Resilux
TIP
Resilux
Aandeel Resilux krijgt vandaag zware klappen en dit sinds 1 september sterke koersprestaties te hebben neergezet omwille van sterke resultaten en vervolgens de deal met P & G.
Daarmee zien we voor de zoveelste keer dat het altijd zeer gevaarlijk is om achter de koersen aan te holen.
Daarmee zien we voor de zoveelste keer dat het altijd zeer gevaarlijk is om achter de koersen aan te holen.
Re: Resilux
Ik zie geen klappen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dateert van de dag dat ik dit bericht plaatste, zijnde dus dinsdag. Resilux kende toch een zeer volatiele verloop en sloot uiteindelijk af op -4,63%. Op moment van mijn bericht was het zelfs - 7%.karine schreef:Ik zie geen klappen ?
Koersdoel KBC Bolero 85 EUR.
Chainy, dat koersdoel van Kbc Securities is mij toch wat overdreven.chainy schreef:Koersdoel KBC Bolero 85 EUR.
Airolux is nog altijd een verlieslatend bedrijf.
Koersdoel Gert De Mesure (VFB): 103€: 93€ resilux en 10€ air-o-lux.
Is deze echt te duur geworden?
Wat zijn de meningen?
Wat zijn de meningen?
potentieel van air-o-lux is zo enorm dat ik er geen uitspraken over ga doen, en marges zullen hoger zijn dan op pet flessen. We zullen zien binnen een jaar of 2 of ze het waar maken.
Inderdaad, voor mij genoeg om dit mee te pikken, heb eeb klein order staat.
iemand een gokje voor de resultaten straks 

Resilux_2013_was_recordjaar_en_2014_wordt_beter
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... newsteaser" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... newsteaser" onclick="window.open(this.href);return false;
Op watchlist. Vooruitzichten wel erg voorzichtig.
jens_dev schreef:Op watchlist. Vooruitzichten wel erg voorzichtig.
familiale onderneming, die gaan echt hun eigen aandeel niet pumpen, gewoon goed bezig.
Mijn aankooporder voor Resilux aan 103,08 € is zonet afgegaan... Heb nu dus voor het eerst een pakketje Resilux gekocht. Hoop dat 2014 even goed (of zelfs nog beter, zoals men onlangs stelde) wordt... 

komen in mijn vizier.
als de toekomst beter zal zijn dan de afgelopen jaren zit er muziek in.
prijzig maar kwaliteit heeft een prijs.
als de toekomst beter zal zijn dan de afgelopen jaren zit er muziek in.
prijzig maar kwaliteit heeft een prijs.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes