Scarlet Mobile
Scarlet Mobile
Voor een vriend van mij was ik op zoek naar de meest geschikte provider. Ik kwam voor hem uit op Scarlet Mobile:
Bellen: 0,13€/min
SMS: 0,0045€
Surfen: 0,10€/ MB
Daar hij niet surft en er vanaf 10€ herladen 500 gratis SMS'en bij zijn, komt dit aanbod beter uit voor hem dan Aldi Talk en Colruyt Mobile. Bovendien maakt Scarlet gebruik van het Proximus netwerk omdat zij een volledige dochter van Belgacom zijn.
Maar ik ken nog niemand die deze provider heeft? Heeft hier iemand er ervaring mee? Op het internet vind ik de meest uiteenlopende reviews, dus moeilijk om een lijn in te trekken.
Bellen: 0,13€/min
SMS: 0,0045€
Surfen: 0,10€/ MB
Daar hij niet surft en er vanaf 10€ herladen 500 gratis SMS'en bij zijn, komt dit aanbod beter uit voor hem dan Aldi Talk en Colruyt Mobile. Bovendien maakt Scarlet gebruik van het Proximus netwerk omdat zij een volledige dochter van Belgacom zijn.
Maar ik ken nog niemand die deze provider heeft? Heeft hier iemand er ervaring mee? Op het internet vind ik de meest uiteenlopende reviews, dus moeilijk om een lijn in te trekken.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Scarlet Mobile
Mijn ouders zijn daar nog klant geweest maar toen zaten ze nog op het Base netwerk als ik mij niet vergis. Nooit echt problemen mee gehad.
Hoe ben je op deze provider uitgekomen voor je vriend?
Hoe ben je op deze provider uitgekomen voor je vriend?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb zijn profiel ingegeven op de site van het BIPT en daarna een aantal sites afgesurft. Het bleek inderdaad het goedkoopste voor hem. Misschien moet ik mijn vrouw ook eens overschakelen van Carrefour Mobile.Wook schreef:Hoe ben je op deze provider uitgekomen voor je vriend?
http://www.bestetarief.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier staat wel iets: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=81&t=35652" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan zelf misschien de vraag stellen, misschien zijn er nog wel gebruikers met recente ervaringen...
Je kan zelf misschien de vraag stellen, misschien zijn er nog wel gebruikers met recente ervaringen...
Ikzelf werk met simyo.be, omdat ik het liefst naar vaste lijnen bel: 5ct.per min. In 1 minuut kan ik veel meer zeggen dan dat ik in een sms kan schrijven. En er gaat niets boven persoonlijk kontakt. Maar inderdaad: per persoon is er een andere oplossing.
Ik heb mijn vrouw overgeschakeld naar Scarlet Mobile: ging zeer vlot. Op 4 dagen was het gefixt (met nummerbehoud). Ook herladen gaat via de site ging heel vlot. Tevreden (integenstelling tot Proximus...)