hogere intresten!
Daarom vind ik dat Fortuneo Plus Fidelity Partner uit de ranglijst moet in 'vergelijk spaarrekeningen'morse schreef:Begrijp ik het goed dat ik geen Fortuneo Plus Fidelity Partner spaarrekening kan openen omdat ik geen Testaankoop klant ben
Je moet als nieuweling veel te ver zoeken dat je klant moet zijn bij testaankoop of de gezinsbond.
En hieraan zie je weer welk een ondankbaar werk het is om tijd en energie te steken in het bijhouden van een zo actueel mogelijk overzicht
Jammer voor de beheerder...
Ik vind het wel een handig overzicht om af en toe eens te overlopen en te vergelijken

Ik vind het wel een handig overzicht om af en toe eens te overlopen en te vergelijken
Wat mij betreft, mag die rentetabel in zijn huidige vorm gerust blijven.
Door anderen werd reeds aangegeven dat evt toekomstige rentevoeten op verschillende wijzen kunnen opgespoord worden. Zo is het en niet anders!
Het is toch vanzelfsprekend dat een vergelijkende tabel de toestand van vandaag weergeeft en niet een of andere mogelijke verandering in de al dan niet verre of nabije toekomst.
Door anderen werd reeds aangegeven dat evt toekomstige rentevoeten op verschillende wijzen kunnen opgespoord worden. Zo is het en niet anders!
Het is toch vanzelfsprekend dat een vergelijkende tabel de toestand van vandaag weergeeft en niet een of andere mogelijke verandering in de al dan niet verre of nabije toekomst.

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Wat is daar nu zo moeilijk aan tenzij je zelden met internet werkt.
Gewoon op de + klikken en dan kijken bij de voorwaarden.
Er zijn nog andere banken met voorwaarden zoals Banca Monte Paschi Belgio Roc II,moeten die dan ook uit de lijst...
Voor mij mag alles blijven zoals het nu is.
De webmeester is goe bezig
Gewoon op de + klikken en dan kijken bij de voorwaarden.
Er zijn nog andere banken met voorwaarden zoals Banca Monte Paschi Belgio Roc II,moeten die dan ook uit de lijst...
Voor mij mag alles blijven zoals het nu is.
De webmeester is goe bezig