Santander Consumer bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander Consumer bank
Dit is geen probleem. Er zijn limieten bij de overschrijvingen, die je zelf kunt aanpassen in de App: 100.000 euro per transactie, 200.000 euro per dag en 500.000 euro per week.Mooiuitzicht schreef: ↑Gisteren 10:46 Is het veilig om een groot bedrag (100000 €) op de vision + te zetten? Ik lees sommige reviews waar het soms niet vlot lukt om het bedrag opnieuw op te nemen. Stel je koopt vastgoed, je wil vlot aan je geld geraken.
Het kan wel twee dagen duren voor het geld op de andere rekening zichtbaar is (dat was toch zo voordat de instantbetalingen van kracht werden). Nu, met de instantbetalingen, zou het sneller moeten gaan (maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Vorige week 36K van Vision+ overgeplaatst naar Argenta voor de betaling van een aankoop. De verrichting om 08.30Hr uitgevoerd, toen ik dezelfde ochtend om 10.00Hr ging kijken naar mijn Argenta zichtrekening stond de 36K reeds op de rekening. Hier heeft die instantbetaling alleszins goed gewerkt.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja dat ging goed bij u.
Ivm ‘instant overschrijvingen’ naar Santander. Zowel vanaf referentierekening bij Fortis, als vanaf Belfius vandaag, krijg ik de melding dat de ontvangende bank (= Santander) geen ‘Instant’ aanvaardt.
Ivm ‘instant overschrijvingen’ naar Santander. Zowel vanaf referentierekening bij Fortis, als vanaf Belfius vandaag, krijg ik de melding dat de ontvangende bank (= Santander) geen ‘Instant’ aanvaardt.
Santander heeft geen zichtrekeningen waardoor ze volgens mij ook niet verplicht zijn om instantoverschrijvingen te ondersteunen.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)