Schrijf je in op de staatsbon?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Schrijf je in op de staatsbon?
Bij een kennis lukt het niet om over te schrijven van Fortis naar Grootboeken.
Iemand ook problemen ondervonden?
Voor de eerste keer ingetekend via het grootboek. Had verwacht dat je zoals bij de e-depo een soort dossier zou krijgen zodat je kan zien dat je ingetekend hebt, maar dat blijkt dus niet het geval. Zo slim geweest om e-mailadres niet in te vullen. Overgemaakt met de bankkaart, dus da's voorlopig het enige spoor dat het van de rekening is.
Vraag me af hoe dat zit bij overschrijving dan, stel dat je de betaalgegevens wegklikt. Dan kom je daar of toch ook niet meer achter. Best toch maar een e-mailadres invullen in het vervolg.
Vraag me af hoe dat zit bij overschrijving dan, stel dat je de betaalgegevens wegklikt. Dan kom je daar of toch ook niet meer achter. Best toch maar een e-mailadres invullen in het vervolg.
inderdaad niet slim om geen emailadres op te geven. Ik dacht zelfs dat dat een verplicht veld was maar blijkbaar niet als jij het niet ingevuld hebt. In ieder geval had je anders via mail wel een bevestiging gekregen met betaalgegevens en zo erbij.Igikius schreef: ↑24 augustus 2023, 18:04 Voor de eerste keer ingetekend via het grootboek. Had verwacht dat je zoals bij de e-depo een soort dossier zou krijgen zodat je kan zien dat je ingetekend hebt, maar dat blijkt dus niet het geval. Zo slim geweest om e-mailadres niet in te vullen. Overgemaakt met de bankkaart, dus da's voorlopig het enige spoor dat het van de rekening is.
Als je terug inlogt zal later dan je staatsbon bij het tabblad "portefeuille" terug te vinden zijn maar ik heb ergens gelezen dat deze daar pas in komt na de intekenperiode. Dus tot dan zul je waarschijnlijk niet echt een bewijs hebben.
-
- VIP member
- Contacteer:
De Staatsbon zelf zal pas zichtbaar zijn op 4 sept. Het is uitgifte 4 sep he en brengt pas van dan af intrest op.
Idd bevestiging van inschrijving gaat via mail he.
Log morgen eens in om te zien of er toch geen spoor is van de inschrijving van vandaag...
(ps: ge kunt meerdere keren inschrijven ook he)
Idd bevestiging van inschrijving gaat via mail he.
Log morgen eens in om te zien of er toch geen spoor is van de inschrijving van vandaag...
(ps: ge kunt meerdere keren inschrijven ook he)
kan bijna niet anders dan te maken hebben met overschrijvingslimieten of zo. Voor de rest is het gewoon overschrijven naar een rekeningnummer dus zou niet weten wat daaraan niet kan gaan. Best is ook het rekeningnummer copy/pasten om zeker te zijn dat daar geen fout in sluiptspaarfreakje schreef: ↑24 augustus 2023, 17:42 Bij een kennis lukt het niet om over te schrijven van Fortis naar Grootboeken.
Algemene paniek om zijn/haar/het geld in een put te storten. Argenta en nu ook Santander bieden een minstens evengoed voorstel. Check it out by yourself.
Een paar anderen bieden natuurlijk ook gelegenheden. Hopelijk word ik niet gecancelled voor dit bericht 

-
- Full Member
- Contacteer:
Misschien staat het hier al ergens maar ik kijk er wellicht over ... een aantal banken biedt als antwoord een termijnrekening op van 1 jaar met een iets hogere intrest waaronder Crelan. Iemand die weet hoeveel die bieden, op hun website vind ik het niet (of kijk er ook weer over
)

Crelan biedt de staatsbon aan.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ge moet nog wel aan een afspraak geraken he.
Dat het niet on line kan, is een onvergeeflijke fout van hen

-
- Full Member
- Contacteer:
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Zijn er mensen die ook voor de 3 jaar termijn van Argenta met 2,52% netto rente kiezen?
Of toch maar beter op 1 jaar en de hogere rente?
Of toch maar beter op 1 jaar en de hogere rente?
-
- Newbie
- Contacteer:
Hoe teken je in via Keytrade?
Ik heb al op de ISIN gezocht maar geen resultaten...
Zoeken op isin via de zoekfunctie bovenaan , pas op niet via de geavanceerde zoekfunctie want dan vind je niets.PietPiraat schreef: ↑24 augustus 2023, 19:57 Hoe teken je in via Keytrade?
bwa... Als de afspraken bij jouw arts, haarkapper, enz... volzet zijn, is het voor de volgende keer dan. Ik zou zelfs durven wachten, nadat de eerste golf bediend werd; na 01 Sep komt de markt in het rollen. Ik neem een portie popcorn en een pilsje tot danspaarfreakje schreef: ↑24 augustus 2023, 19:30Ge moet nog wel aan een afspraak geraken he.
Dat het niet on line kan, is een onvergeeflijke fout van hen![]()

Misschien via https://www.keytradebank.be/nl/de-staatsbon ?PietPiraat schreef: ↑24 augustus 2023, 19:57 Hoe teken je in via Keytrade?