SBM Offshore
TIP
SBM Offshore
SBM serieus aan't crashen.
Zou een document boven gekomen zijn betreffende fraude en omkoping.
Instapmoment wegens overreactie of toch maar afblijven ?
Wat denken jullie ?
Zou een document boven gekomen zijn betreffende fraude en omkoping.
Instapmoment wegens overreactie of toch maar afblijven ?
Wat denken jullie ?
Re: SBM Offshore
- 14% , ze gaan hard ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wachten. 't Ziet er niet goed uit!
Verkocht deze morgen met 10% verlies & ben ermee in Arcelor gestapt.
Zal in het vizier komen van shorters vrees ik (Imtech-scenario?!?).
Vertrouwen is nu compleet zoek & vertrouwen is alles op de beurs.
Zal in het vizier komen van shorters vrees ik (Imtech-scenario?!?).
Vertrouwen is nu compleet zoek & vertrouwen is alles op de beurs.
Ze hebben al lager gestaan, operationeel doen ze het heel goed, jammer van de fraudedossier, maar dat waait ook wel over.
Misschien, maar ik heb geen vertrouwen meer in dergelijk management...Maarten schreef:Ze hebben al lager gestaan, operationeel doen ze het heel goed, jammer van de fraudedossier, maar dat waait ook wel over.
Wat eigenlijk wel een schande is dat dit aandeel bij de toppers stond voor 2014 door de meeste analisten. Gelukkig de tips links laten liggen 
Kon niemand voorzien. Spijtig. Sta ook even aan de kant nu.
Smeergeldaffaire waarin Sbm Offshore is verwikkeld zorgt voor beroering. Een vallend mes dat we niet mogen aanraken. Raar dat het management hier niet met een statement komt.
Uitspraken doen terwijl het onderzoek loopt? Nee, het is wachten op het gerecht. Ik doe niets tot er uitsluitsel komt. Wat is dat toch met Nederlandse bedrijven en fraude!
Tweede fraude-affaire bij Nederlandse beursgenoteerde bedrijven op korte termijn. Ik doe ook niets tot er uitsluitsel komt.jens_dev schreef:Uitspraken doen terwijl het onderzoek loopt? Nee, het is wachten op het gerecht. Ik doe niets tot er uitsluitsel komt. Wat is dat toch met Nederlandse bedrijven en fraude!
Sbm Offshore is bezig aan een roller coster.
Tja ik zit er al een tijdje in. Ik wacht gewoon af
Mes is gestopt met vallen. Lees overal positieve berichten. Klein pakketje op de kop getikt.Zeus schreef:Smeergeldaffaire waarin Sbm Offshore is verwikkeld zorgt voor beroering. Een vallend mes dat we niet mogen aanraken. Raar dat het management hier niet met een statement komt.
--Quote verwijderd. Het is niet nodig een bericht te quoten dat er net boven staat, dat vermindert de leesbaarheid van het forum--
Positieve berichten?
Positieve berichten?
dat Sbm bijzonder goedkoop is.