RHJI
TIP
RHJI
Activisten worden in aanloop naar de Algemene Vergadering bij RHJI terug wakker.
Het belooft een woelige Algemene Vergadering te worden met o.a. de eis om het onbekwame en veel te dure topmanagement aan de deur te zitten. Ik wil persoonlijk die eis zeker kracht bijzetten.
De koers van RHJI reageert hier alvast positief op.
Het belooft een woelige Algemene Vergadering te worden met o.a. de eis om het onbekwame en veel te dure topmanagement aan de deur te zitten. Ik wil persoonlijk die eis zeker kracht bijzetten.
De koers van RHJI reageert hier alvast positief op.
Re: RHJI
Het worden inderdaad spannende weken. Vraag is of die minderheid van aandeelhouders een grotere inpakt gaan krijgen en en de rest kunnen overtuigen om mee de druk op de ketel te zetten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ging het vorig jaar ook geen woelige AV worden?
Tja.
Jens, het was ook woelig. Druk neemt nu wel nog toe.jens_dev schreef:Ging het vorig jaar ook geen woelige AV worden?Tja.
Mouche, in het verleden hebben professionele minderheidshouders (zelfs met amper 1% van de aandelen) hun slag quasi altijd thuis gehaald.mouche schreef:Het worden inderdaad spannende weken. Vraag is of die minderheid van aandeelhouders een grotere inpakt gaan krijgen en en de rest kunnen overtuigen om mee de druk op de ketel te zetten.
het wordt wel eens tijd. Zo blijft het maar aanmodderen.
Filip3, het wordt inderdaad meer dan tijd, want serieus achtergebleven op beursherstel.Filip3 schreef:het wordt wel eens tijd. Zo blijft het maar aanmodderen.
Met een bekwaam management zoals de heren Luc Bertrand, Bart De Smet, Ignace Van de Velde, e.d. stond het bedrijf RHJI en het aandeel RHJI stukker verder.
Zit u er ook in?
iddPiper schreef:Filip3, het wordt inderdaad meer dan tijd, want serieus achtergebleven op beursherstel.Filip3 schreef:het wordt wel eens tijd. Zo blijft het maar aanmodderen.
Met een bekwaam management zoals de heren Luc Bertrand, Bart De Smet, Ignace Van de Velde, e.d. stond het bedrijf RHJI en het aandeel RHJI stukker verder.
Zit u er ook in?
Tis een klein gokje
Twee belangrijke data voor aandeelhouders RHJI:
30 mei 2013 (vandaag): Buitengewone Algemene Vergadering
18 juni 2013: Algemene aandeelhoudersvergadering
30 mei 2013 (vandaag): Buitengewone Algemene Vergadering
18 juni 2013: Algemene aandeelhoudersvergadering
18 juni lijkt me vooral belangrijk.
Wat ik nu merk is dat RHJI in het groen staat als de rest van de aandelen in het rood staan.
Wat ik nu merk is dat RHJI in het groen staat als de rest van de aandelen in het rood staan.
Filip3, inderdaad 18 juni is erg belangrijk en RHJI presteert de laatste dagen beter dan het marktgemiddelde.Filip3 schreef:18 juni lijkt me vooral belangrijk.
En het management is nu ook wakker geschoten met hun brief aan hun ontevreden aandeelhouders. Hoewel ik met hun beweringen niet echt akkoord ga, vind ik het alvast positief dat zij wakker geschoten zijn, net als de meeste RHJI-aandeelhouders.
Ik hoop toch dat RHJI naar de datum van de Algemene Vergadering (18 juni 2013) toch nog serieus aantrekt.
RHJI doet het in elk geval pover de laatste dagen (ook wel de laatste jaren natuurlijk).
Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die dat huidig management verdedigen.
RHJI doet het in elk geval pover de laatste dagen (ook wel de laatste jaren natuurlijk).
Ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die dat huidig management verdedigen.
Kijk eens naar de grafiek, 2 jaar geleden. Omstandigheden waren krak dezelfde. L'histoire se répète. Forse koersdaling in de aanloop naar de historische AV. Nu dus de sequel, historische AV nr. 2. Alleen vertrok de koers toen omlaag van 5.5, en nu vanaf 4. Kostprijs voor 2 jaar getreuzel: 1.5€ per aandeel.
Fientje, wat moeten aandeelhouders RHJI volgens u doen?
Bang afwachten? 't Kan in alle richtingen gaan. Onder de 3.50, boven de 4.5. Wie zal het zeggen. 7€ lijkt me heel onwaarschijnlijk. 6 ook. 5+, twijfelachtig, er zijn er die denken dat het kan, maar wie wil nu de volle pot betalen voor een slecht geleid bedrijf? En een holding zonder onderwaardering, heb ik nog niet gezien, tenzij er een biedoorlog aan de gang is.