RTL group
TIP
Re: RTL group
Geregistreerd, fake
port. aangemaakt, artikel zorgvuldig gelezen en comment gegeven.
Job done, me thinks.
Job done, me thinks.
-
anonymous9
'Ah gij zijt de pukkie007 op Seeking Alpha?'
* Verwondering alom *
Mijn artikeltje over Domino's UK was ook klaar, maar werd gevraagd om het wat op te kalefateren zodat het als PRO zou kwalificeren. Dus dat verschijnt morgen achter een 24u paywall, en vanaf donderdag vrij voor het publiek voor een maandje.
* Verwondering alom *
Mijn artikeltje over Domino's UK was ook klaar, maar werd gevraagd om het wat op te kalefateren zodat het als PRO zou kwalificeren. Dus dat verschijnt morgen achter een 24u paywall, en vanaf donderdag vrij voor het publiek voor een maandje.
Moet wel leuk zijn om je inkomsten uit Seeking Alpha te herinvesteren in aandelen en dan via een artikel daarover een hefboom onder je inkomsten steken omdat het op de voorpagina komt te staan.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
-
anonymous9
Bwah, SA heeft héél weinig invloed hoor. Het probleem is dat het vooral een Amerikaans publiek is dat per definitie niet investeert in Europa. Wete hoeveel pageviews dat RTL artikelke had van 12:45 tot nu? 350. Waarvan wellicht 50 man van hier. Daarmee gade geen stockskes moven, dat kan ik u garanderen!
Je noemde het artikel toch interessant. Bespeur ik nu een beetje afgunst, nee toch reteiP ?
-
anonymous9
Ah ik bespeur er geen afgunst in, enkel een geldige opmerking die jammer genoeg niet klopt 
Ik heb wel spijt dat ik mijn aandelen vroeger niet heb verkocht aan ongeveer 100 euro. Maar ja....
Piper hé, ik heb er nu wel niet veel hoor. Ik lig daar niet van wakker.
Zeker geen afgunst!
Was aan het dromen over een job als seeking alpha artikelschrijver
Ben er niet skilled genoeg voor.
Maar ga me wel eens bezig houden met visualiseren van data op een iets betere manier in de toekomst.
-
anonymous9
Bwah, echt skills moet ge er niet voor hebben; gewoon de data kunnen uitleggen en er uw investment thesis aan verbinden. Cijfertjes zijn een exacte wetenschap, ge moet er gewoon een verhaaltje rond verzinnen.
Van mij is het meer een 'hobby' (eentje die opbrengt in plaats van kosten met zich meebrengt dan). De berekeningen doe ik toch (voor mijn eigen investeringen), en dan is het vaak niet meer dan een uurtje werk om dat dan in een artikel te flanzen. Dat van RTL heeft me bijvoorbeeld 49 minuten gekost op een zaterdagavond. Dan nog wat afbeeldingen erbij gooien, en klaar.
Van mij is het meer een 'hobby' (eentje die opbrengt in plaats van kosten met zich meebrengt dan). De berekeningen doe ik toch (voor mijn eigen investeringen), en dan is het vaak niet meer dan een uurtje werk om dat dan in een artikel te flanzen. Dat van RTL heeft me bijvoorbeeld 49 minuten gekost op een zaterdagavond. Dan nog wat afbeeldingen erbij gooien, en klaar.
Gisteren in het nieuws omwille van ontslag pak werknemers. Volgens de vakbonden omdat anders het dividend van de aandeelhçouders in het gevaar komt.
Hoe interpreteren jullie zo iets?
Hoe interpreteren jullie zo iets?
-
anonymous9
Pure vakbondspraatjes, gemakkelijk aan te tonen met cijfermateriaal. In H1 zorgde RTL BE voor 3% van de omzet en 3% van de EBITDA van RTL Group. Daar zal het dividend dus niet van afhangen.