SES
TIP
Re: SES
Ik heb ze nog steeds in port, en maak regelmatig gebruik van de ups & downs om resp. calls en puts erop te schrijven, bovenop een netto dividend yield van 3,3% momenteel. Dus mij hoor je niet klagen.
Morgenvroeg lanceren ze nog 4 extra MEO satellieten om hun O3b constellatie te vervolledigen.
Morgenvroeg lanceren ze nog 4 extra MEO satellieten om hun O3b constellatie te vervolledigen.
Koers vandaag bijna 9% omlaag. Geruchten dat Q2 minder goed zal zijn dan eerst voorzien.
** Co is calling analysts to talk through what they should be thinking about in terms of Q2 forecasts, says an analyst who asked to remain unnamed
** "Hearing they are calling around downgrading Q2 numbers," says a trader
** "People are thinking that their current full-year targets are too high," says the analyst. "It's probably people looking at Q1 and Q2, and looking at what you have to do for the second half that looks jolly optimistic."
** Analyst says reason for lower guidance is not yet known, could be just weaker demand
(Reuters News)
** Co is calling analysts to talk through what they should be thinking about in terms of Q2 forecasts, says an analyst who asked to remain unnamed
** "Hearing they are calling around downgrading Q2 numbers," says a trader
** "People are thinking that their current full-year targets are too high," says the analyst. "It's probably people looking at Q1 and Q2, and looking at what you have to do for the second half that looks jolly optimistic."
** Analyst says reason for lower guidance is not yet known, could be just weaker demand
(Reuters News)
Aandelenportefeuille netto met 1164% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,9% (tem 31 dec '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
CFO stapt in oktober op, om persoonlijke & familiale redenen.
Serieuze daling vandaag, -13% al, nadat koers laatste maanden mooi was gestegen. Ik vind niet direct de oorzaak.
Nog eens ruim 21% eraf vandaag, nu nog €11,5, aandeel wordt plotseling wel erg zwaar verguisd.
-
Groeiaandelenfavoriet2014
- Hero Member

- Contacteer:
Dit heeft er veel mee te maken:
https://seekingalpha.com/news/3520312-a ... ppointment
https://seekingalpha.com/news/3520312-a ... ppointment
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
Idd een afstraffing, hopelijk wat herstel de komende weken - mss beter toch 50% van positie verkocht de laatste weken.
Het gaat weer lekker omhoog! up naar de 13€! 
De obligaties van Intelsat hebben ook een dreun gekregen. Mooie kansen voor wie durft. 
Heb eens gezocht achter die oligatie, maar kan ze bij geen enkele bank aankopen. raar
-
contextbinder
- Hero Member

- Contacteer:
https://seekingalpha.com/news/3535469-s ... nd-payouts
Mijn portefeuille presteert redelijk maar wordt compleet gefnuikt door 2 (te grote) posities: SES en AMG
Mijn portefeuille presteert redelijk maar wordt compleet gefnuikt door 2 (te grote) posities: SES en AMG
Inderdaad vandaag weer een stevige duik. Ik heb de afgelopen weken mijn positie in SES nog uitgebreid; de cash flows zijn wat ze zijn...
Nog een extra duik, aan deze koers misschien toch interessant om wat bij te kopen.
Hier ook terug voor een klein pakket ingestapt.
Geen publieke 5G-veiling wil nog niet zeggen dat ze er niets aan gaan verdienen...
Geen publieke 5G-veiling wil nog niet zeggen dat ze er niets aan gaan verdienen...