Santander nieuwe interface: bijlage verzenden niet meer mogelijk?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Santander nieuwe interface: bijlage verzenden niet meer mogelijk?
Sinds kort heeft Santander nieuwe interface. Je kan ook nog oude kiezen maar binnen maand verdwijnt die oude.
In die nieuwe interface, zie ik het goed dat als je een bericht naar hen wil sturen, dat je geen bijlagen meer kan toevoegen? Is wel probleem als je dat ooit nodig hebt, bvb om kopie ID kaart door te sturen.
Via email bijlage versturen is toch minder veilig want als server telenet ooit gehackt wordt liggen die gegevens op straat want die houden dat bij.
Kan iemand bevestigen dat je via nieuwe interface dus geen bericht mét bijlage kan versturen naar hen?
Welk email adres gebruiken jullie om hen te contacteren als klant waar ze wel degelijk op antwoorden?
In die nieuwe interface, zie ik het goed dat als je een bericht naar hen wil sturen, dat je geen bijlagen meer kan toevoegen? Is wel probleem als je dat ooit nodig hebt, bvb om kopie ID kaart door te sturen.
Via email bijlage versturen is toch minder veilig want als server telenet ooit gehackt wordt liggen die gegevens op straat want die houden dat bij.
Kan iemand bevestigen dat je via nieuwe interface dus geen bericht mét bijlage kan versturen naar hen?
Welk email adres gebruiken jullie om hen te contacteren als klant waar ze wel degelijk op antwoorden?
Quality growth investor
Re: Santander nieuwe interface: bijlage verzenden niet meer mogelijk?
Feitelijk een zéér goeie vraag, die je beter aan hén stelt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wou eerst hier vragen of ik nergens overheen kijk gezien bijlage versturen eenvoudig kon via oude interface.
Quality growth investor
Krijgt er iemand het inlogscherm standaard op Nederlands? Telkens ik naar "mijn rekeningen" ga, staat alles in het Frans qua inlogscherm...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
Bahamontes
- Full Member

- Contacteer:
Als men op "FR" duwt krijg "NL" er onder. Na enkele verwoede pogen met op "FR" en "NL" te duwen stond het in Nederlands.
Zoals Bahamontes aangeeft.
Kunnen jullie antwoorden op mijn vraag over bijlages verzenden. Zie er mss over.
Quality growth investor
-
Bahamontes
- Full Member

- Contacteer:
@sortino Ik zie het ook niet
- ArmeSloeber
- Newbie

- Contacteer:
Op 20/02/2019 werd een mail verstuurd i.v.m. de nieuwe beveiligde zone, maar helaas, ik kon niet inloggen. Uiteindelijk was mijn login geblokkeerd en na meermaals telefoneren naar de klantendienst, is mijn account gedeblokkeerd. Maar nog steeds kan ik niet inloggen op de nieuwe beveiligde zone. Via de oude zone lukt het wel nog. Maar vanaf 21/03/2019 is de oude zone niet meer beschikbaar.
Ik heb al elke dag contact via mail, en gisteren vertelde ze me dat alles in orde was, maar noppes en vandaag melde ze me dat ik geduld moest hebben omdat er enkele problemen zijn met de beveiligde zone, en later opnieuw moet proberen.
Deuh, daar heb ik geen boodschap aan.
Ik verwacht een snelle oplossing.
Ik heb al elke dag contact via mail, en gisteren vertelde ze me dat alles in orde was, maar noppes en vandaag melde ze me dat ik geduld moest hebben omdat er enkele problemen zijn met de beveiligde zone, en later opnieuw moet proberen.
Deuh, daar heb ik geen boodschap aan.
Ik verwacht een snelle oplossing.
Kan je zeggen welk email adres van hen heb je gebruikt? Kreeg nog nooit reply van hen. Ze bellen steeds.
Quality growth investor