Sioen
TIP
Re: Sioen
Dan ga ik binnenkort weigerennyotaimori schreef: ↑2 december 2020, 09:06 Ik heb de vraag gesteld aan Binck en volgend antwoord ontvangen:
"Binnekort (sic) zal er een inschrijving mogelijk zijn voor het bod op het aandeel Sioen. U kunt weigeren om in te schrijven, dit is immers niet verplicht. Indien te weinig aandeelhouders zich inschrijven zal het bod mogelijks worden verhoogd. Indien 90% of meer van de aandelen zijn overgenomen komt er een laatste uitrookbod."

Deze tekst zet bijna aan tot wachtenJhn schreef: ↑2 december 2020, 13:40Dan ga ik binnenkort weigerennyotaimori schreef: ↑2 december 2020, 09:06 Ik heb de vraag gesteld aan Binck en volgend antwoord ontvangen:
"Binnekort (sic) zal er een inschrijving mogelijk zijn voor het bod op het aandeel Sioen. U kunt weigeren om in te schrijven, dit is immers niet verplicht. Indien te weinig aandeelhouders zich inschrijven zal het bod mogelijks worden verhoogd. Indien 90% of meer van de aandelen zijn overgenomen komt er een laatste uitrookbod."![]()

percies mexicaanse poker, miljaar.
Heb toen geen bod gezien, gewoon verkoop order aan overname prijs gezet.
Misschien heb ik iets over t oog gezien.
Misschien heb ik iets over t oog gezien.
Ik heb bij Ablynx het bod gewoon afgewacht, die betalen dan ook alle kosten zodat je alles netto kan bijschrijven. Wel iets langer wachten maar je kan eigenlijk het uitstaande bedrag al als 'cash' tellen in je allocatie.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Bij Bolero precies nog niets ontvangen.
Maar dan ben je dus niet ingegaan op het bod, je hebt gewoon je aandelen op de markt verkocht. Natuurlijk dat je dan niet kan kiezen om in te gaan op het bod of niet he, je was geen Ablynx aandeelhouder meer.
Idem hier. Waarom transactieskosten betalen, ik zou het niet weten

Het bod is ook nog niet bezig, daar zal je nog even op moeten wachten.
bedankt voor de info !
blijft toch een beetje pokerspel : op ingaan of niet, zonder te weten wat uitkomst zal zijn...
blijft toch een beetje pokerspel : op ingaan of niet, zonder te weten wat uitkomst zal zijn...
Vooral wat de reactie is bij het mislukken van het bod. Gaat de koers hoger er van uitgaande dat er een hoger bod komt, of daalt de koers terug naar niveau van voor het bod...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De koers is bij bekendmaking van het bod eind oktober met 22% gestegen, van 18 € naar 22 € per aandeel.
De Bel20 is in de periode eind oktober - heden met 16% gestegen, IWDA met 11%. Een daling naar de 18-regionen lijkt mij dus erg onwaarschijnlijk, de algemene markttendens heeft de premie van het bod bijna 'ingehaald'...
Denk niet dat ze bij een gefaald bod veel zullen zakken. Misschien tot €21, en dan waarschijnlijk van korte duur.
Dat zou ongeveer 17% boven de €18 zijn, wat gezien de marktevolutie al normaal is en iedereen weet nu wel dat er mooie cijfers op komst zijn zeker?
Dat zou ongeveer 17% boven de €18 zijn, wat gezien de marktevolutie al normaal is en iedereen weet nu wel dat er mooie cijfers op komst zijn zeker?
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Orange gaan ze ook van de Brusselse tabellen plukken!
Daar is een grote aandeelhouder ook niet content met het overnamebod!
Ik denk dat ze de belegger niet mogen onderschatten!
Wij steunen ze door hen ons kapitaal te geven in ruil voor een participatie.
In 2021 liggen de opportuniteiten op de beurs niet voor het rapen, dus onze aandelen afgeven voor een prikje ... denk het niet, want deze overname is een opportuniteit om goed te cashen
Weet iemand wanneer er iets gaat in gang schieten?
Daar is een grote aandeelhouder ook niet content met het overnamebod!
Ik denk dat ze de belegger niet mogen onderschatten!
Wij steunen ze door hen ons kapitaal te geven in ruil voor een participatie.
In 2021 liggen de opportuniteiten op de beurs niet voor het rapen, dus onze aandelen afgeven voor een prikje ... denk het niet, want deze overname is een opportuniteit om goed te cashen

Weet iemand wanneer er iets gaat in gang schieten?
Je steunt een bedrijf wanneer je intekent op een IPO of kapitaalverhoging (= investeren), niet door aandelen te kopen op de beurs (= beleggen).
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Iemand nog berichtgeving gekregen Bolero/Binck/Michèle over de de-listing van Sioen?