Revolut bied 100 tal ETFs aan vanaf nu
TIP
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Revolut bied 100 tal ETFs aan vanaf nu
ETF's zijn beschikbaar!
Diversifieer je portfolio met meer dan 100 ETF's en beleg vanaf slechts € 1
Is dit interessant?Revolut-klanten mogen een beperkt aantal transacties per maand gratis uitvoeren, afhankelijk van hun abonnement:
- Standard: 1 kosteloze maandelijkse transactie
- Plus: 3 kosteloze maandelijkse transacties
- Premium: 5 kosteloze maandelijkse transacties
- Metal: 10 kosteloze maandelijkse transacties
Zodra de kosteloze limiet is overschreden, wordt een variabele kost van 0,25% (min. € 1) aangerekend voor elke transactie. Revolut past ook een jaarlijks bewaarloon toe van 0,12% van de marktwaarde van je activa, dat maandelijks wordt aangerekend.
-
CsqE2f97bL5CZa
- Full Member

- Contacteer:
Re: Revolut bied 100 tal ETFs aan vanaf nu
Interessant voor portefeuilles onder de 10.000€.Revolut past ook een jaarlijks bewaarloon toe van 0,12% van de marktwaarde van je activa, dat maandelijks wordt aangerekend.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Interessant voor transacties <€5000 zou ik zeggen.
Heb zelf een Revolut account dus heb dan maar even ook een aandelenaccount aangemaakt in hun app. Op het eerste zicht kan je wel maar in een heel beperkt aantal aandelen beleggen (megacaps) en ook verschillende ETFs die ik zocht kende hij niet.
Heb zelf een Revolut account dus heb dan maar even ook een aandelenaccount aangemaakt in hun app. Op het eerste zicht kan je wel maar in een heel beperkt aantal aandelen beleggen (megacaps) en ook verschillende ETFs die ik zocht kende hij niet.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Zo voordelig vind ik dit niet voor een buy-and-hold. Die 0,12% weegt al snel sterker door dan het eenmalige makelaarsloon bij betrouwbare brokers. Daarnaast moet er allicht ook handmatig TOB en dergelijke aangegeven worden?