Samenwonen = gezamelijke bankrekening (maar waar)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
HDF4800
Re: Samenwonen = gezamelijke bankrekening (maar waar)
We wonen sinds 5 jaar feitelijk samen, we hebben elk een persoonlijke rekening en één gezamelijke rekening bij Argenta dit alles is gratis, we hebben ook een gratis Visa kaart op de gezamelijke rekening (zal in de toekomst vervangen worden door een Mastercard). Argenta heeft het voordeel van een uitgebreid kantorennet te hebben en meestal zijn die ook open na de normale werkuren. Nadeel nogal trage en ouwbollige software voor hun internetbankieren. Ik ben ook klant bij Keytrade moderner software maar geen kantorennet. Dus aan u de keuze.
-
Drommel
Ik werk met AXA bank. Veilig en stabiel. AXA had blijkbaar geen staatsteun nodig om te overleven en heeft mijn spaarcenten dus niet in gevaar gebracht.
Bankrek en kaarten ook gratis. Per verrichting online krijg je 0.20 € terug.
Als bankklant krijg ik extra korting op mijn verzekeringen.
bovendien heb ik nog de service erbij in tegenstelling tot online verzekering.
-
Ewergreen
Gratis visa kaart lijkt mij ook wel wat. Is die bij Keytrade gratis?
Neen, eigenlijk wel raar want een andere dochter van LBK, met name Europabank, biedt wel gratis visa aan...Ewergreen schreef: Gratis visa kaart lijkt mij ook wel wat. Is die bij Keytrade gratis?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Das zowat het enige "nadeel" bij Keytrade. Je kan natuurlijk ook bij anders instellingen een gratis visa krijgen. Zo kon ik deze bij Record aanvragen, maar moest er een zichtrekening bijnemen ook (visa konden (willen) ze niet domiciliëren bij zichtrekening van andere bank). Maar ik heb al twee zichtrekeningen en hoef er echt geen derde bij. Zal dan wel een kleine meerprijs betalen voor die kredietkaart...Vaganzza schreef:Neen, eigenlijk wel raar want een andere dochter van LBK, met name Europabank, biedt wel gratis visa aan...Ewergreen schreef: Gratis visa kaart lijkt mij ook wel wat. Is die bij Keytrade gratis?
Of: Voor degenen die ze niet schuwen is een 'gratis' Citibank kredietkaart ook een goede oplossing, zonder extra rekening erbij te moeten nemen. Werkt prima met Keytrade maar ook met elke andere bank vermits je gewoon maandelijks een te betalen factuur ontvangt. But I digress.. 
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Citibank? Nog in geen duizend jaar!
Tja, ieder zijn/haar goesting he... But it does work 
Ik vind persoonlijk dat Argenta er goed is op vooruitgegaan. Ze hebben toch aan hun traagheid iets gedaan (al is het misschien nog niet zo snel als rabobank of Keytrade, maar het is OK)relativity schreef:
Als het over Argenta gaat zijn veel gebruikers van Spaargids en Test Aankoop het volledig eens: Traag en oubollig.
Over Argenta schreef ik altijd: Gratis heeft zijn prijs. Keytrade toont dat het gratis, snel en modern kan...
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Traagheid van argenta valt heel goed mee. Overschrijving duurt 1 of 2 werkdagen. Alleen het overboeken van een spaar- naar een zichtrekening zou wel wat sneller mogen (maar dit is ook zo bij sommige andere banken).
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
AXA is niet gratis hoor. Tenzij je jonger bent dan 26 jaar.Drommel schreef: Ik werk met AXA bank. Veilig en stabiel. AXA had blijkbaar geen staatsteun nodig om te overleven en heeft mijn spaarcenten dus niet in gevaar gebracht.
Hier de tegenstrijdigheid van onze gladde verkoper/leugenaar. Gratis, maar je krijgt wel 0.20 euro/ online verrichting terug van het gratis bedrag dat je hebt moeten betalen/ gratis hebt gekregen ?!?jawadde001 schreef:AXA is niet gratis hoor. Tenzij je jonger bent dan 26 jaar.Drommel schreef: Ik werk met AXA bank. Veilig en stabiel. AXA had blijkbaar geen staatsteun nodig om te overleven en heeft mijn spaarcenten dus niet in gevaar gebracht.
Bankrek en kaarten ook gratis. Per verrichting online krijg je 0.20 € terug.Als bankklant krijg ik extra korting op mijn verzekeringen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Bij test aankoop kan men gratis berekennen hoeveel een zichtrekening je jaarlijks kost. Hebt het nog eens berekent en voor AXA komt ik uit op meer dan 30 euro...(zonder kredietkaart dan nog).
Volgens deze module zijn er maar 5 gratis banken: argenta, keytrade, deutsche bank, OBK en antwerps beroepskrediet.
Volgens deze module zijn er maar 5 gratis banken: argenta, keytrade, deutsche bank, OBK en antwerps beroepskrediet.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Gaat ge zo'n sticker met die tekst ook op uwe auto plakken?Toone schreef: Keytrade Forever!