Santander, NIBC of ander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Santander, NIBC of ander
Bestekes,
Beste gezonde en financiële wensen voor 2020.
Het is lang geleden dat ik hier nog een onderwerp heb gepost.
Er is wat geld vrijgekomen, dus de vraag naar jullie is, welke erbarmelijk spaarrekening houden of opendoen (Medirect heb ik al).
Ik dacht aan een split-up van Santander Vision+ of NIBC Flex-rekening.
Raad is welkom.
Mvg.
Beste gezonde en financiële wensen voor 2020.
Het is lang geleden dat ik hier nog een onderwerp heb gepost.
Er is wat geld vrijgekomen, dus de vraag naar jullie is, welke erbarmelijk spaarrekening houden of opendoen (Medirect heb ik al).
Ik dacht aan een split-up van Santander Vision+ of NIBC Flex-rekening.
Raad is welkom.
Mvg.
Re: Santander, NIBC of ander
MeDirect heb ik ook. Vandaag heb ik een NIBC Flex geopend. Ze hebben me opgebeld om contact te maken en ze waren heel vriendelijk. Ik krijg 0,42% netto en het wordt ieder kwartaal uitbetaald. Ben heel benieuwd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aan de topicstarter : ik zou hetzelfde doen als jij. Meer zelfs : ik heb hetzelfde gedaan enkele maanden geleden.
NIBC, Medirect en Santander zijn de banken waar je nog een beetje interest krijgt.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Ja, inderdaad....EEN BEETJE! Echt de moeite niet om je spaargeld te versassen.
Wat me ook opvalt bij die banken, is de moeizame rentesimulaties die je kan doen. Ze doen alle moeite om te verhinderen dat je op voorhand kan checken hoeveel (hoeweinig) rente je gaat trekken. Of ze maken het extra ingewikkeld, of je botst telkens op zogenaamde 'fouten' die jij zogezegd maakt...
Ik hou van al mijn stortingen op spaarrekeningen een excelletje bij, om snel te kunnen zien wanneer één of ander bedrag "op getrouwheids vervaldag" komt.
Bij de NIBC Flex rekening is dat van geen tel, daar heb je een "vaste" rente ...
Bij de NIBC Flex rekening is dat van geen tel, daar heb je een "vaste" rente ...
Santander heeft ondertussen een app.
NIBC kondigde dat al lang aan maar het blijft erg stil vanuit die hoek.
Ik zit er wel op te wachten...:-)
NIBC kondigde dat al lang aan maar het blijft erg stil vanuit die hoek.
Ik zit er wel op te wachten...:-)
zoals Haelewyn aanhaalt geen app maar met de site valt wel te werken op smartphone. In ieder geval mobiel te gebruiken zonder hardkey of dergelijke. Al jaren klant en nog nooit problemen gehad. Santander kan ik niet beoordelen. Succes.
-
- Full Member
- Contacteer:
Santander is ook toegankelijk zonder hardkey of iets dergelijks. Geeft nog altijd iets meer rente dan NIBC....
Net een Santander Vision+ geopend. Papieren documenten geprint, ondertekend en op de post gedaan. Ben benieuwd 

Laat die apps, al zeker voor een bank met enkel een spaarrekening.beter dat ze betere rentes geven dan geld verspillen aan een of andere app te maken dat je misschien 1 maal per maand gebruikt.
Als het echt moet dan kan je vaak de mobiele website gebruiken. MeDirect heeft geen app, maar hun website voldoet prima.
Als het echt moet dan kan je vaak de mobiele website gebruiken. MeDirect heeft geen app, maar hun website voldoet prima.
Santander wijzigt de rente :
Oude voorwaarden
Vision+ 0,05% 0,55%
Vision 0,30% 0,10%
Nieuwe voorwaarden
Vision+ 0,03% 0,47%
Vision 0,15% 0,10%
Oude voorwaarden
Vision+ 0,05% 0,55%
Vision 0,30% 0,10%
Nieuwe voorwaarden
Vision+ 0,03% 0,47%
Vision 0,15% 0,10%
Even een vraagje voor de aanvraag bij Santander. Ik lees daar het volgende: "Ik geniet van een fiscale vrijstelling van roerende voorheffing". Wanneer moet je daar JA en wanneer moet je daar NEEN antwoorden? Ik had iets in gedachten, maar kreeg bij de bank het tegenovergestelde antwoord. Alvast bedankt!
Yups, dat is de tweede daling in nog geen 12 maanden.
Mijn Visionrekening ga ik gewoon laten staan aangezien de getrouwheidspremie in het vooruitzicht ligt.
Mijn Vision + ... is eerder flexibel. Blijven jullie daar gebruik maken van de vision+rekening of zijn jullie toch geneigd om over te stappen?