Santander, NIBC of ander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander, NIBC of ander
Tariefwijziging gaat in op 16 maart by the way.
Ik blijf bij de vision+ maar ik ga niet meer extra sparen.
Niet omwille van geen vertrouwen. Eerder omwille van geen geld ;-)
Ik blijf bij de vision+ maar ik ga niet meer extra sparen.
Niet omwille van geen vertrouwen. Eerder omwille van geen geld ;-)
-
anonymous
Overstappen? Naar waar dan? Vision+ is ook na de daling nog eentje die aan de top (als je al over top kan spreken) zit. Ik ga dus nog bijstorten.jcusters schreef: ↑2 maart 2020, 16:21Yups, dat is de tweede daling in nog geen 12 maanden.
Mijn Visionrekening ga ik gewoon laten staan aangezien de getrouwheidspremie in het vooruitzicht ligt.
Mijn Vision + ... is eerder flexibel. Blijven jullie daar gebruik maken van de vision+rekening of zijn jullie toch geneigd om over te stappen?
-
wrpint
Morgen is mijn getrouwheidspremie op 20000 EUR bij Rabobank verworven, ik zou deze kunnen versluizen naar mijn Santander Vision+ (waar al 100000 op staat) en zo op jaarbasis ca. 40 EUR extra intrest (0,25% vs. 0,47%) bekomen, maar heb er allemaal niet zoveel zin meer in gezien de rentedalingen van de voorbije dagen (Keytrade, Rabobank en nu Santander)...
Zijn er anders nog saldo's die je wil delen ?
Ik was ook mis in mijn uitleg. Mijn vision + laat ik zeker staan.anonymous schreef: ↑2 maart 2020, 21:09Overstappen? Naar waar dan? Vision+ is ook na de daling nog eentje die aan de top (als je al over top kan spreken) zit. Ik ga dus nog bijstorten.jcusters schreef: ↑2 maart 2020, 16:21
Yups, dat is de tweede daling in nog geen 12 maanden.
Mijn Visionrekening ga ik gewoon laten staan aangezien de getrouwheidspremie in het vooruitzicht ligt.
Mijn Vision + ... is eerder flexibel. Blijven jullie daar gebruik maken van de vision+rekening of zijn jullie toch geneigd om over te stappen?
Ik vroeg me eerder af of er betere alternatieven waren voor de vision.
-
anonymous8
Alles blijft zakken, achtereen maar terug onder mijne matras....