Sioen
TIP
Re: Sioen
Betaling van de aangeboden aandelen was op 8 maart, wat is bij jullie de stand van zaken?
AXA:
8 maart in de loop van de dag aandelen uit effectenrekening
9 maart 's ochtends geld op de rekening
Deutsche Bank:
9 maart aandelen uit effectenrekening
9 maart 's ochtends geld onderweg naar de rekening
Binck:
9 maart' s ochtends aandelen nog steeds op effectenrekening
9 maart 's ochtends nog geen geld op de rekening
AXA:
8 maart in de loop van de dag aandelen uit effectenrekening
9 maart 's ochtends geld op de rekening
Deutsche Bank:
9 maart aandelen uit effectenrekening
9 maart 's ochtends geld onderweg naar de rekening
Binck:
9 maart' s ochtends aandelen nog steeds op effectenrekening
9 maart 's ochtends nog geen geld op de rekening
Bolero heeft het gisteren afgehandeld, Binck op dit moment inderdaad nog niets.
Keytrade vandaag.
Ze hebben het nogal druk bij binck

Anders eens naar hun helpdesk bellen

geld gestort van DB maar toch 0,35% kosten
is dit normaal ?
is dit normaal ?
NEE, want Sioen neemt die kosten op zich.
JA, want het is Deutsche Bank, en die verzinnen geregeld nieuwe kosten die ze vervolgens exponentieel doen stijgen.
Tip: kijk het goed na, en als je gelijk hebt ga je er achteraan tot je gelijk krijgt.
Mochten ze daar nog opnemen.... Intussen nog steeds niet betaald.
jij had er ook via DB ?
Bij Binck is er nog altijd geen beweging.
Neen, maar ik zag het wel bij iemand anders. Er werd 0,35% afgehouden... toevallig de beurstaks.* Nochtans wordt die door Sihold betaald. Als ze dat bij iedereen doen levert hen dat uiteraard een aardige stuiver op. Gaat iedere klant dit merken? En er vervolgens een zaak van maken?
* Tenzij Deutsche Bank hier een bepaalde administratiekost voor aanrekent? Ik kon er in de tarievenbundel alleszins niet onmiddellijk iets over terugvinden.
Weten ze bij Binck wel wat te doen ?
Vorig jaar mn cannabistracker via telefonisch order trachten te verkopen, is toen ook niet gelukt.
Zogezegd vanwege te lage volumes, alhoewel die er volgens mij wel waren.
Zou het Sioen geld ook graag aan het werk zetten.
Hier van 't zelfde bij Binck: nog altijd niks! Ik zou dat geld ook graag besteden.
Ik heb Binck al 2 keer gemaild: geen antwoord. De betaling was voorzien voor 3 dagen geleden: de aandelen staan nog steeds in de portefeuille en het geld is nog steeds niet gestort. Dit gaat over een Belgisch bedrijf, genoteerd op Euronext Brussel. Een corporate action die al maanden bekend is. Dat het allemaal zo moeilijk niet hoeft te zijn bewijst het feit dat het bij andere banken allemaal wél lukt om de dag zelf of ten laatste de dag nadien de zaak af te ronden.
Misschien hier eens om uitleg vragen aan Binck zelf:NVSTR schreef: ↑11 maart 2021, 10:31 Ik heb Binck al 2 keer gemaild: geen antwoord. De betaling was voorzien voor 3 dagen geleden: de aandelen staan nog steeds in de portefeuille en het geld is nog steeds niet gestort. Dit gaat over een Belgisch bedrijf, genoteerd op Euronext Brussel. Een corporate action die al maanden bekend is. Dat het allemaal zo moeilijk niet hoeft te zijn bewijst het feit dat het bij andere banken allemaal wél lukt om de dag zelf of ten laatste de dag nadien de zaak af te ronden.
slechte-service-van-kwaad-naar-erger-t2 ... ml#p497667
Het wordt tijd om de druk wat op te voeren, want nu blijft het enkel met wat gelul op hun voice mail dat ze het al 6 maand druk hebben!