Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Santander Consumer bank

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
273 berichten
  • Pagina 11 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • …
  • 19
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 21 mei 2024, 18:11

Gwendoline1 schreef: ↑21 mei 2024, 14:59
jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 14:08
Wat zou u doen wanneer uw bank 1 maand na opdrachtgeving van uw rekening af te sluiten uw geld nog niet overgeschreven heeft op uw zichtrekening?
Zou u dat ook noemen "een mier kruist uw pad"? >:(
Leuk die online banken, je zal je geld maar nodig hebben voor 1 grote aankoop. Toch zeker klacht indienen, maar waar is het best daarvoor...
Je moet eerst klacht indienen bij de bank voordat ge klacht indient bij de ombudsdienst van financiën (staat te lezen op website van ombudsdienst)
Omhoog

jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 21 mei 2024, 18:14

Trivium schreef: ↑21 mei 2024, 15:25 Het ware misschien slimmer geweest om eerst je geld over te schrijven naar een andere rekening en pas nadat je rekening helemaal leeg was af te sluiten
Bedankt voor deze goede tip; men is nooit te oud voor bij te leren :)
Omhoog

Gwendoline1
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 257
Lid geworden op: 25 mar 2017
Contacteer:
Contacteer Gwendoline1
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door Gwendoline1 » 21 mei 2024, 19:14

Trivium schreef: ↑21 mei 2024, 15:25 Het ware misschien slimmer geweest om eerst je geld over te schrijven naar een andere rekening en pas nadat je rekening helemaal leeg was af te sluiten
Inderdaad, dat is het best, maar ik laat er toch altijd paar euro op staan, ze vinden soms links of rechts nog ne kost al is het soms maar paar cent. :-\
Omhoog

Gwendoline1
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 257
Lid geworden op: 25 mar 2017
Contacteer:
Contacteer Gwendoline1
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door Gwendoline1 » 21 mei 2024, 19:16

jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 18:11
Gwendoline1 schreef: ↑21 mei 2024, 14:59
Leuk die online banken, je zal je geld maar nodig hebben voor 1 grote aankoop. Toch zeker klacht indienen, maar waar is het best daarvoor...
Je moet eerst klacht indienen bij de bank voordat ge klacht indient bij de ombudsdienst van financiën (staat te lezen op website van ombudsdienst)
Sleept toch wel heel lang aan hoor, vind dat toch niet kunnen.
Omhoog

pmu
VIP member
VIP member
Berichten: 1633
Lid geworden op: 04 dec 2020
Contacteer:
Contacteer pmu
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door pmu » 21 mei 2024, 21:04

jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 18:11
Gwendoline1 schreef: ↑21 mei 2024, 14:59
Leuk die online banken, je zal je geld maar nodig hebben voor 1 grote aankoop. Toch zeker klacht indienen, maar waar is het best daarvoor...
Je moet eerst klacht indienen bij de bank voordat ge klacht indient bij de ombudsdienst van financiën (staat te lezen op website van ombudsdienst)
Voor zover ik het goed begrijp, heb je vorige vrijdag een klacht ingediend bij de bank. Mij lijkt dat je na een week zonder antwoord, of wanneer je een onzinnig antwoord zou ontvangen, deze vrijdag (dus na een week) een klacht bij de ombudsdienst "mag" indienen. De ombudsdienst heeft wel 40 kalenderdagen ter beschikking om op je klacht te reageren.
Omhoog

jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 24 mei 2024, 17:07

pmu schreef: ↑21 mei 2024, 21:04
jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 18:11
Je moet eerst klacht indienen bij de bank voordat ge klacht indient bij de ombudsdienst van financiën (staat te lezen op website van ombudsdienst)
Voor zover ik het goed begrijp, heb je vorige vrijdag een klacht ingediend bij de bank. Mij lijkt dat je na een week zonder antwoord, of wanneer je een onzinnig antwoord zou ontvangen, deze vrijdag (dus na een week) een klacht bij de ombudsdienst "mag" indienen. De ombudsdienst heeft wel 40 kalenderdagen ter beschikking om op je klacht te reageren.
Ik heb vandaag uren aan de telefoon gezeten voor overleg te plegen met SCB; ik heb nog nooit zoveel leugens op 1 dag gehoord; ik gaf opdracht op 23/4/2024 van rekening met 2 titularissen af te sliuten; SCB beweert dat ze per vergissing de verkeerde spaarrekening op naam van 1 titularis hebben afgesloten; grote leugen want deze rekening bestaat niet; op 17/5/2024 heb ik 4 klachten ingediend bij SCB; tijdens 5 telefoongesprekken op 24/5/2024 beweren diverse "goeroes" dat mijn mails voor spaarrekening af te sluiten in de cloud verdwenen zijn; ook de klachtenmails van 17/5/2024 zijn "verdwenen in de cloud"; ik heb SCB in gebreke gesteld en maak het dossier over aan de ombudsdienst van Min. van Financieën; ik zal SCB blijven mailen tot ze hun contractuele verplichtingen hebben uitgevoerd >:( >:( >:(
Omhoog

