Santander app
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Santander app
Santander heeft nu ook een app voor iOS.
Iemand al getest?
Iemand al getest?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: Santander app
Hun app is niet meer dan hun website in een app gegoten.
Surf naar https://secure.santanderconsumerbank.be en je hebt hetzelfde zonder een nieuwe app te moeten installeren.
Volgens mij een complete verspilling van geld. Zijn er nu zoveel mensen die een drang hebben om voor een zuiver online spaarbank een app te installeren?
Surf naar https://secure.santanderconsumerbank.be en je hebt hetzelfde zonder een nieuwe app te moeten installeren.
Volgens mij een complete verspilling van geld. Zijn er nu zoveel mensen die een drang hebben om voor een zuiver online spaarbank een app te installeren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Tja, je hebt zeker een punt. Ik heb ondertussen de app geïnstalleerd en de meerwaarde lijkt me ook beperkt. Ik had toch minstens verwacht dat het inloggen iets handiger zou zijn, maar vingerafdrukherkenning lijkt er nog niet in te zitten. Terwijl ze nogal hoge eisen stellen aan hun paswoord
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
FaceID en TouchID zouden ze toch moeten implementeren, want telkens je inloggegevens moeten ingeven is het ook niet...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!