Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander bank
Ik heb al een 5-tal keren iets overgeschreven naar Santander. Dat stond na een dag op de rekening.
Ik heb ook al 2 keer iets overgeschreven van Santander naar de referterekening. Het stond na een dag op de referterekening.
Je kunt dus van om het even welke rekening naar Santander overschrijven. Het omgekeerde kan alleen van Santander naar de referterekening.
-
thinktwice
- Newbie

- Contacteer:
Ben klant sinds april 2017. Vlotte opening en alles tot nu foutloos verlopen. Helpdesk kan ik niet beoordelen want nooit nodig gehad.
Santander is een "systeembank", de tweede grootste (na BNP Paribas) van Europa. De overheden zullen haar in geval van solvabiliteitsproblemen niet failliet laten gaan.
Santander is een "systeembank", de tweede grootste (na BNP Paribas) van Europa. De overheden zullen haar in geval van solvabiliteitsproblemen niet failliet laten gaan.
-
Sammy2
Ik hoop dat ze enkel spaarbank willen zijn en blijven. Niet zoals andere banken gaan zoeken naar "opportuniteiten" zoals beleggingen, verzekeringen... Keep it simple and stupid.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Men heeft onlangs een enqûete rondgestuurd die peilde naar eventuele interesse in andere producten.EarthNvstr1 schreef: ↑27 november 2022, 17:50Zijn er redenen/aanleidingen om daar aan te twijfelen ?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ha ja, nu je het zegt ... ik ben daar aan begonnen maar ben er op een gegeven moment mee gestopt, ik vond de vraagstelling niet juist ...pmu schreef: ↑27 november 2022, 17:52Men heeft onlangs een enqûete rondgestuurd die peilde naar eventuele interesse in andere producten.EarthNvstr1 schreef: ↑27 november 2022, 17:50
Zijn er redenen/aanleidingen om daar aan te twijfelen ?
Edit: ik treed Sammy2 bij ...
-
Sammy2
... Vergeten te vermelden in de enquête: "Stop sponsoring van de F1... sponsor een wielerteam! ".pmu schreef: ↑27 november 2022, 17:52Men heeft onlangs een enquête rondgestuurd die peilde naar eventuele interesse in andere producten.EarthNvstr1 schreef: ↑27 november 2022, 17:50
Zijn er redenen/aanleidingen om daar aan te twijfelen ?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Zolang het maar geen voetbal is ...
Dit gezegd zijnde ... ik neem aan dat wat Santander mogelijks zal doen deels ingegeven zal zijn door de antwoorden van die enquete en de conclusies die zij *denken* daaruit af te kunnen leiden.
En verkeerde vraagstellingen kunnen leiden tot verkeerde conclusies ...
Misschien wil men hier ook Open Bank lanceren, zoals in Nederland. Ook deel van Santander.
-
Sammy2
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Doet mij denken aan Rabobank ... wie weet trekken ze zich binnenkort ook volledig terug van de Belgische markt ...