JOKER247
VIP member
VIP member
Berichten: 1161
Lid geworden op: 17 okt 2023
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door JOKER247 » 24 mei 2024, 17:19

Heb/had je je klachten per mail ingediend bij SCB? Dan kun je de kopieën meesturen naar de ombudsman. Telefoongesprekken kun je namelijk niets mee.
Omhoog

pinkpanther
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 29 jul 2012
Contacteer:
Contacteer pinkpanther
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door pinkpanther » 25 mei 2024, 08:43

Klantenservice is bij Santander is vreselijk. Zo onprofessioneel, incompetent en ze zijn ook nog eens onbeleefd. De antwoorden die je via mail ontvangt, lijken door Google Translate te zijn gehaald. Dit is zeer onprofessioneel voor een bank en wekt geen vertrouwen. En als je hen eindelijk telefonisch te pakken krijgt, hangen ze gewoon op tijdens het gesprek.
Omhoog

Gebruikersavatar
mouche
VIP member
VIP member
Berichten: 1246
Lid geworden op: 15 okt 2007
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door mouche » 25 mei 2024, 12:35

Gwendoline1 schreef: ↑21 mei 2024, 19:14
Trivium schreef: ↑21 mei 2024, 15:25 Het ware misschien slimmer geweest om eerst je geld over te schrijven naar een andere rekening en pas nadat je rekening helemaal leeg was af te sluiten
Inderdaad, dat is het best, maar ik laat er toch altijd paar euro op staan, ze vinden soms links of rechts nog ne kost al is het soms maar paar cent. :-\
Bij een online bank zouden er geen kosten mogen zijn.
Omhoog

Gebruikersavatar
EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Berichten: 7252
Lid geworden op: 13 dec 2020
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 25 mei 2024, 13:50

jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 14:08
EarthNvstr1 schreef: ↑14 mei 2024, 09:40 Niet meer op uw paard kruipen als er een mier uw pad kruist.
Wat zou u doen wanneer uw bank 1 maand na opdrachtgeving van uw rekening af te sluiten uw geld nog niet overgeschreven heeft op uw zichtrekening?
Zou u dat ook noemen "een mier kruist uw pad"? >:(
Ik zou om te beginnen geen 25K overschrijven om de rekening te openen.
Vervolgens zou ik niet direct (1 dag later) "zonder nadenken" gewoon de boel opzeggen omdat er een technisch probleem is.

Dat die technische mankementen geen goede idruk wekken als eerste kennismaking, kan ik wel begrijpen.
Je eigen handelen (direct 25K overshrijven) en je eigen reactie op het probleem met inloggen (rekening afsluiten) begrijp ik niet.
Omhoog

Gebruikersavatar
Yaris
VIP member
VIP member
Berichten: 11379
Lid geworden op: 30 sep 2010
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door Yaris » 25 mei 2024, 13:56

jos48 schreef: ↑14 mei 2024, 09:24 Op 21/4/2024 schrijf ik van een zichtrekening 25k euro over naar Santander Consumer Bank voor opening van een Vision+ spaarrekening.
Gewoonlijk schrijf je 1 euro over voor de opening van een rekening. Je weet nooit wat er mis kan gaan. Als alles goed verlopen is kun je grote bedragen beginnen transfereren.
Omhoog

jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 25 mei 2024, 16:27

EarthNvstr1 schreef: ↑25 mei 2024, 13:50
jos48 schreef: ↑21 mei 2024, 14:08
Wat zou u doen wanneer uw bank 1 maand na opdrachtgeving van uw rekening af te sluiten uw geld nog niet overgeschreven heeft op uw zichtrekening?
Zou u dat ook noemen "een mier kruist uw pad"? >:(
Ik zou om te beginnen geen 25K overschrijven om de rekening te openen.
Vervolgens zou ik niet direct (1 dag later) "zonder nadenken" gewoon de boel opzeggen omdat er een technisch probleem is.

