Schadegeval
Schadegeval
Vorige week een klein ongeval gehad en ik ben in de fout.
Expertise van schadeclaimer claimt €600. Nu vraag ijk mij af wat het beste is. Betaal ik €600 cash aan die gast of laat ik mijn verzekering opdraaien voor de kosten. Bonus malus zou dan van 3 naar 9 gaan en ik zou een €550 méér aan verzekering betalen voor de volgende 5jaar. In principe is het goedkoper om via de verzekering te vergoeden (verschil van €50), maar indien ik de volgende 5 jaar nog iets tegenkom èn ik ben weer in de fout, dan zal die bonus malus de hoogte inschieten en riskeer ik me blauw te betalen aan verzekeringen.
Wat denken jullie?
Expertise van schadeclaimer claimt €600. Nu vraag ijk mij af wat het beste is. Betaal ik €600 cash aan die gast of laat ik mijn verzekering opdraaien voor de kosten. Bonus malus zou dan van 3 naar 9 gaan en ik zou een €550 méér aan verzekering betalen voor de volgende 5jaar. In principe is het goedkoper om via de verzekering te vergoeden (verschil van €50), maar indien ik de volgende 5 jaar nog iets tegenkom èn ik ben weer in de fout, dan zal die bonus malus de hoogte inschieten en riskeer ik me blauw te betalen aan verzekeringen.
Wat denken jullie?
Re: Schadegeval
Met de jaarlijkse index zal die op te leggen 50 euro ook wel al wat minder worden. Als je onderling een minnelijke schikking kunt regelen en hij afstand van aangifte doet( zonder het gevaar te lopen dat die persoon alsnog aangifte doet), ben je beter af het met hem te regelen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.