RTL group
TIP
Re: RTL group
Het aandeel blijft inderdaad afbrokkelen.
Volgens de belegger is het tijd voor een eerste positie in dit aandeel. Zelf heb ik ze al en dit aan een veel lagere koers. Volgens mij zit ik dus goed.
RTL kruipt toch langzaam ( hopelijk zeker) uit het dal !
Een uitgeput aandeel, kan door een beter dividend beleid misschien een beetje toekomst redden.
Uit het dal? We kochten allemaal veel lager.evita schreef:RTL kruipt toch langzaam ( hopelijk zeker) uit het dal !
Te veel beleggers hebben gewoon geen geduld meer heden ten dage.
Op lange termijn zit het wel goed met RTL groep.Yolavapa schreef:Een uitgeput aandeel, kan door een beter dividend beleid misschien een beetje toekomst redden.
Dividend is en blijft ook traditioneel hoog.
Niet te veel willen op een te korte termijn.
Ja Piper, maar RTL heeft wel bijna op 100 euro gestaan! De terugval is dus wel fameus geweest, maar ja ik boud ze hoor !
evita schreef:Ja Piper, maar RTL heeft wel bijna op 100 euro gestaan! De terugval is dus wel fameus geweest, maar ja ik boud ze hoor !
Evita, dat is uiteraard waar, maar dat geldt ook voor andere aandelen. Aan de top verkopen is mijn inziens enkel geluk.
Misschien/wellicht was die bijna 100 euro voor RTL groep ook wel wat te hoog.
Ageas noteert enkele maanden geleden +/- 33,30 euro.
KBC +/- 45 euro.
Bekaert +/- 30 euro.
CFE +/- 83 euro
Etc.
Op lange termijn blijf ik echter voor de markten positief. Er zijn daar immers voldoende redenen voor.
Een groot deel van de terugval is volgens mij te wijten aan "sell in may" gedoe. Neem daar nog een dividendknip en een portie paniek bij en je bent bij de huidige stand van zaken. Dan zwijg ik nog over het feit dat dit aandeel misschien inderdaad overgewaardeerd stond.
Allee, RTL group is duidelijk bezig aan een herstel.
Velen zullen hier tevreden zijn, maar voor mij blijft RTL group gewoon een lange-termijn-belegging. De ups and downs neem ik er gewoon bij.
Trouwens zolang de rente zeer laag blijft (en dat zal mijn inziens nog zeer lang het geval zijn), moeten we ons omtrent RTL group geen zorgen maken.
Velen zullen hier tevreden zijn, maar voor mij blijft RTL group gewoon een lange-termijn-belegging. De ups and downs neem ik er gewoon bij.
Trouwens zolang de rente zeer laag blijft (en dat zal mijn inziens nog zeer lang het geval zijn), moeten we ons omtrent RTL group geen zorgen maken.
Vandaag inderdaad een mooie duw in de goede richting. Maar waarom denk je dat RTL meer gevoelig is aan de rente dan een doorsnee aandeel?
Jupi, RTL group combineert zowel groei als dividend, maar voor mij is het belang aan dividend groter dan het belang aan groei.
In tijden dat de rente dalende is (nu dus), moet we in principe (tenzij hoge waarderingen natuurlijk) dergelijke dividendaandelen zoals RTL group, Elia, NBB enz. zeker niet verkopen.
Rustig bijhouden. En de ups en de downs er gewoon bijnemen. Ik weet dat vele mensen met die ups en die downs problemen hebben, maar ik echter niet. Die zijn nu eenmaal inherent aan de markten.
In tijden dat de rente dalende is (nu dus), moet we in principe (tenzij hoge waarderingen natuurlijk) dergelijke dividendaandelen zoals RTL group, Elia, NBB enz. zeker niet verkopen.
Rustig bijhouden. En de ups en de downs er gewoon bijnemen. Ik weet dat vele mensen met die ups en die downs problemen hebben, maar ik echter niet. Die zijn nu eenmaal inherent aan de markten.
http://www.trivano.com/aandeel/rtl-group.202.adviezen" onclick="window.open(this.href);return false;
@Piper Bedankt, interessante site. Veel info, goed overzichtelijk.
RTL group komt langzaam terug op niveau.
Dividendaandelen zijn in huidige periode van lage en zelf nog steeds dalende rente zeker te behouden.
RTL groep combineert zowel dividend als groei en dit soort aandelen interesseren mij persoonlijk heel sterk.
Dividendaandelen zijn in huidige periode van lage en zelf nog steeds dalende rente zeker te behouden.
RTL groep combineert zowel dividend als groei en dit soort aandelen interesseren mij persoonlijk heel sterk.