RTL group
TIP
Re: RTL group
RTL group stijgt elke week door naar een nieuw recordniveau.Piper schreef:Opmerkelijk ondanks de uitbetaling van het interim-dividend (=2,50 euro bruto) blijft RTL group bijzonder goed presteren.
Mooie winsten en zeer aantrekkelijke dividenden heeft dit mij alvast opgeleverd en dat allemaal op zeer korte termijn.
Inderdaad Piper, de 80 euro komt langzaam, maar zeker in 't zicht
!

RTL Group zal worden opgenomen in de Duitse MDAX-aandelenindex met ingang van 23 september 2013. Dit besluit volgt op
de reguliere indexevaluatie gehouden op 4 september 2013 en weerspiegelt zowel de freefloat marktkapitalisatie als het
orderportefeuillevolume van de in Frankfurt genoteerde aandelen.
de reguliere indexevaluatie gehouden op 4 september 2013 en weerspiegelt zowel de freefloat marktkapitalisatie als het
orderportefeuillevolume van de in Frankfurt genoteerde aandelen.
Evita, ons koersdoel van 80 euro voor RTl group ligt nog ruim onder het koersdoel dat Goldman Sachs gisteren opgaf voor RTL group.
Dat staat namelijk op 87,50 euro.
Dat staat namelijk op 87,50 euro.
Amai Piper, dat ziet er dus schitterend uit hé voor RTL
!

Het blijft koopadviezen regenen voor RTL group.
Vandaag wederom 2 nieuwe zijnde,
Nomura Securities en dit met een koersdoel van 82 euro
en JP Morgan met een koersdoel van 84,40 euro.
Vandaag wederom 2 nieuwe zijnde,
Nomura Securities en dit met een koersdoel van 82 euro
en JP Morgan met een koersdoel van 84,40 euro.
Goed nieuws voor RTL group.
RTL Group heeft haar putoptie uitgeoefend om zijn 7,5%-belang in de Russische Nationale Media Group te verkopen. Dit volgt op de desbetreffende aankondiging in het halfjaarlijks financieel verslag van de RTL Group in 2013, gepubliceerd op het einde van augustus. RTL Group heeft een betaling van 81 miljoen euro ontvangen in het kader van de uitoefening van haar putoptie.
RTL Group heeft haar putoptie uitgeoefend om zijn 7,5%-belang in de Russische Nationale Media Group te verkopen. Dit volgt op de desbetreffende aankondiging in het halfjaarlijks financieel verslag van de RTL Group in 2013, gepubliceerd op het einde van augustus. RTL Group heeft een betaling van 81 miljoen euro ontvangen in het kader van de uitoefening van haar putoptie.
Goldman Sachs verhoogt zijn koersdoel voor RTL groep naar 100 euro.
Volgende week volgen ook op dinsdag de kwartaalresultaten van RTL groep.
Ook interessante reactie van gpv1 vandaag over RTL groep op item "koopwaardige aandelen".
Volgende week volgen ook op dinsdag de kwartaalresultaten van RTL groep.
Ook interessante reactie van gpv1 vandaag over RTL groep op item "koopwaardige aandelen".
RTL group stijgt opnieuw fors en wederom onder een hoog volume (=positief teken).
Dit aandeel klopt zonder enige twijfel gemakkelijk het beursgemiddelde.
Ik zie die trend zo nog een tijdje doorgaan.
Dit aandeel klopt zonder enige twijfel gemakkelijk het beursgemiddelde.
Ik zie die trend zo nog een tijdje doorgaan.
Ik ben blij dat ik mijn Tessenderlo's na hun terugval heb ingeruild voor RTL! Ben rond de 74.36 ingestapt en heb het me nog niet beklaagd. En blijkbaar is het koersdoel nu verhoogt naar 100. 

Mouche, knappe move ! Ik ben ook heel tevreden met mijn aandelen, die ik gekocht heb aan 69,80.mouche schreef:Ik ben blij dat ik mijn Tessenderlo's na hun terugval heb ingeruild voor RTL! Ben rond de 74.36 ingestapt en heb het me nog niet beklaagd. En blijkbaar is het koersdoel nu verhoogt naar 100.
Naast de koersstijging heb ik ook al 414 euro aan dividend gecasht

Het gaat hier inderdaad lekker. Hoe veel vet zit er hier nog op de soep?
Nog genoeg om stevig vast te houden!jupi schreef:Het gaat hier inderdaad lekker. Hoe veel vet zit er hier nog op de soep?

Jupi, de 100 euro voor RTL komt er wat mij betreft zeker aan.jupi schreef:Het gaat hier inderdaad lekker. Hoe veel vet zit er hier nog op de soep?
Overal zijn de koersdoelen van de analisten naar boven aangepast.
En vergeet ook de zeer aantrekkelijke dividenden bij RTL niet.
Bijzonder leuk hier aandeelhouder te zijn want RTL group gaat gewoon alle dagen hoger.
De 100 euro komt er aan.
De 100 euro komt er aan.