santander inlogprobleem
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
santander inlogprobleem
Ik geraak niet meer ingelogd op mijn rekening
Heeft hier nog iemand problemen met ondervonden?
Heeft hier nog iemand problemen met ondervonden?
- ArmeSloeber
- Newbie
- Contacteer:
Re: santander inlogprobleem
Ja, op 20/02 werd er een mail verstuurd in verband met de nieuwe beveiligde zone en werd je uitgenodigd om een kijkje te nemen. Er werd zelfs een beschrijvende procedure bijgeleverd.
Nu, ik kan niet inloggen op de nieuwe beveiligde zone.
Via de oude manier kan ik wel inloggen.
Ik heb dat op 20/02 gemeld, elke dag berichten heen en weer, maar nog steeds is er geen oplossing.
En ik wacht.
Zonet heb ik gezien dat er een melding op de site staat, dus, ze zullen het weten dat er iets scheelt en ik veronderstel dat ze ermee bezig zijn.
Nu, ik kan niet inloggen op de nieuwe beveiligde zone.
Via de oude manier kan ik wel inloggen.
Ik heb dat op 20/02 gemeld, elke dag berichten heen en weer, maar nog steeds is er geen oplossing.
En ik wacht.
Zonet heb ik gezien dat er een melding op de site staat, dus, ze zullen het weten dat er iets scheelt en ik veronderstel dat ze ermee bezig zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sinds verleden week donderdag 27 juni 2019 geraak ik niet meer op Santander consumerbank
Email gestuurd op donderdag. Pas na mijn 2e mail waar ik me kwaad maakte kreeg ik op dinsdag 2 juli antwoord terug in de avond, morgen woensdag, om 10 u zal de rekening terug werken. Excuus we hebben teveel werk. Ja, als de mensen niet kunnen inloggen, dat ze veel werk hebben, maar dat schrijven ze er niet bij
Vandaag dus kan ik nog altijd niet inloggen op mijn rekening bij die bank. Had het geprobeerd tegen 11u
Terug email gestuurd, nu afwachten en veel geduld hebben Want snel zijn ze niet.
Mijn man probeerde ook in te loggen, maar kon ook niet op de website van Santander consumerbank inloggen.
Dit is niet de eerste keer Een bank waar je zolang moet wachten om antwoord te krijgen en die niet vlot werkt, krijg ik toch mijn twijfels over. Je geraakt niet aan je geld !!!
Email gestuurd op donderdag. Pas na mijn 2e mail waar ik me kwaad maakte kreeg ik op dinsdag 2 juli antwoord terug in de avond, morgen woensdag, om 10 u zal de rekening terug werken. Excuus we hebben teveel werk. Ja, als de mensen niet kunnen inloggen, dat ze veel werk hebben, maar dat schrijven ze er niet bij
Vandaag dus kan ik nog altijd niet inloggen op mijn rekening bij die bank. Had het geprobeerd tegen 11u
Terug email gestuurd, nu afwachten en veel geduld hebben Want snel zijn ze niet.
Mijn man probeerde ook in te loggen, maar kon ook niet op de website van Santander consumerbank inloggen.
Dit is niet de eerste keer Een bank waar je zolang moet wachten om antwoord te krijgen en die niet vlot werkt, krijg ik toch mijn twijfels over. Je geraakt niet aan je geld !!!
Is een spaanse bank. Zullen hun siesta aan het houden zijn.. In het verleden nogal veel klachten over deze bank.
Maken dat je er weg bent zou ik zeggen.
Maken dat je er weg bent zou ik zeggen.
via google vindt je voldoende revieuws daarover.
Heb gisterenvond zonder problemen kunnen inloggen.
Site is blijkbaar vernieuwd.
Site is blijkbaar vernieuwd.
Daarnet nog geprobeerd, hier geen probleem
Juist ingelogd, geen probleem.
Echter, het "rekeningscherm" is NOG STEEDS erg onduidelijk, en er lopen allerlei teksten door in grote en kleinere "afgekapte" vormen.
Per toeval gevonden:
Voor uw uittreksels (neem "oude" - want "nieuwe" dat werk niet ...) moet je ergens midden links in het scherm klikken op "best" .....
Ik heb het al gezegd in eerdere post , SANTANDER DOE HIER IETS AAN !!
Echter, het "rekeningscherm" is NOG STEEDS erg onduidelijk, en er lopen allerlei teksten door in grote en kleinere "afgekapte" vormen.
Per toeval gevonden:
Voor uw uittreksels (neem "oude" - want "nieuwe" dat werk niet ...) moet je ergens midden links in het scherm klikken op "best" .....
Ik heb het al gezegd in eerdere post , SANTANDER DOE HIER IETS AAN !!
Geen enkel probleem met Santander: zowel inloggen, tekst als rekeninguittreksels alles duidelijk (geen oude en nieuwe) =>
vermoed dat degene die klagen nog op een ouder platform zitten
vermoed dat degene die klagen nog op een ouder platform zitten
Ik kan niet inloggen. Nog iemand? Ik geraak tot Mijn Rekeningen en dan blijft het draaien zonder bij mijn login te geraken.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.