Dat die technische mankementen geen goede idruk wekken als eerste kennismaking, kan ik wel begrijpen.
Je eigen handelen (direct 25K overshrijven) en je eigen reactie op het probleem met inloggen (rekening afsluiten) begrijp ik niet.
Op 23/4/2024 schrijf ik 25K over op SCB; op 23/4/2024 krijg ik een mail van SCB dat mijn rekening actief is en dat ik kan inloggen met mijn klantennummer + een paswoord,dat ik ontvangen heb van SCB; ik probeer herhaalde keren in te loggen doch dat lukt niet; op 23/4/2024 4 keer gebeld naar SCB/telkens10-30 min wachten bij iedere telefoon/3 nieuwe paswoorden gekregen/bij 2 paswoorden lukt inloggen niet/bij 3e paswoord lukt inloggen; aan het heen en weer gemail met SCB + telefoons naar SCB spendeer ik 2 uren; op avond van 23/4 probeer ik in te loggen op mijn rekening; lukt niet.
Op 24/4/2024 bel ik terug naar SCB en vertel dat het inloggen op mijn rekening niet lukt; SCB "beweert" dat er een technisch probleem is met de beveiligde zones van de klantenrekeningen en ik een mail zal krijgen als probleem is opgelost; na 1 uur ontvang ik een mail van SCB dat ik weer kan inloggen; bij mijn poging tot inloggen kom ik op de site van SCB; inloggen lukt niet en mijn virusscanner geeft melding dat certificaat van SCB niet in orde is; weer telefoon naar SCB met melding dat mijn poging tot inloggen mislukt + dat ik op de site kom+ mijn virusscanner melding geeft dat certificaat van SCB niet correct is; antwoord van SCB: mijn virusscanner is niet geupdated; ik krijg een nieuw paswoord voor in te loggen op mijn rekening; inloggen lukt niet.
Ik ben na 2 dagen het "gekloot" van SCB kotsbeu en laat SCB via mail weten dat ik mijn rekening wens af te sluiten; krijg via mail van SCB een formulier dat na invulling moet geretourneerd worden naar SCB via beveiligde klantenzone; terugsturen van ingevuld formulier via beveiligde zone lukt niet omdat bij het inlogen ik de melding krijg dat het klantennummer en het paswoord niet kloppen; weer telefoon naar SCB; krijg toestemming van ingevuld formulier als bijlage naar SCB te mailen; ik krijg op 24/4/2024 een mail van SCB dat formulier voor afsluiten van alle rekeningen is ontvangen en dat alle rekeningen binnen maximaal 15 dagen zullen afgesloten worden en 25K zal overgeschreven worden op mijn referentierekening.
Op 8/5/2024 bel ik naar SCB voor info over afsluiting van rekeningen; SCB zegt dat mijn rekening bij SCB is afgesloten en 25K "onderweg" is naar mijn zichtrekening.
OP 24/5/2024 bel ik SCB met vraagstelling waarom 25K nog niet overgeschreven is op mijn referentierekening; SCB antwoordt lakoniek dat mijn rekening nog actief is >:(
En men heeft dan GVD de flair van te beweren dat ik na 1 dag "zonder nadenken" gewoon "de boel" opzeg >:( >:( >:(
Omhoog

Gebruikersavatar
EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Berichten: 7252
Lid geworden op: 13 dec 2020
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 25 mei 2024, 16:36

jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 16:27 En men heeft dan GVD de flair van te beweren dat ik na 1 dag "zonder nadenken" gewoon "de boel" opzeg >:( >:( >:(
Tja. Als het verhaal dan ook nog telkens wijzigt bij elke communicatie, dan kan ik begrijpen dat ze daar bij SCB tureluur worden ... ;)
Omhoog

jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 25 mei 2024, 16:39

Yaris schreef: ↑25 mei 2024, 13:56
jos48 schreef: ↑14 mei 2024, 09:24 Op 21/4/2024 schrijf ik van een zichtrekening 25k euro over naar Santander Consumer Bank voor opening van een Vision+ spaarrekening.
Gewoonlijk schrijf je 1 euro over voor de opening van een rekening. Je weet nooit wat er mis kan gaan. Als alles goed verlopen is kun je grote bedragen beginnen transfereren.
Dat heb ik gedaan bij NIBC en alles ging perfect.
Bij SCB gaat alles fout en heeft men de flair van te beweren dat ze "verkozen zijn tot de beste spaarbank in 223" :( :(
Bij de "klotebank" SCB heb ik uren verloren door te telefoneren; men probeert me content te stellen met "leugens" en uiteindelijk voert men mijn opdracht voor het afsluiten van de rekening niet uit omdat er "blijkbaar een spijtige vergissing is gebeurd >:( >:( >:( >:( >:(
Omhoog

jos48
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26 jan 2015
Contacteer:
Contacteer jos48
Verstuur privébericht Website

Re: Santander Consumer bank

  • Citeer

Bericht door jos48 » 25 mei 2024, 16:43

EarthNvstr1 schreef: ↑25 mei 2024, 16:36
jos48 schreef: ↑25 mei 2024, 16:27 En men heeft dan GVD de flair van te beweren dat ik na 1 dag "zonder nadenken" gewoon "de boel" opzeg >:( >:( >:(
Tja. Als het verhaal dan ook nog telkens wijzigt bij elke communicatie, dan kan ik begrijpen dat ze daar bij SCB tureluur worden ... ;)
Waarom beweert u dat ik het verhaal telkens wijzig bij iedere communicatie met SCB? >:(
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

273 berichten
  • Pagina 11 van 19
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • …
  • 19
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy