Schrijf je in op de staatsbon?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Schrijf je in op de staatsbon?
ow oké. Ik speelde even met het idee van stel dat je zo de laatste dag toch nog een extraatje erbij wou storten... geen goed idee dusDieteren schreef: ↑24 augustus 2023, 11:22Ik las dat de intekening dan ongedaan gemaakt wordt en alles teruggestort wordt. Spreek me gerust tegen, het is op parate kennis dat ik dit zeg, daar kan altijd een fout insluipenNightwolf schreef: ↑24 augustus 2023, 10:45 Het is de eerste keer dat ik inschreef op een staatsbon en ik vind het raar dat je vooraf een bedrag moet opgeven ipv gewoon te storten op het rekeningnummer.
Daarom vroeg ik mij hetvolgende af: wat gebeurt er eigenlijk als je dan minder of meer zou storten dan wat je had opgegeven bij het intekenen? (niet dat ik dat van plan ben om te doen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig)
ja, dat had ik eigenlijk min of meer al verwacht dat het systeem wel eens zou kunnen crashen bij heel veel succes... later eens opnieuw proberen zeker. Meeste kans om te lukken zal redelijk vroeg of laat op de dag zijn veronderstel ik
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
-
triumph_st
- Jr. Member

- Contacteer:
'Wij kunnen u jammer genoeg niet identificeren aan de hand van uw nationaal nummer' krijg ik te zien op de Dienst van de Grootboeken wanneer ik (of mijn echtgenote) met Itsme inloggen. Wanneer we proberen met EiD dan is het wachten op Godot. Het heeft lang geduurd voor er problemen waren.
-
triumph_st
- Jr. Member

- Contacteer:
Bij Edepo geraak ik binnen maar krijg daarna een foutmelding en kan geen dossiers zien ...
-
triumph_st
- Jr. Member

- Contacteer:
In de FAQ afdeling van de site kan je dit allemaal terugvinden (gedeeltelijke betalingen, meer dan één inschrijving, ...)
https://www.debtagency.be/nl/productsbeinfo
punt 7
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Iemand een idee wat de overschrijvingslimieten bij Keytrade zijn? 25000€?
Je kan bedrag opsplitsen maar weet niet of er ook een wekelijkse limiet is?
- Vincent2018
- Full Member

1 ste miljard is binnen ... loopt als een treintje, op naar de 20 miljard
'Dit kan de grootste financiële operatie in de Belgische geschiedenis worden' https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 88310.html
meerdere intekeningen zonder enig probleem gedaan .... enkel de Ogone bancontact-functie werkte niet, dus via instantoverschrijvingen uitgevoerd ( limieten overschreden )
'Dit kan de grootste financiële operatie in de Belgische geschiedenis worden' https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 88310.html
meerdere intekeningen zonder enig probleem gedaan .... enkel de Ogone bancontact-functie werkte niet, dus via instantoverschrijvingen uitgevoerd ( limieten overschreden )
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
499.999 euro per SEPA overschrijving. Geen limieten op het aantal overschrijvingen. Je kan dus met weinig moeite miljoenen transfereren. Enfin, als één essentiële voorwaarde vervuld is, tenminste.Brugse Leeuw schreef: ↑24 augustus 2023, 15:47 Iemand een idee wat de overschrijvingslimieten bij Keytrade zijn? 25000€?
Hier lijkt e-depo en grootboeken gewoon te functioneren.
Probeer de andere inlogmogelijkheden eens?
Probeer de andere inlogmogelijkheden eens?
de makkelijkste of snelste manier is via de dienst van grootboeken?
Bij mij ging dat vlotter dan bij mijn bank.
-
triumph_st
- Jr. Member

- Contacteer:
Volgens Jean Deboutte, directeur bij het Agentschap van de Schuld, staat het zo goed als vast dat er al voor meer dan een miljard euro is ingeschreven, zo vertelt hij aan onze redactie. “En de dag is nog niet om.” Door de grote belangstelling ondervonden geïnteresseerde spaarders af en toe technische problemen om in te tekenen via de overheidssite, maar dat euvel lijkt grotendeels van de baan.