Sioen
TIP
Re: Sioen
het schuift nu al redelijk richting 23 ... zou inderdaad niet verschieten dat het er los over gaat schieten!
heel eenvoudig, als iedereen verkoopt aan bvb 30 zal er niks te koop zijn aan lager
heel eenvoudig, als iedereen verkoopt aan bvb 30 zal er niks te koop zijn aan lager

- stockzombie
- VIP member
- Contacteer:
Eindelijk. Wel benieuwd met welke waardering ze gaan afkomen.
Vandaag zelfs besloten een pakket bij te kopen aan €22,8
Ik verwacht op relatief korte termijn een rendement van een goeie 30% te realiseren, ik zie vooral weinig downside. Al wie na het bod nog aandelen vasthoudt is overtuigd dat de waarde een stuk hoger ligt. Wie zou er dan nog voor minder vanaf willen?
Sioen is hierdoor mijn grootste positie in port geworden.
Ik verwacht op relatief korte termijn een rendement van een goeie 30% te realiseren, ik zie vooral weinig downside. Al wie na het bod nog aandelen vasthoudt is overtuigd dat de waarde een stuk hoger ligt. Wie zou er dan nog voor minder vanaf willen?
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
goed punt hmmm, hier zit inderdaad winst in!reteiP schreef: ↑9 februari 2021, 13:51 Vandaag zelfs besloten een pakket bij te kopen aan €22,8
Ik had de eerste dag van de aankondiging een pakketje gekocht met de bedoeling "ja" te zeggen tegen het bod en op korte termijn een klein beetje winst te pakken ... maar ik ben van gedacht aan het veranderen, niet alleen omdat er wellicht meer uit te halen is (als ik nu "nee" zeg en blijkt dat ze toch aan hun 95% geraken dan kan je het nog kwijt aan 23, als ze niet aan hun 95% geraken of er zelfs zwaar onder blijven dan zullen ze met meer moeten komen om aan hun delisting te geraken) maar ook en vooral omwille van de arrogantie die je leest tussen de lijnen van de aankondigingen van Sioen. Een opgestoken middelvinger naar de kleine man heeft onlangs ook voor vreemde capriolen gezorgd bij een ander aandeel 

Kan gewoon dat Sihold zelf alles aan het opkopen is tot 23 euro hé.
The magic number voor een delisting is trouwens niet 95%, maar 96,32%.
The magic number voor een delisting is trouwens niet 95%, maar 96,32%.
Mag Sihold, zonder inkoopprogramma, aandelen aankopen indien ze in delisting zitten?
Indien het Sihold is, dan toont het toch aan dat ze serieus twijfelen en jammer dat andere beleggers hun aandelen nu te koop zetten.
Ik hou ze alvast bij, maar met mijn aandelen kan ik niet veel betekenen

Is inderdaad misschien een goed idee.reteiP schreef: ↑9 februari 2021, 13:51 Vandaag zelfs besloten een pakket bij te kopen aan €22,8
Zit nog met een hoop cash die ik voorlopig aan de kant laat, brengt misschien nog iets op als ik Sioen verder bijkoop

Sihold is het bedrijf Sioen niet en ja, tot €23 mogen ze alles opkopen via de beurs. Maar geen cent meer.
We gaan ze uitroken, net als die van GamestopBrecht_V schreef: ↑9 februari 2021, 17:48Is inderdaad misschien een goed idee.reteiP schreef: ↑9 februari 2021, 13:51 Vandaag zelfs besloten een pakket bij te kopen aan €22,8
Zit nog met een hoop cash die ik voorlopig aan de kant laat, brengt misschien nog iets op als ik Sioen verder bijkoop![]()

Maar transacties moeten wel gemeld worden bij de FSMA (veronderstel ik), daar is voorlopig niets te zien.
De laatste transacties dateren van 11/12 door Michèle & Danielle Sioen, voor relatief bescheiden bedragen.
Als het Sihold is die opkoopt moeten we het binnenkort in de FSMA insider meldingen zien verschijnen. Ik betwijfel dat ze het zelf opkopen eerlijk gezegd, waarom hebben ze dat dan niet eerder gedaan aan lagere bedragen?
Dat gezegd zijnde, ik versta nog altijd niet wie zijn stukken in godsnaam nu nog te koop zet aan <= 23 euro...