Saxo Discretionary trading
TIP
Saxo Discretionary trading
Iemand ervaring met Saxo discretionary trading? De returns en sharpe zijn veelbelovend, doch gaat het hier om leveraged trading... 2018 had een return van 88% dus volatiliteit lijkt in het voordeel te zijn van de strategie die gehanteerd wordt... maar het lijkt allemaal erg riskant.
https://www.tradingfloor.com/traders/ma ... rategies/5
Iemand die hier ervaring mee heeft?
https://www.tradingfloor.com/traders/ma ... rategies/5
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Re: Saxo Discretionary trading
Dit lijkt een schitterend product ....
Je geeft je geld aan een speculant.
je betaald misschien instapkosten, onduidelijk,
Elk kwartaal houdt de bank 0,125 % kosten af.
In de kwartalen dat er winst is neemt de bank hiervan een vijfde.
Yup, het is onmogelijk dat de bank hier verlies lijdt.
Je geeft je geld aan een speculant.
je betaald misschien instapkosten, onduidelijk,
Elk kwartaal houdt de bank 0,125 % kosten af.
In de kwartalen dat er winst is neemt de bank hiervan een vijfde.
Yup, het is onmogelijk dat de bank hier verlies lijdt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Probeer het uit en laat het ons weten! 
Best uitzoeken wat voor strategie ze hanteren, hoe het komt dat ze zo'n rendement halenen wat de risico's zijn.
If it's too good to be true...
If it's too good to be true...
Het schijnt vooral cfd's te zijn op de indexes, commodities en fx, voornamelijk shorten 60% t.o.v. longs 40%, maar ik hoorde nog niet veel goeds over saxo bank zelf...
Hoe werkt dit:
De bank starten jaar een reeks van die fondsen. Velen falen. Sommigen hebben succes. deze worden dan volgend jaar aan de goedgelovige beleggers aangeboden.
De bank starten jaar een reeks van die fondsen. Velen falen. Sommigen hebben succes. deze worden dan volgend jaar aan de goedgelovige beleggers aangeboden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.