Ruwelka of Dubois Leulier
-
benjamin998
- Newbie

- Contacteer:
Ruwelka of Dubois Leulier
iemand ervaring met één van deze verzekering makelaars?
zij zijn 50% goedkoper met hun volledige omnium voor mobilhomes, hun enige eis is dat je de auto verzekering ook bij hen neemt en deze komt even duur uit dan mijn huidige verzekering.
zij zijn 50% goedkoper met hun volledige omnium voor mobilhomes, hun enige eis is dat je de auto verzekering ook bij hen neemt en deze komt even duur uit dan mijn huidige verzekering.
Re: Ruwelka of Dubois Leulier
en heb je ook dezelfde dekking?benjamin998 schreef:... en deze komt even duur uit dan mijn huidige verzekering.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die 50 % gaat ge inderdaad niet overal krijgen. ( maar zoeken en tijd insteken komt men aardig in de buurt)benjamin998 schreef:iemand ervaring met één van deze verzekering makelaars?
Ze komen daarvoor aan huis en die persoon is een verkoper.
Over de rest ga ik maar zwijgen.
Hunne pechbijstand een vb In Duitsland op pad zaterdag middag.
Op een zeker moment gaat alle auto verlichting uit.
Dus pech bijstand gebeld de franstalige dame kon of wou niet begrijpen dat zonder licht , richting aanwijzers men niet verder kan en mag rijden.
Dus een discussie , een forse gsm rekening en een pech bijstand die niet wou tussenkomen of moeite doen.
Is uiteindelijk opgelost geraakt maar niet door pech bijstand.
Eens terug thuis dit aangekaart ................ wacht na 5 jaar nog steeds op antwoord.
Uiteindelijk bij ruwelka betaald aan verzekeringen die niet echt nodig waren.
Vervanging van voertuig , heb rondgereden zonder pech , rechtsbijstand , gelukkig zelf alert.
Bij vervanging van voertuig en nieuwe nummerplaat ( 5 naar 7 tekens ) niets beter op gevonden dan rechtsbijstand bij Das te schrappen.
Eens ge aanpassing van polis hebt , zijn we een maand verder.
Nummerplaten inleveren moet via hun , nog zo iets.
Alvast mijn ervaringen met ruwelka
Estate Guru believer.
-
anonymous
Als je tevreden bent van uw huidige maatschappij ga dan met het voorstel van Ruwelka naar uw huidige maatschappij en als je een goede klant bent (zonder ongevallen) dan zullen ze het wel aanpassen naar het niveau van Ruwelka. Dat is toch wat mijn maatschappij gedaan heeft.
-
benjamin998
- Newbie

- Contacteer:
@anonymous
ga ik zekers doen, heb al met hun contact gehad, moest offerte meebrengen en dan gingen ze kijken wat ze konden doen.
Ruwelka heeft blijkbaar een speciale deal met Axa
ga ik zekers doen, heb al met hun contact gehad, moest offerte meebrengen en dan gingen ze kijken wat ze konden doen.
Dat van die speciale deal klopt.benjamin998 schreef:@anonymous
Maar Ruwelka is er op uit al uw polissen in bezit te krijgen.
U krijgt dan betere voorwaarden en extra's ( korting)
Dit is echter bij alle maatschappijen aan de orde liever alle dan een enkele polis.
Estate Guru believer.