RTL group
TIP
Re: RTL group
Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit voor RTL ! Houden die aandelen !!
marcheyrman schreef:Ondanks het woelige beursweer hield het aandeel zich sterk. Het steeg zelfs tot € 62.9.
Sinds begin mei kende het een stijging van 14.29%.
Zo verder doen zeker![]()
Mvg, Marc
RTL group stijgt rustig en gestadig verder.
70 euro moet minstens haalbaar zijn. Misschien zelfs meer. Bovendien is RTL group een zeer stevige dividendbetaler (en dat in tijden dat spaarproducten quasi niks meer opbrengen).
Piper schreef:Koersdoel Morgan Stanley 70 euro.
Koersdoel Deutsche Bank 85 euro.
Koersdoel KBC Securities 70 euro.
Koersdoel Citigroup 70 euro.
Koersdoel Goldman Sachs 71 euro.
5X BUY.
Daar komt nu een zesde advies bij. JP Morgan geeft voor het aandeel RTL group een koopadvies en een koersdoel van 76,50 euro.
6X BUY DUS!
Piper schreef:De psychologische muur/de psychologische weerstand van 60 euro werd duidelijk overschreden.
Verdere koersstijgingen zullen nu afhangen van het algemeen beursklimaat, maar de koers van RTL group zal in de komende weken en maanden beter evolueren dan het marktgemiddelde.
En zo geschiedde ook. RTL group noteert nu reeds (10h45) 68,40 euro maar om te verkopen, is het wat mij betreft duidelijk nog te vroeg.
Evita, RTL group gaat bijzonder hard de laatste dagen.evita schreef:Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit voor RTL ! Houden die aandelen !!
Hebt u een persoonlijk koersdoel?
Of wenst u sowieso de aandelen voor het gulle dividend te houden?
Piper, ik verkoop voorlopig nog niet want de koers stijgt elke dag !Piper schreef:Evita, RTL group gaat bijzonder hard de laatste dagen.evita schreef:Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit voor RTL ! Houden die aandelen !!
Ik denk dat we redelijk vlug 80 euro op het bord zullen zien en ja, een royaal dividend kan mij ook bekoren
opvallend koersverloop dit jaar,
eerst kapitaalsplaatsing waar de interesse lauw was, dan blijven trappelen rond die koers en dan aan een continue stijging begonnen.
Is het omdat er meer en meer analisten het volgen ?
eerst kapitaalsplaatsing waar de interesse lauw was, dan blijven trappelen rond die koers en dan aan een continue stijging begonnen.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
De plaatsing van die aandelen welke Bertelsman plaatste, zorgde gewoon voor een te grote daling en daar herstelt het aandeel nu reeds maanden langzaam maar zeker van.zeezout schreef:opvallend koersverloop dit jaar,
En ja, steeds meer en meer analisten beginnen RTL group te volgen en allemaal hebben ze een eenduidig koopadvies.
-
marcheyrman
- Newbie

- Contacteer:
Zag ik daar zojuist niet het cijfer waar de 7 voor de nul staat niet verschijnen?
Idd, +1,08% en nu aan €70.
Juist op de cijfers vd publiciteitsinkomsten letten hé..(die mogen niet tegenvallen)
Fijne groet, Marc
Idd, +1,08% en nu aan €70.
Juist op de cijfers vd publiciteitsinkomsten letten hé..(die mogen niet tegenvallen)
Fijne groet, Marc
Credit Suisse start de opvolging van RTL Group met een 'outperform'-advies en koersdoel van 77 euro.
Het beurshuis wijst op de grote 'exposure' op de relatief beloftevolle Duitse televisiemarkt en het feit dat beleggers mee kunnen genieten van het feit dat grootaandeelhouder Bertelsmann de grootste televisie-uitbater van Europa als een soort van melkkoe gebruikt voor zijn eigen overnamedoeleinden.
Het beurshuis wijst op de grote 'exposure' op de relatief beloftevolle Duitse televisiemarkt en het feit dat beleggers mee kunnen genieten van het feit dat grootaandeelhouder Bertelsmann de grootste televisie-uitbater van Europa als een soort van melkkoe gebruikt voor zijn eigen overnamedoeleinden.
Inderdaad Evita, zolang de stijging blijft duren, hoeven we inderdaad niet te verkopen.evita schreef:Piper, ik verkoop voorlopig nog niet want de koers stijgt elke dag !Piper schreef:
Evita, RTL group gaat bijzonder hard de laatste dagen.
Ik denk dat we redelijk vlug 80 euro op het bord zullen zien en ja, een royaal dividend kan mij ook bekoren!
En dividend zal steeds aan de hoge kant blijven.
Gisteren meldde hoofdeconoom van Petercam, Dhr. Van Craeynest, dat de rente op spaarproducten wellicht nog zal dalen.Piper schreef:Inderdaad Evita, zolang de stijging blijft duren, hoeven we inderdaad niet te verkopen.evita schreef: Piper, ik verkoop voorlopig nog niet want de koers stijgt elke dag !
Ik denk dat we redelijk vlug 80 euro op het bord zullen zien en ja, een royaal dividend kan mij ook bekoren!
En dividend zal steeds aan de hoge kant blijven.
Dit komt volledig overeen met mijn visie.
Dit is ook interessant nieuws voor aandelen met hoog dividend zoals RTL-group.
http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... 611811.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Piper schreef: Gisteren meldde hoofdeconoom van Petercam, Dhr. Van Craeynest, dat de rente op spaarproducten wellicht nog zal dalen.
Dit komt volledig overeen met mijn visie.
Dit is ook interessant nieuws voor aandelen met hoog dividend zoals RTL-group.
Piper schreef:Piper schreef:Koersdoel Morgan Stanley 70 euro.
Koersdoel Deutsche Bank 85 euro.
Koersdoel KBC Securities 70 euro.
Koersdoel Citigroup 70 euro.
Koersdoel Goldman Sachs 71 euro.
5X BUY.
Daar komt nu een zesde advies bij. JP Morgan geeft voor het aandeel RTL group een koopadvies en een koersdoel van 76,50 euro.
6X BUY DUS!
Vandaag komen er twee nieuwe koopadviezen bij.
Commerz Bank koersdoel 71 euro.
Bank of America Koersdoel 77 euro.
Dividend van 2,5 euro per aandeel.
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 9-3120.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 9-3120.art" onclick="window.open(this.href);return false;