Santander bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Santander bank
Waarom zou dat niet kunnen ?pol schreef: ↑6 juli 2021, 13:07 "Het veiligheidsmodel van itsme® draait om de unieke combinatie van je smartphone, je itsme®-app en je itsme®-code. Je account is dus verbonden aan uitsluitend 1 mobiel toestel." dus volgens mij kan je GEEN Santander rekening openen met itsme met 2 medehouders (ikzelf en mijn echtgenote) die elk een gsm hebben.
https://www.santanderconsumerbank.be/nl ... ng-openen/
2.2 Aantal rekeninghouders
Vervolgens zal u moeten aangeven of de spaarrekening 1 of 2 rekeninghouders zal hebben. Als u een gezamenlijke spaarrekening wilt openen, duidt u hier '2 medehouders' aan.
"2.2 Aantal rekeninghouders
Vervolgens zal u moeten aangeven of de spaarrekening 1 of 2 rekeninghouders zal hebben. Als u een gezamenlijke spaarrekening wilt openen, duidt u hier '2 medehouders' aan."
Als je dan de gegevens van eerste rekeninghouder hebt "ingevuld"... (dus met mijn itsme code) .komt het scherm voor de aanmelding van de tweede rekeninghouder ....daar vraagt het programma de itsme vijf cijfercode ......van wie ? van mijn echtgenote ? geeft foutmelding.... Dat gaat dus niet met itsme....met 2 gsm's.
Vervolgens zal u moeten aangeven of de spaarrekening 1 of 2 rekeninghouders zal hebben. Als u een gezamenlijke spaarrekening wilt openen, duidt u hier '2 medehouders' aan."
Als je dan de gegevens van eerste rekeninghouder hebt "ingevuld"... (dus met mijn itsme code) .komt het scherm voor de aanmelding van de tweede rekeninghouder ....daar vraagt het programma de itsme vijf cijfercode ......van wie ? van mijn echtgenote ? geeft foutmelding.... Dat gaat dus niet met itsme....met 2 gsm's.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Santander vraagt niet uw 5-cijfer itsme code.pol schreef: ↑6 juli 2021, 15:45 Als je dan de gegevens van eerste rekeninghouder hebt "ingevuld"... (dus met mijn itsme code) .komt het scherm voor de aanmelding van de tweede rekeninghouder ....daar vraagt het programma de itsme vijf cijfercode ......van wie ? van mijn echtgenote ? geeft foutmelding.... Dat gaat dus niet met itsme....met 2 gsm's.
Aan Santander moet je je GSM nummers geven. De 5-cijfer itsme code voer je in in de itsme app wanneer daarom gevraagd wordt.
Aan Santander moet je je GSM nummers geven. De 5-cijfer itsme code voer je in in de itsme app wanneer daarom gevraagd wordt....
hoe moet ik dat doen ?
hoe moet ik dat doen ?

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vraag hulp aan iemand die wat meer technisch onderlegd is, kinder, kleinkinderen, ... ?
Bel de helpdesk ?
Post hier nuttige informatie/screenshot waarmee we je verder kunnen helpen ?
Edit:
Doe zoiets best ook met een laptop.
Ik corrigeer mezelf: het is itsme die gsm-nummer vraagt vermoedelijk.
Doe zoiets best ook met een laptop.....idd, ga ik morgen doen. Dus met kaartlezer en beide paspoorten.
Zonder problemen klant geworden (mijzelf en mijn echtgenote) met de laptop. €10 overgeschreven van KBC naar Santander rekening. Nu nog uren/dagen wachten dat die overschrijving effectief op de nieuwe rekening staat...
en dan kunnen we "bankieren" met Santander.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je inlog op https://www.santanderconsumerbank.be/nl/ dan kan je aanklikken "mijn rekeningen" . Dan je klantnummer en paswoord invullen. Als je daarna nog eens wil inloggen verschijnt de klantnummer en het pw automatisch. Dus als iemand anders je pc eens in handen krijgt (en een beetje vertrouwd is met Santanderbank) kan die je rekeningen volledig "bekijken" nb:De browser geschiedenis wissen help niet. Zelfde probleem met de gsm....toch niet "praktisch" hé.EarthNvstr1 schreef: ↑4 juli 2021, 13:22Ja, dat kan.
Ja.
Zie https://www.santanderconsumerbank.be/nl/
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat is omdat jij tegen je browser hebt gezegd dat die dat moet onthouden... dat ligt dus aan jou!pol schreef: ↑21 september 2021, 17:36 Als je inlog op https://www.santanderconsumerbank.be/nl/ dan kan je aanklikken "mijn rekeningen" . Dan je klantnummer en paswoord invullen. Als je daarna nog eens wil inloggen verschijnt de klantnummer en het pw automatisch. Dus als iemand anders je pc eens in handen krijgt (en een beetje vertrouwd is met Santanderbank) kan die je rekeningen volledig "bekijken" nb:De browser geschiedenis wissen help niet. Zelfde probleem met de gsm....toch niet "praktisch" hé.
Als je browser iets vraagt, dan moet je dat lezen, begrijpen wat de consequenties zijn en al naargelang wat je wenst, handelen.
Voor alle "gevoelige" dingen is mijn antwoord daarop dus: "nooit, en vraag mij niet opnieuw"

"Dat is omdat jij tegen je browser hebt gezegd dat die dat moet onthouden... dat ligt dus aan jou!
Als je browser iets vraagt, dan moet je dat lezen, begrijpen wat de consequenties zijn en al naargelang wat je wenst, handelen". Hoe kan ik dit aanpassen dan ?
Zelfde paswoord en klantnummer : Met edge geen problemen, met google geeft altijd foutmelding
Als je browser iets vraagt, dan moet je dat lezen, begrijpen wat de consequenties zijn en al naargelang wat je wenst, handelen". Hoe kan ik dit aanpassen dan ?

Zelfde paswoord en klantnummer : Met edge geen problemen, met google geeft altijd foutmelding
Googlebrowser :i]Automatisch inloggen. Log automatisch in op websites met de opgeslagen gegevens. Als de functie uitstaat, moet je je identiteit bevestigen voordat je inlogt op een website.[/i] Deze instelling bij Google browser moet uitgevinkt staan. Dan moet je telkens het PW voor Santanderbank ingeven om in te loggen. Dus opgelost. Maar met het gebrekkig nederlands van de helpdesk, kom je er niet.
Zijn er nog mensen die vandaag problemen ondervinden om in te loggen bij Santander Bank?
Ik krijg volgende foutmelding: "Er deed zich een technische fout voor, als het probleem aanhoudt contacteer dan de helpdesk (Technical error during call back execution.)".
Ik krijg volgende foutmelding: "Er deed zich een technische fout voor, als het probleem aanhoudt contacteer dan de helpdesk (Technical error during call back execution.)".
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja. Ook onmogelijk in te loggen.
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Inloggen lukt niet. Verschillende browsers geprobeerd